InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Beauty > De Instyler, om haar te stylen en meer volume te geven

De Instyler, om haar te stylen en meer volume te geven

De Instyler, om haar te stylen en meer volume te geven De Instyler is een soort stijltang waar uw haar uitermate mee glad gestyled kan worden. Haar glad stylen is erg in. De Instyler is een apparaat waarmee u het haar perfect glad kunt ‘kammen’. De Instyler is ook zeer geschikt om het haar ogenschijnlijk meer volume te geven. Om die reden lijkt het apparaat zelfs nog succesvoller. Instyler Wet To Dry is een variant op de gewone Instyler, en geschikt om het haar zowel mee te stylen als tegelijkertijd te drogen. Steil haar maken is regelmatig opnieuw in de mode. Styltangen en methodes om het haar te stylen zijn er te over. De Instyler is een relatief nieuw apparaat, wat geschikt is om haar zowel te stylen als (Instyler Wet To Dry) te drogen. Het is geen haarborstel en ook geen stijltang of krultang. De Instyler is een apparaat waarmee u heel goed uw haar kunt stylen en waarmee u nog meer kunt doen dan alleen uw haar stylen. U kunt het haar ook meer volume geven met de Instyler, en de Instyler Wet To Dry wordt ook gebruikt om tegelijkertijd het haar na wassen te drogen en direct te stylen. Instylers worden gewaardeerd omdat het een multifunctioneel apparaat is. De tang is ook geschikt om de haarpunten naar binnen of naar buiten krullen en het haar in te krullen. Deze styltang laat het haar bij correct gebruik, glanzen. De Instyler heeft roterende onderdelen en een borstel waar het haar langs gestyled wordt. Een verwarmde cilinder draait rond onder een zacht borsteltje, zonder dat haar geplet wordt of beschadigd raakt. Het apparaat heeft drie wamtestanden. Afhankelijk van de stand kunt u uw haar als volgt behandelen:
  • Steil laten vallen.
  • Het haar naar binnen of naar buiten krullen.
  • Het haar met de Instyler Wet To Dry te drogen en te stylen tegelijkertijd.
  • Het haar meer volume geven zodat het lijkt of u dikker haar heeft.

Instyler, wat kan het apparaat allemaal?

Deze tang is geschikt voor zowel krullend haar of kroeshaar, om het te stylen en (afhankelijk van het type Instyler) ook te drogen. Ook geschikt voor dun en futloos haar om het kapsel meer volume te geven. Voor steil haar kan de Instyler gebruikt worden om het haar juist krul te geven. Voor elk wat wils dus. Dankzij een roterende cilinder worden alle haren afzonderlijk langs een borstel gescheiden zodat ze ook afzonderlijk behandeld worden. Het haar wordt hierdoor gestyled zonder het te pletten. De fabrikant stelt dat het haar onbeschadigd blijft, ook als u het haar vaker behandelt. U kunt het haar ook in laagjes naar buiten krullen, waardoor een volle bos haar ontstaat. Krullen maken gaat met de Instyler volgens de fabrikant, die patent op de Instyler heeft aangevraagd, eenvoudiger dan met een krultang. Het haar wordt behandeld vanaf de haarwortel en geeft een mooi en fris glanzend effect aan ieder kapsel. Ook pony’s waar de fut uit is, knappen op na een behandeling met de Instyler.

Instyler gebruiken

De Instyler wordt aan de haarwortel van een plukje haar geplaatst en dan langs de haren getrokken terwijl de Instyler roteert en het haar verwarmd en glad kamt. Het haar valt daarna los en glad langs het hoofd. Het is gemakkelijk om de vingers daarna door het haar te kammen.

