InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Seksualiteit > Leuke weetjes - Vrouwen

Leuke weetjes - Vrouwen

Waarom hebben vrouwen het vaker koud dan mannen? Hoeveel uren in ons hele leven ervaren vrouwen een orgasme Waarvoor dient de Slightest Touch? Waarom horen vrouwen beter dan mannen? Waarom krijgen veel vrouwen na de menopauze last van een snor?

Waarom hebben vrouwen het vaker koud dan mannen?

Omdat bij vrouwen het vet gelijkmatiger over het lichaam is verdeeld, stroomt het bloed gemakkelijker naar de meest vitale organen. Handen en voeten worden daardoor minder van bloed voorzien en hebben het dus vaker koud. Ook de hormonale schommelingen vlak na de eisprong zorgen ervoor dat de lichaamstemperatuur bij vrouwen tot wel 1 C° daalt.

Waarom lonken vrouwen nooit?

Vrouwen hebben een groter perifeer zicht dan mannen. Ze hoeven slechts één keer naar een persoon te kijken om een volledige indruk van zijn lichaam te hebben. Lonken is niet nodig. Mannen kunnen dat niet; zij moeten een persoon van boven naar beneden en van links naar rechts bekijken willen ze zich een idee van het lichaam kunnen vormen.

Waarvoor dient de Slightest Touch?

Slightest Touch is een nieuw seksspeeltje dat de seksuele energiebanen van het lichaam stimuleert. Het bestaat uit patches met elektroden die aan de enkels moeten worden bevestigd en die dertig minuten lang elektrische impulsen door de benen zenden. Deze elektrische impulsen brengen vrouwen in een pre-orgasmische staat van maximale opwinding. Je kunt Slightest Touch zowel voor als tijdens de seks gebruiken. Vrouwen zullen er niet alleen sneller en gemakkelijker een orgasme door krijgen, het orgasme zal ook krachtiger zijn. Ook een meervoudig orgasme behoort tot de mogelijkheden. Slightest Touch is gebaseerd op de Chinese accupunctuur en werd oorspronkelijk bedacht als massageapparaat voor de voeten.

Hoeveel uren in hun hele leven ervaren vrouwen een orgasme?

Gemiddeld ervaren vrouwen in hun hele leven 1,4 uur een orgasme. Bij mannen is dat maar liefst 9,3 uur.

Hoe krijgen vrouwen een meervoudig orgasme?

Wacht niet te lang na het eerste orgasme, maar begin direct opnieuw. Doe je dat niet, dan moet je de stimulatie weer van voor af aan beginnen. Blijf rustig in- en uitademen. Zorg ervoor dat je ademhaling niet blokkeert of te veel versnelt. Ontspannen blijven is de boodschap. Het krijgen van een meervoudig orgasme is gemakkelijker als tegelijk de bekkenbodemspieren worden gestimuleerd. Je zal ook merken dat elk nieuw orgasme intenser zal zijn dan het vorige.

Waarom horen vrouwen beter dan mannen?

Vrouwen zijn van nature met een beter gehoor uitgerust dan mannen. Dit komt omdat ze 's nachts instictmatig hun baby moeten horen huilen. Vrouwen zijn hierdoor ook beter in het herkennen van emoties en humeurschommelingen in de stem.

Waarom ejaculeren sommige vrouwen?

Tussen de urinebuis en de vagina hebben vrouwen klieren die veel gelijkenissen vertonen met de prostaat van mannen. De grootste van deze klieren, de g-spot, is soms zo opgezwollen dat ze voelbaar wordt doorheen de vaginawand. Bij opwinding zullen de klieren zich met een vloeistof vullen die vergelijkbaar is met de vloeistof die mannen produceren in hun prostaat. Deze vloeistof, ook amrita genaamd, wordt gedestilleerd uit het vocht van de blaas, maar is kleurloos en geurloos. Door de spiersamentrekkingen van het orgasme, wordt het vocht uit deze klieren soms naar buiten geduwd en ontstaat er een vrouwelijke ejaculatie.

Waarom krijgen veel vrouwen na de menopauze last van een snor?

Na de menopauze neemt het gehalte aan oestrogeen in het lichaam van vrouwen af, terwijl het typisch mannelijke hormoon testosteron toeneemt. Vrouwen worden hierdoor agressiever en onafhankelijker. Een bijwerking van de vermeerdering van dit mannelijk hormoon is ook dat vrouwen een snor kunnen beginnen groeien.

Wat is The Orgasm On Command Technique?

De Orgasm On Command Technique werd uitgevonden door auteur Jason King. Het gaat om een methode waarbij vrouwen op enkele minuten tijd tot een orgasme kunnen worden gebracht. Jason King beschreef zijn ervaringen in het boek The Orgasm On Command Technique: The Complete Guide To Giving Your Woman A Powerful And Pleasurable Orgasm Every Time You Make Love!
Gerelateerde artikelen
Wist je dat? Leuke weetjesEr zijn vele dingen waar mensen gewoon niet bij stilstaan maar leuk is om ze wel te weten. Hieronder volgen een paar leu…
Leuke weetjes - SeksLeuke weetjes - SeksWist je dat dikkere mannen een kortere penis hebben? Of dat cornflakes oorspronkelijk bedoeld waren om het masturberen b…
Leuke weetjes - De vaginaHoe diep is de gemiddelde vagina? Hoe kan een vrouw haar bekkenbodemspieren trainen? Wat is een coregasm? Wat krijg je a…

Reageer op het artikel "Leuke weetjes - Vrouwen"

Infoteur: Avalon
Laatste update: 20-01-2011
Subrubriek: Seksualiteit
Medische informatie…
Schrijf mee!