InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Spiritueel > Het zien van aura's

Het zien van aura's

Het zien van aura's Aura’s zijn energievelden van het lichaam, de geest en de ziel. Ze zijn voor iedereen verschillend en bepalen samen het energielichaam en energieveld van de mens. Iedereen heeft een energieveld om zich heen. Dit zijn uitstralingen die gekend staan als de aura’s. Men kan aura’s fotograferen met behulp van Kirilianfotografie en het resultaat is voor iedereen verschillend. Ieder mens heeft zeven uitstralingen. De energie van het lichaam, de geest en de ziel zorgen voor de energievelden oftewel aura’s rond een persoon. De gekleurde aura’s zijn de meest gekende, maar er bestaan ook witte en grijze. De zeven aura’s die er bestaan, staan bij iedereen op een verschillende plaats en hebben bij iedereen een verschillende sterkte en dikte. Ook de kleur is bij iedereen verschillend omdat elke kleur zijn eigen betekenis heeft. Al de aura’s die een mens heeft bepalen samen het energielichaam en energieveld van de mens.

Elke aura staat voor een bepaald iets

Aura 1: Deze staat voor de basisuitstraling. Dit is de uitstraling die bij alles en iedereen aanwezig is, dus ook bij niet-levende dingen zoals bijvoorbeeld een stoel. Deze aura wordt waargenomen als een witgrijze band om iets of iemand heen.

Aura 2: Dit is de aura waarin de emoties tot uitdrukking komen. Het wordt ook wel ‘het emotioneel’ lichaam genoemd en bestaat uit een gekleurd veld.

Aura 3: Geeft de status van de organen in het lichaam weer. Het meest optimale voor de mens is wanneer de organen in balans zijn. Dit is vaak niet het geval want meestal hebben de verschillende lichaamsonderdelen een tekort of teveel aan bepaalde substanties. Ieder orgaan laat individueel zijn eigen status zien in deze aura. Deze aura laat niet alleen de status van de organen zien, het staat ook voor hetgeen wat een persoon denkt. Net zoals aura 2 bestaat deze uitstraling uit een gekleurd veld.

Aura 4: Deze aura zorgt ervoor dat de andere aura’s in stand worden gehouden door engelen aan te trekken wanneer ze nodig zijn. Deze engelen komen dan in het energieveld van de persoon en geven ongeziene, maar voelbare hulp waardoor de aura’s in stand blijven. Deze aura wordt waargenomen als een wit veld om iemand heen.

Aura 5: Geeft het bewustzijnsniveau van de mens weer. Hoe groter het bewustzijn, hoe groter de aura. Men kan dus de mate van het bewustzijn van iemand bepalen door de grote van de aura. Iemand die bijvoorbeeld dement is zal een heel klein veld hebben. Zoals bij de vorige aura is ook deze wit.

Aura 6: Dit is de aura die staat voor het gevoel, het instinct en de intuïtie. Deze uitstraling kan men niet waarnemen door Kirilianfotografie maar wel op andere, meer ingewikkelde manieren.

Aura 7: Deze aura straalt uit wat je gedachten voortbrengen, je karakter wordt er als het ware in uitgedrukt. Het hele lichaam, maar specifiek het gezicht worden door deze aura beïnvloed. Het wordt waargenomen als een wit-grijs veld rond iemand heen.

Persoonlijkheid; aantrekken en afstoten

De persoonlijkheid van een mens wordt gevormd door aura 2 en aura 7 omdat de emoties en de gedachten de mens een eigen persoonlijkheid geven. De energie die elke persoon uitstraalt beïnvloedt niet alleen de persoon zelf, maar ook zijn hele leefomgeving. Zelfs huisdieren worden beïnvloed door de aura’s van hun baasjes.

Wat er in de uitstraling aanwezig is trekt aan of stoot af. Wat iemand graag wil hebben en dit keer op keer blijft zeggen, stoot de persoon af, terwijl de persoon die zijn wens uitspreekt en loslaat de wens aantrekt. Wanneer de energie dus vrij kan stromen kan het zijn doel bereiken.

Het zien van karakters en gevoelsexpressies in gezichten

De emoties, het karakter, de persoonlijkheden en de ongezondheden van de mens komen in aura's tot uitdrukking, maar deze eigenschappen zijn ook zichtbaar in gezichten van mensen. De helderziende, die hiermee veel ervaring heeft, kan bij een persoon gemakkelijk de ongezonde eigenschappen waarnemen. Ze kunnen te weten komen met wat voor iemand ze te maken hebben voordat ze de persoon leren kennen.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Wat zijn aura's en wat betekenen ze?Wat zijn aura's en wat betekenen ze?Iedereen is wel bekend met het fenomeen "aura". Het zijn energievelden in verschillende kleuren die om een persoon heen…
Wat is een Aura en wat kun je ermee?Wat is een Aura en wat kun je ermee?Het Aura. Wat is dat nu eigenlijk, wat kun je ermee? heeft het betrekking op je welzijn? Jazeker! Het Aura is heel belan…
Aura readings en aura healingAura readings en aura healingVia populaire televisieprogramma's komen we steeds vaker in aanraking met de paranormale wereld. Paranormaal genezen wor…
Wat is een “aura”?In het spirituele wordt er veel over aura’s gesproken. De een vindt het abracadabra en de ander vindt het machtig intere…
Het geheim van de AuraAura betekent letterlijk vertaald 'ademtocht': Veel parapsychologen zijn het erover eens dat een aura een samenspel is v…
Bronnen en referenties
  • www.parapsy.nl
  • www.leylijnen.com

Reageer op het artikel "Het zien van aura's"

Reactie

Mireille, 31-08-2017 13:44 #1
Mijn vriend zegt dat hij al 2 keer als hij naar bed komt precies een gloed (licht) over mij ziet.
het is maar even want schrikt er altijd van en dan is alles pik maar ook pik donker zegt hij.
heeft dat een betekenis of is dat mijn aura dat hij ziet.
de kleur vind hij meer geel met rood en oranje hij is er wat va streek van.
kan u me meer uitleg geven aub

Infoteur: Sarahh
Gepubliceerd: 24-04-2013
Subrubriek: Spiritueel
Reacties: 1
Schrijf mee!