InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Alternatief > Aura readings en aura healing

Aura readings en aura healing

Aura readings en aura healing Via populaire televisieprogramma's komen we steeds vaker in aanraking met de paranormale wereld. Paranormaal genezen wordt steeds meer geaccepteerd in onze huidige samenleving en wint meer en meer aan populariteit. Aura readings kunnen een nuttig middel zijn om meer inzicht in jezelf en je leven te krijgen. Na de aura reading is het mogelijk actief aan de slag te gaan met jezelf en je leven door een aura healing te doen. Aura is een begrip dat wij overgenomen hebben uit het Grieks. In het Grieks betekent aura zoiets als "briesje" of "wind". Deze woorden zijn mooie metaforen van het begrip aura. In de paranormale wereld wordt een aura namelijk gezien als het energieveld dat om elk persoon heen hangt, de uitstraling van iemand. Dit energieveld biedt informatie over de persoon, zoals het karakter, de stemming, de gezondheid etcetera. Een aura is een dynamisch iets, wanneer je een aura leest is dit een momentopname en biedt dit informatie over de persoon op dat moment.

Aura reading

Iemand die aura's kan lezen en beschreven wordt een reader genoemd. De reader leest informatie af van de aura van de persoon via al zijn zintuigen. De reader stelt zich hierbij sterk open voor de energie van de persoon om zo veel mogelijk informatie te verzamelen.

Door middel van een aurareading kan je er achter komen tegen welke (onbewuste) struikelblokken jij aan loopt in je leven en wat je sterke en minder sterke kanten zijn. Een aura reading geeft je dus inzicht in je eigen kunnen en beperkingen. Vaak zijn deze eigenschappen je niet geheel bekend omdat veel van ons leven zich op een onbewust niveau afspeelt.

De eigenschappen van het aura

Het aura is opgebouwd uit drie lagen. De buitenste laag bevindt zich op zo'n 1 a 1.5 meter van het lichaam. De binnenste laag bevindt zich op slechts 2 tot 10 centimeter van het lichaam. Een aura heeft de vorm van een "ei" en hoort gesloten te zijn.

De kleuren van het aura

Een aura kan diverse kleuren hebben en heeft vaak meerdere kleuren tegelijkertijd. Iedere aurakleur heeft een eigen betekenis. Belangrijk om te onthouden is dat er verschillende kleurnuances bestaan welke een andere betekenis kunnen hebben. De betekenis van de kleur is altijd afhankelijk van de context en de persoon.

KleurBetekenis
RoodGenegenheid, warmte, sociaal vaardig, temperament, onveiligheid
RozeBescheidenheid en liefde
OranjeVitaliteit, dynamiek, trouw, gezondheid, verstand, koppigheid
GeelIntellect, optimisme, begripvol, kennis, intuïtie, nervositeit
GroenBescherming, evenwicht, creativiteit, tolerantie, zelfbeheersing, onverschilligheid
BlauwLiefde, trouw, normen en waarden, traditie, plicht, genezing
WitReinheid, maagdelijkheid, waarheid, ontspanning
ZwartGeen/weinig zelfinzicht, seksueel negatief, vernietiging

Aura healing

Nadat met behulp van een aura reading blokkades en ophopingen in het aura opgespoord zijn kan men de aura gaan helen, oftewel aurahealing. Hierbij wordt met behulp van de handen het overschot aan energie op een bepaalde plek in het aura weggenomen of het tekort aangevuld.
Gerelateerde artikelen

Reageer op het artikel "Aura readings en aura healing"

Infoteur: Melod
Gepubliceerd: 11-11-2008
Subrubriek: Alternatief
Medische informatie…
Schrijf mee!