Vrouwenliefde: een genot

De eerste keer....

Niet iedere vrouw is lesbisch of biseksueel. Toch zijn er veel vrouwen die fantaseren over seks met een andere vrouw. Ook vrouwen die samen zijn met een man. Maar gewoon, voor een keertje. Om liefdevolle seks mee te maken zonder dat er gelijk een penis in gestopt wordt en alles op het orgasme gericht is. Voor sommigen komt deze fantasie uit, en voor anderen niet.

De meeste vrouwen die nieuwsgierig zijn zullen als ze het meemaken zeer waarschijnlijk verleidt worden door een vrouw die al vaker de liefde met een vrouw heeft bedreven. Zij weet tenslotte hoe ze je moet verleiden, hoe ze je over die drempel heen moet trekken en hoe ze je uiteindelijk bevredigt. Dit zal ze allemaal heel subtiel doen. Ze zal met je praten, je af en toe aanraken, wat in je oor fluisteren en je snel in je nek zoenen. Uiteindelijk zal ze je thuis uitnodigen, en daar kun je je maar het beste overgeven aan haar ervaren tong en zachte vingers.

Hoe de ervaren vrouw het aanpakt...

Vrouwen vrijen heel anders met elkaar. Dat is logisch, want er is toch wel een aardig verschil tussen mannen en vrouwen. Het grootste verschil is de zachtheid. Vrouwen gaan zacht en liefdevol met elkaar om in bed. Een vrouw zal de tijd nemen de andere vrouw te verwennen en te bevredigen. En ze begint heel rustig bovenaan bij de mond. Langzaam zal ze omlaag zakken en de plekjes zoeken waarvan ze tenslotte weet dat vrouwen die fijn vinden. Dat kunnen zelfs plekjes zijn die je daarvoor nog nooit bij je seksleven hebt betrokken! Feilloos weet ze wanneer het zachter of juist ietsjes harder moet. Ook plagen gaat vrouwen veel gemakkelijker af dan mannen. Een vrouw kan gek maken door je net niet te geven wat je witl: een orgasme. Ze zal ervoor zorgen dat je iedere keer weer dichtbij bent, maar net weer niet dichtbij genoeg. Maar uiteindelijk zal ze je vuurwerk bezorgen. Met de tong, met de vingers, door lichaamsdelen tegen elkaar aan te wrijven en af en toe door zachtjes te bijten.

Sfeer

Dat is ook zoiets. Als de vrouw je als beginnelinge heeft meegenomen naar huis zal ze je eerst op je gemak stellen. Ze biedt je wat te drinken aan, steekt kaarsen aan en zet een muziekje op. Meteen bespringen zal ze niet doen, ze is tenslotte geen man met teveel hormonen. Eventueel zal ze zelfs het bad laten vollopen om eerst samen in de warmte elkaars lichaam te verkennen. In de vrouwenliefde tellen dit soort dingen veel meer mee, en dat is een extra dimensie die meer genot op levert.

Het orgasme

Vrouwen hebben het voordeel dat ze vaker achter elkaar kunnen klaarkomen. Dit komt uiteraard goed van pas. Een goede minnares zal je vijf orgasmen geven voordat ze aan zichzelf gaat denken. Ze zal het je ook niet kwalijk nemen als jij nog wat minder ervaren bent in de vrouwenliefde. Het was tenslotte je eerste keer. Toch kost het de meeste beginners geen moeite om een andere vrouw te bevredigen. Ze weten tenslotte allemaal wat een vrouw fijn vindt en hoe je haar aan een orgasme kunt helpen. Let goed op hoe je partner het doet, een orgasme krijgen is fijn. Een orgasme geven aan een mooi en zacht vrouwen lichaam is nog veel fijner. Het is een genot om een vrouw te zien kronkelen van genot terwijl jij met je tong haar clitoris bewerkt.
© 2009 - 2020 Zelda, het auteursrecht (tenzij anders vermeld) van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden. Deze informatie is van informatieve aard en geen vervanging voor professioneel medisch advies. Raadpleeg bij medische problemen en/of vragen altijd een arts.
Gerelateerde artikelen
Liklapjes voor veilige orale seksEen liklapje ook vaak beflapje genoemd beschermd tegen sexueel overdraagbare aandoeningen (soa's) tijdens orale seks.

