InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Beauty > Grotere borsten zonder operatie: Natuurlijke borstvergroting

Grotere borsten zonder operatie: Natuurlijke borstvergroting

Grotere borsten zonder operatie: Natuurlijke borstvergroting Je gewicht en de grootte van je borsten zijn twee dingen, waar je je als vrouw het meest onzeker over voelt. Onze maatschappij legt veel nadruk op uiterlijkheden, waardoor vrouwen perfect willen zijn. Dat hoeft natuurlijk niet. Maar een zelfverzekerde vrouw is een sexy vrouw. En wanneer een vrouw zich niet comfortabel voelt met haar lichaam, heeft ze ook geen zelfvertrouwen. Een operatie is echt niet nodig. Er zijn ook natuurlijke middelen, waarmee je je borsten een stuk groter kunt maken. Er is een duidelijke relatie tussen het gewicht en de grootte van de borsten. Wanneer je afvalt, worden je borsten ook kleiner. Omgekeerd werkt dat ook maar niemand probeert natuurlijk om aan te komen om haar borsten een cupmaat groter te krijgen. Gewichtstoename is geen wenselijke en ook geen gezonde strategie. Hetzelfde geldt voor zwangerschap; er moet dus naar andere alternatieven worden gekeken.

Manieren om de grootte en volheid van je borsten te verbeteren zijn er veel. Kruidengeneesmiddelen, hormoontherapie en chirurgie zijn de drie meest populaire manieren en vormen een alternatief voor een borstvergrotende operatie.

Eerst even naar chirurgie als oplossing

Chirurgische borstvergroting wordt beschouwd als een grote operatie en er moet dan ook goed over worden nagedacht. De ingreep wordt niet vergoed door de meeste grote verzekeringen, omdat zij het niet als een noodzakelijke ingreep zien.

Complicaties omvatten onder andere infecties en verlies van gevoel. Ongeveer 15 procent van de vrouwen, die een borstvergrotende operatie ondergaat krijgt toch te maken met lichtere tot zwaardere complicaties.

Natuurlijke borstvergroting als alternatief

Soms is chirurgie gewoon niet het antwoord. Veel vrouwen kiezen dan ook voor het gebruik van natuurlijke middelen in de vorm van pillen of crèmes. Sommige kruiden hebben bewezen erg effectief te zijn in hun vermogen om de omvang en de stevigheid van de borst te doen toenemen en het verschil is bij regelmatig gebruik duidelijk zichtbaar.

Mits consistent gebruikt zijn er met kruidengeneesmiddelen zeer positieve resultaten te behalen. Kruiden zoals fenegriek zijn rijk aan stoffen, die helpen bij de ontwikkeling van de melkklieren. Venkel zaad bevat flavonoïden, die helpen herstellen en nieuwe weefsel groei stimuleren. Voorbeelden van producten in capsule vorm zijn onder andere Procurves en Breast Perfect. Voorbeelden van stimulerende cremes zijn Siluette en Volle Boezem.

Kruidengeneesmiddelen veroorzaken zelden schadelijke bijwerkingen.

Hormoontherapie als derde mogelijkheid

Sommige vrouwen geven de voorkeur aan hormoontherapie als een meer natuurlijke vorm van borstversteviging. Hormoon niveaus blijken namelijk een hele grote impact te hebben op de grootte, vorm en volheid van de borsten. De eventuele bijwerkingen van hormoontherapie maken dit echter ook een alternatief dat goed overdacht moeten worden.

Voordelen van natuurlijke preparaten

In tegenstelling tot een operatie, waarvan het resultaat eenmalig is, goed of slecht, zijn kruiden preparaten natuurlijk en heb je de toepassing en dosering ervan volledig onder je eigen controle. Je kunt de behandeling stopzetten, wanneer de resultaten naar je zin zijn. De resultaten zijn ook permanent en het nieuw gevormde weefsel verdwijnt niet wanneer je stopt met het nemen van een supplement.

