InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Seksualiteit > Het mannelijk Libido boosten met Libido 7

Het mannelijk Libido boosten met Libido 7

Het is mogelijk om het Libido van de man een boost te geven door de testosteron productie te verbeteren. Voedsel dat hierbij helpt zijn: oesters, vlees en visvetten. De snelste manier om het Libido te verhogen is door middel van natuurlijke supplementen zoals Libido 7. Het is normaal dat mannen boven de 30 een verlaagd Libido hebben. Dit komt door alle hormonale veranderingen in het lichaam.
Het is mogelijk om het Libido van de man een boost te geven door de testosteron productie te verbeteren. Voedsel dat hierbij helpt zijn: oesters, vlees en visvetten. De snelste manier om het Libido te verhogen is door middel van natuurlijke supplementen zoals Libido 7. Het is normaal dat mannen boven de 30 een verlaagd Libido hebben. Dit komt door alle hormonale veranderingen in het lichaam. Het mannelijke hormoon testosteron begint gemiddeld vanaf uw 30e af te nemen met 10% per 10 jaar. Wanneer je de 40 bereikt, wordt de afname van testosteron merkbaar. Een aantal van de gevolgen van deze afname van testosteron zijn; verlies van spiermassa, gewichtstoename rond de middel, haarverlies en stemmingswisselingen. Hoewel dit hele vervelende gevolgen zijn, is het meest ingrijpende gevolg toch wel de afname in Libido (seks drive) wat ook wel vertaald wordt als een erectiestoornis.

Oorzaken van de afname van het Libido

Zoals hierboven beschreven, neemt testosteron naarmate u ouder wordt af, maar er zijn nog een aantal andere factoren die je hieraan toe kan voegen. Deze factoren kunnen fysieke of mentale oorzaken hebben. Ook kunnen lifestyle gerelateerde problemen de boosdoener zijn van de afname in Libido.

Stres en depressie hebben veel effect op het Libido van de man en er zijn natuurlijk ook momenten dat u simpelweg geen zin heeft in seks. Ook drinken en roken hebben een zeer negatief effect op het Libido van de man. Ondanks het feit dat er vele redenen kunnen zijn voor de afname in testosteron niveau, kunt u het Libido verhogen met behulp van supplementen zoals Libido 7.

Libido verhogen

Een dieet dat rijk is aan proteïne, een matig vetgehalte en weinig koolhydraten bevat is goed om uw testosteron en Libido natuurlijk te verhogen. Goede bronnen van proteïne zijn oesters, vlees, kip etc.. Het is noodzakelijk dat u het eten van koolhydraten tot een minimum beperkt. Dit is omdat deze rijk zijn aan suikers en het insuline en cortisol gehalte in uw bloed zullen verhogen, wat weer een nadelig effect op de productie van testosteron zal hebben. Ook zult u essentiële vetten moeten toevoegen aan uw dieet, zoals omega 3 vetten die in vis zitten.

Dit zijn een aantal soorten voedsel die u helpen met het natuurlijk verhogen van uw testosteron:

  • Oesters
  • Vlees
  • Vis
  • Kip
  • Eieren
  • Knoflook

U zult misschien verbaasd zijn over knoflook, maar het is een feit dat knoflook uw testosteron kan verhogen. Het bevat een stof genaamd allicin dat het nivo van het testosteron hormoon verhoogd. Allicin is heel kwetsbaar en breek snel af, zorg er dus voor dat u echt knoflook eet en geen supplement, omdat deze geen actieve allicin meer bevatten.

Vis kan u ook helpen bij het verhogen van uw testosteron. Het is rijk aan Omega 3 vetten en bevat mineralen zoals zink, selenium en magnesium die cruciaal zijn voor een gezond Libido bij de man. Ook intense fysieke training verhoogt de productie van testosteron. Veruit de makkelijkste manier om snel een tijdelijk verhoogt Libido te krijgen is door middel van supplementen.

Libido 7 werkt!

Libido 7 is een natuurlijk supplement dat speciaal gemaakt is voor mannen. Libido 7 is 100% natuurlijk en niet alleen goed voor het verhogen van uw Libido, maar geeft bij een merendeel van de mannen ook een toename in lengte van de penis. Libido 7 helpt u met het behandelen van uw erectiestoornis en uw Libido te verhogen. Het is bovendien goedgekeurd door dokters en u kunt Libido 7 bestellen zonder recept.
© 2010 - 2019 Finn, het auteursrecht (tenzij anders vermeld) van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden. Deze informatie is van informatieve aard en geen vervanging voor professioneel medisch advies. Raadpleeg bij medische problemen en/of vragen altijd een arts.
Gerelateerde artikelen
Libido en oorzaken libidoverliesLIBIDO is het woord voor de sexuele lust van mensen. Deze sexuele lust vormt de motor voor al onze sexuele activiteiten.
Testosteron verhogen: tips, voeding & supplementenTestosteron verhogen: tips, voeding & supplementenBen je een man die ook op gevorderde leeftijd slank en sterk wil blijven en bovendien ook nog eens zijn libido wil behou…
Libido; zin om te vrijenIn dit artikel lees je de wetenschap achter het libido. Wat zorgt voor meer/minder libido en wat is het eigenlijk? Wat k…
Sporten voor een beter libidoSporten voor een beter libidoWanneer we jong en energiek zijn is er meestal niets mis met ons libido. Zin in seks hebben we vaak bijna dagelijks, maa…

Reageer op het artikel "Het mannelijk Libido boosten met Libido 7"

Reacties

John, 03-10-2012 21:41 #4
Ik slik deze pillen nu een week. Effect is nog ver te zoeken eigenlijk, zowel mentaal als fysiek.

Pieter, 16-01-2012 02:58 #3
Helaas klopt deze informatie niet, er wordt geclaimd dat een matig vetgehalte en een hoog eiwitgehalte bijdraagt aan een hoger testosteron. Dit is helaas niet waar. Hoel lager het vetgehalte in de voeding hoe lager het testosterongehalte bij eiwitten is het nat andersom… hoe meer eiwitten hoe minder testosteron. Hier zijn oneindig veel studies naar gedaan… kijk maar eens bij ergogenics.

Jacob, 05-09-2011 19:26 #2
Helemaal eens met onderstaande: Wat is '2', hoeveel tabletten zitten er in een flesje etc? Graag duidelijke info vooraf.

Gribnau, 19-06-2011 14:41 #1
Er wordt melding gemaakt van b.v. twee stuks. zijndat twee buisjes met pillen? hoeveel zit daar in? Hoeveel per dag? Wanneer merk je daar iets van? Kortom graag meer inlichtingen, voordat ik ga bestellen.

Infoteur: Finn
Gepubliceerd: 27-05-2010
Subrubriek: Seksualiteit
Reacties: 4
Medische informatie…
Schrijf mee!