InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Beauty > Blozen of een rode huid? Clinique Redness Solutions helpt

Blozen of een rode huid? Clinique Redness Solutions helpt

Wanneer je last hebt van een rode huid, geheel rood of vlekkerig of je hebt snel de neiging om te blozen dan kun je je daar erg ongemakkelijk door voelen. Gelukkig wordt er steeds meer cosmetica geproduceerd die het ongemak van een rode huid kan verminderen. Een product die dit kan is Redness Solutions van Clinique.

Redness Solutions producten van Clinique

Clinique heeft verschillende cosmetica op de markt gebracht die de roodheid van de huid kunnen verminderen. Deze cosmetica hebben de naam Redness Solutions gekregen. Je hebt verschillende soorten met elk een andere werking.

Als eerste heb je de Daily Relief Cream
Het is een extra zachte, hydraterende crème die de huid onmiddelijk comfort brengt. Wat deze dagcrème doet is de roodheid en vlekkerigheid verminderen. De huidtint wordt direct en op termijn egaler. De crème kalmeert en hydrateert de huid. Om het beste resultaat te bereiken breng je deze dagcrème op na Redness Solutions Soothing Cleanser en vervolgen met Redness Solutions Daily Protective Base SPF 15.

De Soothing Cleanser is een extra zachte, hydraterende, vetvrije crème die de huid onmiddelijk comfort brengt. Het is een make-up reiniger. Het reinigt de huid op een zachte manier en verwijderd op een efficiënte manier make-up , vuil, talg en vet terwijl de gevoelige huid gekalmeerd en comfortabel aanvoelt. Je brengt het 's ochtends of 's avonds aan op je huid en verwijdert het weer met een tissue of je spoelt het af met lauwwarm water. Je gezicht (en je hals) zijn daarna helemaal schoon.

De Daily Protective Base SPF 15 is ook een extra zachte, hydraterende, vetvrije crème die de huid onmiddelijk comfort brengt. Wat deze crème doet is je huid beschermen tegen de zon en milieuvervuiling en factoren die die de reactie van een snel reagerende gevoelige huid erger kan maken.

Ten slotte heb je nog de Redness Solutions Urgent Relief Cream. Ook dit is weer een extra zachte, vetvrije hydraterende crème die de huid onmiddellijk comfort brengt. Wat het verschil is tussen deze crème en de andere Redness Solutions producten is, dat de Urgent Relief Cream direct verlichting geeft aan incidentele roodheid (blozen) en een droog gevoel, veroorzaakt door kleine huidirritaties. Deze crème helpt te beschermen tegen agressieve elementen uit het milieu inclusief vervuiling, rook en wind die voor extra irritatie kunnen zorgen.

Inhoud en Prijzen

Clinique producten zijn niet goedkoop, maar je bent er zeker van dat je iets hebt voor je huid dat werkt.

  • De Daily Relief Cream heeft een inhoud van 50 ml en kost 46 euro
  • De Soothing Cleanser heeft een inhoud van 150 ml en kost 23 euro
  • De Daily Protective Base SPF 15 heeft een inhoud van 40 ml en kost 23 euro
  • De Urgent Relief Cream heeft een inhoud van 30 ml en kost 34 euro

Mocht je wat meer over hebben voor een goed huidproduct, dan is de Redness Solutions serie van Clinique zeker de moeite waard.
© 2009 - 2019 Wuppie, het auteursrecht (tenzij anders vermeld) van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
Rode plekjes op je huid: groene cosmetica tegen roodheidRode plekjes op je huid: groene cosmetica tegen roodheidRode vlekjes op je huid kunnen ontstaan door overgevoeligheid. Rosacea is vaak genetisch bepaald. Rode pukkels ontsieren…
Clinique: producten en verkooppuntenHet cosmeticabedrijf Clinique is een toonaangevend bedrijf op het gebied van huidverzorging, make-up, geuren, zonproduct…
Foundation voor een droge huid: Welke soort is het best?Er is niet zo vervelend als een huid die droog, trekkerig en schilferig is. Wanneer je foundation op zon huid aanbrengt…
Huidverzorgingsproducten voor mannenHuidverzorgingsproducten voor mannenSteeds meer mannen hebben behoefte aan een goede huidverzorging. Huidverzorging voor mannen staat - vergeleken met de pr…
Bronnen en referenties
  • http://www.clinique.nl/templates/products/multiproduct.tmpl?CATEGORY_ID=CAT10302

Reageer op het artikel "Blozen of een rode huid? Clinique Redness Solutions helpt"

Infoteur: Wuppie
Gepubliceerd: 11-07-2009
Subrubriek: Beauty
Schrijf mee!