InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Astrologie > Twee Tweelingen in een relatie

Twee Tweelingen in een relatie

Twee Tweelingen in een relatie Twee Tweelingen in een relatie lijkt op het eerste gezicht een vlotte combinatie, maar vergis u niet: omdat beiden zo egocentrisch zijn kunnen ze ook heel hard botsen. Toch kan het een goede combinatie worden als ze hun talent op de juiste manier gebruiken.

Praten praten praten

Als twee Tweelingen het met elkaar aanleggen kan dat vlot maar ook gespannen verlopen. Tweelingen zijn extreem individueel ingestelde persoonlijkheden en worden beschouwd als getalenteerd en vindingrijk. Ze worden vaak bekritiseerd omdat ze echte praatvaren zijn en dit vervelend is voor andere sterrentekens die minder communicatief zijn. Tweelingen zijn niet alleen vlotte praters maar kunnen anderen ook manipuleren. Ze zijn het gewoon om urenlang te praten wat in het algemeen uitloopt op verhitte discussies. Ze staan bekend voor hun scherpzinnigheid en inzicht, hun vernuft en vindingrijkheid.

Getalenteerd maar labiel

Twee Tweelingen samen is ideaal op verschillende vlakken omdat ze over een rijke kennis beschikken, intellectueel op niveau acteren, begripvol zijn en een gelijkaardige smaak hebben op vele gebieden. Ze houden vaak van en hebben vaak een hekel aan dezelfde dingen. Tweelingenkoppels zijn schaamteloos, onverschrokken en ondernemend. Ze vinden het spannend om de meest uiteenlopende uitdagingen aan te gaan. Toch is hun relatie niet zo stabiel omdat ze beiden oppervlakkig en onbezorgd van aard zijn en te zich te vaak aangetrokken voelen tot de schone schijn der dingen en uitwendigheden.

Op termijn ligt verveling op de loer

Loyaliteit, trouw en standvastigheid vormen een constant dilemma voor de meeste Tweelingenparen. Dit koppel is vrij lichtzinnig en onevenwichtig en tegelijkertijd uitermate ongeduldig. Toch lijkt een meer flexibele, opgewekte en levendige partner moeilijk voor te stellen. Het ligt voor de hand dat twee Tweelingen steeds goed met elkaar over de baan zullen kunnen, simpelweg omdat ze over zulke goede sociale en communicatieve vaardigheden beschikken. Ze zijn charmante, bijna hypnotiserende praters, liggen goed in een groep maar kunnen anderen moeilijk voldoende ruimte geven. Hoewel Tweelingenkoppels houden van plezier maken en constant andere dingen willen ervaren zullen ze de relatie vervelend en vermoeiend beginnen vinden als deze te lang duurt. Een definitieve breuk is dan de logische stap.

Tips voor een betere verstandhouding

  • Een goede manier om verveling in hun relatie te vermijden is het aansnijden van nieuwe discussiepunten en het verzinnen van andere en originele manieren van tijdverdrijf. Omdat verandering en originaliteit bij Tweelingen steeds welkom zijn kunnen verfrissende ideeën wonderen doen.
  • Om een langdurige relatie verse brandstof te bezorgen moeten beide Tweelingen met elkaar samenwerken in de plaats van te kibbelen over verschillen van mening. Een goede verstandhouding ontstaat pas als ze hun talenten op de juiste manier en in functie van hun gemeenschappelijke interesse gebruiken.
  • Aangezien beide Tweelingen vlotte praters zijn en urenlang kunnen doorbomen, is het aangewezen dat een van beiden luistert terwijl de ander spreekt. Zo niet ontstaat er een dovemansgesprek.
  • Niet alleen verschillen maar ook overeenkomsten kunnen tot conflicten leiden en moeten dus uitgepraat worden. Als twee Tweelingen te veel karaktertrekken gemeenschappelijk hebben kan dat soms tot irritatie en jaloezie leiden hetgeen de relatie niet ten goede komt.

Een relatie tussen twee Tweelingen is moeilijk maar niet onmogelijk zo hebben volgende twee koppels het bewezen:
Koning Edward VIII en Wallace Simpson en George H. Bush en Barbara Pierce.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Bronnen en referenties
  • www.horoscopes-love.eu

Reageer op het artikel "Twee Tweelingen in een relatie"

Infoteur: Vosje
Gepubliceerd: 12-08-2013
Subrubriek: Astrologie
Special: Tweelingen
Schrijf mee!