InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Beauty > Natuurlijke borstvergroting met smoothies en sap

Natuurlijke borstvergroting met smoothies en sap

Natuurlijke borstvergroting met smoothies en sap Sap en smoothies zorgen voor een natuurlijke borstvergroting omdat ze je lichaam van de nodige voedingsstoffen voorzien. De ingrediënten die in deze recepten worden gebruikt, zorgen ervoor dat de stofwisseling en de hormonale balans van ons lichaam weer optimaal zijn zodat je borsten gaan groeien en steviger worden. De smoothies worden bij voorkeur aangelengd met fenegriek, een plant die een opmerkelijke invloed op de borstvergroting uitoefent.

Smoothie / sap met appels en pompelmoes

  • 2 rode appels
  • 1 roze pompelmoes

Smoothie / sap met ananas en pompelmoes

  • 5 schijfjes verse ananas
  • 1 roze pompelmoes

Smoothie / sap met ananas, citroen en pompelmoes

  • ½ ananas
  • ½ citroen
  • 1 roze pompelmoes

Smoothie / sap met tomaten, jalapeño pepers, cilantro en citroen

  • 1 soeplepel verse cilantro
  • 3 grote tomaten
  • 2 jalapeño pepers
  • ½ citroen

Smoothie / sap met wortelen, selderij, biet, appel en asperge

  • 3 grote wortelen
  • 2 stengels selderij
  • 1 rode biet
  • 1 rode appel
  • 1 asperge

Smoothie / sap met wortelen, groene paprika, kale, spinazie en rapen

  • 6 wortelen
  • ½ groene paprika
  • ½ hand kale
  • ½ hand spinazie
  • ½ hand rapen

Smoothie / sap met wortelen, appels en gember

  • 4 wortelen
  • 2 appels
  • ½ wortel gember

Smoothie / sap met abrikozen, druiven en peer

  • 5 abrikozen
  • 1 handvol rode druiven
  • 1 peer

Smoothie / sap met wortelen en aardappel

  • 5 wortelen
  • 1 schijfje zoete aardappel

Smoothie / sap met wortelen, komkommer, rode biet en citroen

  • 3 wortelen
  • ½ komkommer
  • ½ rode biet
  • ½ citroen

Smoothie / sap met wortelen, aubergine, rode biet en citroen

  • 3 wortelen
  • 1 kleine aubergine
  • ½ rode biet
  • ½ citroen

Smoothie / milkshake met papaja en sojamelk

  • 1 kleine papaja
  • 250 ml sojamelk

Natuurlijke borstvergroting

Natuurlijke Borstvergroting: Serie artikelen boordevol tips en methodes om een natuurlijke borstvergroting te verkrijgen.

Sap en smoothies

Sap en Smoothies: Serie recepten voor sap en smoothies ingedeeld per thema: sap en smoothies tegen cellulite, sap en smoothies om kanker te voorkomen, sap en smoothies voor mooi haar, sap en smoothies voor een gezond afweersysteem, sap en smoothies voor een mooie huid, etc.
Gerelateerde artikelen
Borstvergroting (mamma-augmentatie)Borstvergroting (mamma-augmentatie)Veel vrouwen zijn ontevreden over de grootte en/of de vorm van hun borsten. Een borstvergroting kan in die gevallen een…
Borstvergroting, niet alleen uit ontevredenheidMet de medische kennis van tegenwoordig is het de gewoonste zaak van de wereld geworden om plastische ingrepen uit te la…
Wat is een borstvergroting?Een borstvergroting is tegenwoordig niet meer omstreden. Het is normaal geworden om je borsten te laten vergroten. Toch…
Natuurlijke borstvergroting via creatieve visualisatieWist je dat je gewoon door te denken je borsten kan doen groeien? Je beeld je gewoon dagelijks in dat ze groter worden e…
Natuurlijke borstvergroting met borstmaskersBorstmaskers activeren de celvernieuwing, verbeteren de bloeddoorstroming, verstevigen de borsten en zorgen voor een nat…

Reageer op het artikel "Natuurlijke borstvergroting met smoothies en sap"

Reacties

Luna, 09-04-2016 21:02 #3
GEVAARLIJK: Rauwe aubergines in je smoothie is een absolute nono, ze zijn giftig en moeten echt goed gaar gegeten worden. ik schrik er echt van dat dit aanbevolen wordt! Gestoofd, gegrilld: dan is het supergezond maar er zit solanine in waar je echt ernstige klachten aan je maag-darmstelsel van kan krijgen. Ook aardappels zijn rauw niet eetbaar: je kunt er werkelijk doodziek van worden en lekker is het ook niet echtů Zelfs gaar bevatten aubergines nog wat solanine maar bij normale consumptie én goed gaar dwz boterzacht kan je lichaam daar wel tegen.
BORSTVERGROTEND: Drink liever dagelijks een beker venkelthee of strooi wat fenegriekpoeder over je eten; dat is echt borstvergrotend. Ook kun je fenegriekzaad laten kiemen, fenegriekzaad is te koop in natuurvoedingszaken of kruidenwinkeltjes (in Marokko is het een bekend middel, ook is het het hoofdbestanddeel van peperdure capsules die je kunt kopen om grotere borsten te krijgen) en hop, te bestellen bij bierbrouwers zijn echt werkzaam, ze doen de kliertjes in de borsten zwellen zoals dat bij zwangere vrouwen ook gebeurd! Zelf heb ik een kind én borstvoeding gegeven, ik weet niet of het dan beter werkt. Ook anijs heeft die werking.
Ik ben erachter gekomen toen ik 'verslaafd' raakte aan Sterrenmixthee, gewoon uit de supermarkt en na een paar maanden mijn BH's echt niet meer pastten zonder dat ik een gram was aangekomen: ik had maar liefst 2 cupmaten groter nodig bleek in de winkel!
Ook vroegen vriendinnen me of ik soms een borstvergroting had laten doen, één vriendin werd zelfs een beetje boos omdat ze dacht dat ik haar niet in vertrouwen durfde te nemen en het 'stiekem' had laten doen.
De gekiemde fenegriekzaden hebben een beetje een kerriesmaak: erg gezond ook kan door een smoothie maar ook door een salade, of op een boterham met kaas even proberen of je het lekker vind. Capsules of los fenegriekpoeder kun je ook voor een paar euro kopen in natuurvoedingswinkels. Even googelen en goed op de prijzen letten: scheelt nogal! De thee uit de supermarkt van iets meer dan een euro is prima. Moet het wel kruidenthee zijn niet thee met smaakstof.
Succes!

Ik, 20-05-2014 20:39 #2
Kan je dit ook gewoon eten ipv er een smoothie van te maken dus bijvoorbeeld dat je elke dag een roze pompelmoes eet en 5 schijfjes annanas?
help me ben erg onzeker.

Sonya, 01-09-2009 14:50 #1
Sap en smoothie zorgen voor een natuurlijke borstvergroting, mijn vraag hoe moet ik met al die sappen elke dag drinken of moet je een thema voor?

Infoteur: Avalon
Laatste update: 09-01-2010
Subrubriek: Beauty
Reacties: 3
Schrijf mee!