InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Astrologie > Overeenkomsten tussen Leeuw en Vissen

Overeenkomsten tussen Leeuw en Vissen

Overeenkomsten tussen Leeuw en Vissen Als er perfecte koppels bestaan, dan zijn Leeuw en Vissen daar een voorbeeld van. Hoewel ze qua persoonlijkheid niet helemaal overeenstemmen, vullen ze elkaar fantastisch aan zodat de vonken er afspatten. De sleutel tot het succes is hun tolerantie tegenover elkaars persoonlijkheid. De kinderen varen er wel bij.

Er zit muziek in deze combinatie

Omdat Vissen een gevoelige natuur is voelt hij zich vaak aangetrokken tot zelfverzekerde, stabiele mensen. Hij is een wat teruggetrokken type en vertoeft soms in hogere sferen, een echte dromer, en lijkt zich nooit echt bewust van zijn kwaliteiten. Hij houdt van rust en kalmte en is een echte romanticus. Hoewel hij een poëtisch type is blijft zijn gedrag simpel en zonder franjes als hij een relatie heeft.

Een vrouwelijke Leeuw heeft geen gebrek aan mannelijke aandacht, dus zal een mannelijke Vis heel wat concurrentie moeten kunnen verdragen. Een vrouwelijke Leeuw wil vooral gerespecteerd worden en verdraagt niet als dat door iemand genegeerd wordt, haar minnaar inbegrepen.

Wat betreft de comptabiliteit tussen een vrouwelijke Leeuw en een mannelijke Vis, moet gezegd dat zij overal waar ze opduikt probeert te domineren, dus ook als ze in relatie is, maar met een mannelijke Vis is het mogelijk dat ze daartoe geen kans krijgt of er simpelweg geen behoefte toe voelt.

De positieve en sentimentele aard van Vissen gecombineerd met zijn zin voor romantiek valt wel bij haar in de smaak en kan haar voor hem doen vallen. Hij is bereid om aan haar behoefte aan aandacht tegemoet te komen terwijl zij hetzelfde respect betoont voor zijn gevoelens.

De financiële kant

Dit Leeuw-Vissen koppel is een voltreffer als het erop aankomt zijn liefde fysiek uit te drukken. Hij geneest de ziel van zijn minnares met zijn transcendentale liefde.

Een vrouwelijke Leeuw is niet gierig met haar geld maar extravagant. Soms heeft ze financiële problemen omdat ze veel uitgeeft aan binnenhuisinrichting, meubels, cadeautjes voor familie en vrienden of voor zichzelf. Van één ding mag haar minnaar zeker zijn: hij komt terecht in een mooi gemeubeld huis en heeft aan zijn zijde een elegante, mooi opgemaakte en modieus geklede vrouw.

Omdat Vissen meer op zijn centen zit, kan deze karaktertrek van Leeuw hem storen zodat hij slechtgehumeurd wordt. Dit is het enige waarop hij moet letten om niet in woelig vaarwater met zijn partner te komen.

De ideale ouders

Beiden zullen voor hun kinderen de ideale ouders zijn. Als vader zal Vissen met zijn kinderen veel plezier maken, hun verbeelding aanzwengelen en hen leren op eigen voeten te staan terwijl moeder Leeuw de analytische geest van haar kroost zal aanscherpen en hen de kunst van welgemanierdheid en charme bijbrengen. Ze zullen voor hun kinderen een schitterend voorbeeld zijn en de meest liefhebbende ouders die een kind zich kan voorstellen. Hun kinderen zullen op hun beurt veel vreugde in hun leven brengen.

Dit paar is het ideale paar omdat ze elkaar zo wonderwel goed begrijpen en aanvoelen.

Vertaling

Dit artikel is een vertaling uit het Engels van horoscopes.love.eu.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Overeenkomsten tussen Tweelingen en LeeuwOvereenkomsten tussen Tweelingen en LeeuwHoewel Leeuw wat in zijn maag zit met de onafhankelijkheid van Tweelingen ziet hij een relatie met Tweelingen wel zitten…
Overeenkomsten tussen Leeuw en SchorpioenOvereenkomsten tussen Leeuw en SchorpioenMakkelijk is een relatie tussen Leeuw en Schorpioen zeker niet en ze zullen elkaar vaak op de zenuwen werken, maar als z…
Overeenkomsten tussen Schorpioen en VissenOvereenkomsten tussen Schorpioen en VissenAls perfectie bestaat, dan is dat het geval met Schorpioen en Vissen. De twee zijn voor elkaar gemaakt en er moet al een…
Overeenkomsten tussen Leeuw en WeegschaalOvereenkomsten tussen Leeuw en WeegschaalLeeuw, een vuurteken, en Weegschaal, een luchtteken, vormen een fantastisch koppel. De overeenkomsten zijn magisch en de…
Bronnen en referenties
  • www.horoscopes-love.eu

Reageer op het artikel "Overeenkomsten tussen Leeuw en Vissen"

Infoteur: Vosje
Laatste update: 11-03-2017
Subrubriek: Astrologie
Special: Vissen
Schrijf mee!