Reageer op het artikel "Vrouwenliefde: een genot"

Reacties

Elisa, 12-02-2011 14:07 #4
Ik moet heel eerlijk bekennen dat mijn nekharen ook omhoog gingen staan bij het lezen van dit artikel. Niet zozeer omdat het zo ver van de waarheid af zou staan, want er zijn genoeg vrouwen die zo samen vrijen. Maar omdat het een totaal verkeerd beeld geeft van vrouwenliefde. Je hebt geen man nodig voor keiharde op lust gebasseerde seks ergens in een steegje, dat kan namelijk ook tussen twee vrouwen. En ik heb in het uitgaansleven heel wat vrouwen voorbij zien komen die de hand niet omdraaien voor een ruig rollenspel. Zelfs als het om een eerste verleidingspoging gaat, zijn er veel meer wegen naar Rome dan hierboven omschreven. Dit doet me namelijk bijna denken aan een huis/tuin/en/keuken romannetje. Je geeft aan dat je dit weet uit ervaring. Allereerst, dat zal een fijne ervaring geweest zijn als ik het zo lees, maar dat jij 1 of meerdere keren iets op een bepaalde manier ervaren hebt, betekend niet dat dat ook de richtlijn is voor seks tussen twee vrouwen. Tot slot; het is wellicht een felle reactie, hij is niet op de persoon bedoeld, maar na bijna tien jaar nog steeds tegen dit soort vooroordelen lopen schiet me een beetje in het verkeerde keelgat, omdat je hiermee ook een groep meiden die hun lesbisch zijn aan het ontdekken zijn, buiten de boot laat vallen. Zijn zij ineens slechte lesbiennes omdat ze wel zin hebben in die woeste passionele puur op lust gebasseerde seks? Nogmaals, niet persoonlijk gericht.

Selma, 02-07-2010 11:16 #3
Een wel heel eenzijdige promotie van de vrouwenliefde. Daar is overigens niks mis mee maar waarom het zo nadrukkelijk ophemelen en de man steeds erbij halen ter vergelijking. Dit verhaal geeft ook een vrijbrief om hetzelfde te zeggen over de mannenliefde. Dit bestaat al ook sinds de mens bestaat en daar is ook geen vagina nodig en vrijen mannen ook anders en hebben een ander gevoel etc.etc. Ik heb niks tegen vrouwenliefde maar ga niet vergelijken met mannen. Het is een natuurlijk biologisch proces dat er mannen en vrouwen bestaan met hun eigen… ja vul maar in. Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat dit verhaal door een feministe is geschreven die meestal lesbisch of biseksueel zijn. En dit laatste is niet verzonnen maar door cijfers onderbouwd en daar is ook niks mee. Het wij zij/hun gevoel moet eraf en dan is alles oke.

Zelda (infoteur), 11-01-2010 12:18 #2
Het antwoord op de laatste vraag is heel simpel: ervaring!

Marleen, 10-01-2010 17:05 #1
Oke dit vind ik wel een heel kort door de bocht verslag.
Vrouwen zijn zacht ja, en vrouwen weten van elkaar wat ze lekker vinden en hoe ze elkaar moeten benaderen ja. Maar om nou precies te gaan vertellen hoe de ervaren vrouw de onervaren vrouw verleid is onzin. Dat word bij elke vrouw anders gedaan. Dat ligt aan jezelf en aan de ander.
Er zijn vrouwen waarbij je subtiel moet zijn, hintjes geven, aandacht, rustig aan beginnen, maar andere vrouwen willen juist die duidelijkheid, doortastendheid en dat speciale gevoel van een vrouw die je achterover op een bed duwt en vervolgends verder gaat.
Hoe kan jij ons gaan vertellen hoe een vrouw een vrouw verleid?

Infoteur: Zelda
Gepubliceerd: 23-08-2009
Subrubriek: Seksualiteit
Reacties: 4
Medische informatie…
Schrijf mee!