InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Beauty > Lift Massage Endermologie - Ervaringen en resultaten

Lift Massage Endermologie - Ervaringen en resultaten

Lift Massage Endermologie - Ervaringen en resultaten Lift Massage Endermologie is een 100% natuurlijke anti-aging methode die de huid van meer zuurstof voorziet en de productie van collageen en elastine verbetert. Het resultaat is een ontspannen en stevig gelaat met minder rimpels. Infonu testte de Lift Massage Endermologie behandelingen voor u uit. Dit zijn onze ervaringen en resultaten.

Wat is Lift Massage Endermologie?

Lift Massage Endermologie is bestemd om de huid jonger en steviger te maken en om de productie van collageen en elastine opnieuw op gang te brengen en de huid te liften. Het gaat om een mechanisch apparaatje dat de huid masseert, zuigt en rolt. Hierdoor wordt ook de bloeddoorstroming en de zuurstoftoevoer gestimuleerd en worden afvalstoffen afgevoerd.

Voordelen van Lift Massage Endermologie

  • Stimuleert de productie van collageen
  • Stimuleert de productie van elastine
  • Verhoogt het gehalte aan zuurstof in de huid
  • Verstevigt de huid
  • Hermodelleert de gezichtscontouren
  • Lift de huid
  • Pijnloze behandeling van rimpels en huidverslapping

Prijzen van Lift Massage Endermologie?

Het voordeel van Lift Massage Endermologie is dat je in de meeste schoonheidsinstituten zowel het hele gezicht als slechts een klein deel van het gelaat (bijvoorbeeld enkel de oogomtrek) kunt laten behandelen. Dat spaart een heel pak geld uit als je bijvoorbeeld slechts enkele kleinere foutjes wilt wegwerken of verminderen. Over het algemeen variëren de prijzen tussen 10 euro en 50 euro per behandeling.

Hoeveel Lift Massage Endermologie behandelingen zijn er nodig?

Om optimale resultaten te bekomen moet de Lift Massage twee keer per week uitgevoerd worden met een minimum aantal keren van 20. Eenmaal het gewenste resultaat wordt bereikt, is één behandeling per maand voldoende. Wegens tijdsgebrek hebben wij slechts één behandeling per week kunnen ondergaan.

Doet Lift Massage Endermologie pijn?

Helemaal niet. Lift Massage Endermologie is een volledig pijnloze behandeling die zelfs als ontspannend kan worden ervaren.

Duur van de behandeling

Wij hebben zowel de behandeling van het gehele gelaat als die van een klein gedeelte van het gelaat uitgeprobeerd. De duur van de behandeling van het hele gelaat is ongeveer 40 minuten. Eén klein deel van het gezicht neemt slechts een kwartier tot twintig minuten in beslag.

Resultaten van Lift Massage Endermologie?

Een behandeling met Lift Massage Endermologie is vooral aangewezen voor een speciale gelegenheid. De huid wordt er immers gezond rozig van en het gezicht krijgt meer uitstraling. Ook de huid voelt direct na een Lift Massage Endermologie behandeling steviger aan, maar dit effect is na twee dagen verdwenen. Spectaculair zijn de resultaten niet, ook niet na twintig behandelingen. Toch is het positieve effect van de lift massage op de huid onmiskenbaar. U zou het kunnen vergelijken met een uurtje sporten. Het gaat uw rimpels niet miraculeus wegtoveren, maar het zal er wel voor zorgen dat uw huid er gezond en ontspannen uitziet en dat ze langer mooi en stevig zal blijven.
Gerelateerde artikelen

Reageer op het artikel "Lift Massage Endermologie - Ervaringen en resultaten"

Infoteur: Avalon
Gepubliceerd: 14-08-2011
Subrubriek: Beauty
Schrijf mee!