Naast het verbeteren van de grootte, vorm en volheid van de borsten bieden de meeste kruidengeneesmiddelen nog meer voordelen voor de gezondheid. Dit zijn onder andere: Verbeterde schildklierfunctie, beter hormonaal evenwicht, minder menstruele problemen en verbeterde groei van haar en nagels. De totale baten van natuurlijke borstversteviging in vergelijking met chirurgie of hormoontherapie zijn erg goed te noemen.
Gerelateerde artikelen
Borstvergroting, niet alleen uit ontevredenheidMet de medische kennis van tegenwoordig is het de gewoonste zaak van de wereld geworden om plastische ingrepen uit te la…
Natuurlijke borstvergroting met borstmaskersBorstmaskers activeren de celvernieuwing, verbeteren de bloeddoorstroming, verstevigen de borsten en zorgen voor een nat…
Help, mijn borsten worden kleiner!Help, mijn borsten worden kleiner!Je borsten beginnen te groeien in de puberteit, na een aantal jaar zijn ze uitgegroeid en moet je het doen met het forma…
Natuurlijke borstvergroting door massageWord je door je kleine borsten soms depressief? Geen paniek. Een natuurlijke borstvergroting is gratis en je hoeft er de…
Welke beha kies jij?Welke beha kies jij?Beha's zijn er in alle soorten en maten, waardoor het moeilijk wordt om te kiezen welke nou het best bij jou past. De ee…

Reageer op het artikel "Grotere borsten zonder operatie: Natuurlijke borstvergroting"

Reacties

Lientje, 21-01-2014 16:27 #5
Deze zijn de middelen die helpen
lijnzaad
venkel
fenegriek
sesamzaad
palmetta
borsten elk dag maseren 15min

Janny, 14-07-2013 23:39 #4
Een 'natuurlijke' borstvergroting komt natuurlijk vaak voor tijdens de periode van een zwangerschap, de borsten groeien omdat hun 'taak', de functie ervan om moedermelk te gaan produceren tijdens de zwangerschap bij de bevalling in gang gezet wordt om de baby te voeden. Nu schijnt er voor adoptie moeders 'n middel te zijn die ze kunnen slikken dat hun borsten moedermelk gaan produceren, het schijnt zelfs een geneesmiddel te zijn als bijkomstige bijwerking heeft dat borsten daarvan zelfs in sommige gevallen wel 2 cupmaten groter groeien. Misschien zou dat geneesmiddel wel 'n alternatief kunnen zijn voor 'n chirurgische borstvergroting?

Femke, 07-04-2012 08:37 #3
Kunt u misschien aangeven welk supplement ik het beste kan gebruiken? Een die niet schadelijk is en blijvend resultaat levert? En nog gezond is ook! Alvast bedankt!

Meryem, 19-11-2011 19:23 #2
Hmmm blijkbaar heb jij het over je hoofdgezien de kruiden zijn, zoals pok bovengenoemd, genefriek en venkel. Elders heb ik gelezen dat je gemalen genefriek moest mengen met olie(ylang ylang) en hier een insmeermengsel van kunt maken. Dit zou bij regelmatig gebruik effectiever zijn dan de capsules omdat tot wel 80% van alles wat je inneemt afgebroken wordt door je lever. Hierdoor werken meeste medicijnen niet.

Nan, 18-05-2011 14:40 #1
'Naast het verbeteren van de grootte, vorm en volheid van de borsten bieden de meeste kruidengeneesmiddelen nog meer voordelen voor de gezondheid. Dit zijn onder andere: Verbeterde schildklierfunctie, beter hormonaal evenwicht, minder menstruele problemen en verbeterde groei van haar en nagels.'

Over welke kruidengeneesmiddelen gaat het hier dan precies? Kunt u een voorbeeld geven van een product dat niet schadelijk is en geen bijwerkingen heeft?

Infoteur: Sterretje999
Subrubriek: Beauty
Reacties: 5
Schrijf mee!