Instyler ervaringen

Over het algemeen lijken gebruikers het er over eens dat de Instyler vooral in staat is om meer volume aan het haar te geven, wat positief beoordeeld wordt. Verder is het apparaat goed te vergelijken met andere styltangen. De meerwaarde lijkt dus vooral de mogelijkheid om volume aan het haar toe te voegen, wat natuurlijk een tijdelijk effect heeft maar wel effect heeft, en de combinatie van direct stylen en drogen tegelijk als extra optie. De Instylers (alle types van het merk Instyler) worden over het algemeen echter wel heel goed beoordeeld. Op Amazon ontving dit apparaat 4 sterren of meer, op basis van duizenden beoordelingen. Het maximaal te behalen sterren is 5. De Instyler is dus een product wat heel goed beoordeeld wordt door gebruikers.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Beauty: Het stylen van haarBij ieder nieuw seizoen speelt de mode in op het betreffende seizoen en reden om te kopen. Zo ook de kapsels, meer nog l…
De nieuwe titanium steiltang: veilig, snel en simpelDe nieuwe titanium steiltang: veilig, snel en simpelDe steiltang. Ooit alleen geschikt om het haar steil te maken. Maar de nieuwe generatie steiltangen is nu een multi-tool…
Mooi haar met de stijltang en de krultangMooi haar met de stijltang en de krultangJe hebt halflang tot lang haar en wil variatie brengen in je kapsel, de stijltang en de krultang geven je mogelijkheden…
Natuurlijke verzorging van kroeshaar en krullend haarNatuurlijke verzorging van kroeshaar en krullend haarDe laatste tijd neemt de interesse voor het dragen van kroes of krullend haar in zijn natuurlijke staat toe. De termen k…
Beauty: volume in het haarBeauty: volume in het haarVoor de mensen die van nature met een volle bos haar gezegend zijn, is het geen issue. Maar heb je die niet en wil je de…
Bronnen en referenties
  • http://www.amazon.com/

Reageer op het artikel "De Instyler, om haar te stylen en meer volume te geven"

Reacties

Henriëtte, 03-11-2013 14:32 #7
Welke producten kan ik beste gebruiken bij het gebruik van de instyler voor bescherming en versteviging? Hitte bestendige spray? Verstevigende mousse? Haarlak?
Kan je de mouse bv in het haar doen voor je de instyler gebruikt?

Ik kan hier nergens antwoord op vinden. hoop op deze manier wel.
Groetjes,
Henriëtte

Christel, 11-10-2013 16:38 #6
Hey allemaal, hier mijn ervaring:
Ik heb haar met extensions erin, prachtig dat lange blonde haar maar het deed verschrikkelijk pluizen. En aangezien ik door die extensions met een knot of vlecht moet slapen kan je je wel voorstellen dat me haar sochtends een ontplofde boel was. Nou had ik een hele goede proffesionele stijltang van me werk (ik ben kapster) maar kreeg die staartvorm en sterke vouw van t vlechten er niet uit zonder t nat te maken. Dus ik de instyler uitgeprobeerd en Ja hoor, 10 minuten bezig en me haar is prachtig glanzed pluisvrij en perfect stijl! TOP apparaat!

Charlotte, 08-06-2010 14:54 #5
Wat monique heeft is waarscheinlijk geen normaal europese stekker.
Je kunt daar een appart iets voor kopen. Dat heb ik bij mijn mp4 speler.

Candy, 04-05-2010 14:50 #4
Oke, ik heb net een instyler gekocht. Op zich deed hij het best aardig maar doe mij maar een CHI haarstijltang. Dat zijn de beste. Belangrijker om te vertellen is dat hij na 3 minuten ging haperen en niet meer werkte. DUS vergeet dat apparaat en koop het niet. De kwaliteit is gewoon prut.

Nelly, 06-12-2009 14:55 #3
Ik heb al verteld dat ik er heel erg tevreden over ben en wat moigue verteld over het stekkertje dat het niet past ze passen gewoon in een normaal stocontact.als dat niet zo is dan moet ze hem terug sturen.want dat is niet goed gr nelly

Monique, 02-12-2009 17:43 #2
Ik heb een instyler gekocht, maar er zit een raar stekkertje aan met 2 korte rechte pootjes (geen ronde pootjes). Deze passen niet in het normale stopcontact. Wat moet ik nou? Heeft iemand een oplossing? Reactie infoteur, 02-12-2009
Het beste is er even mee naar een wnikel te gaan waar ze verstand hebben van elektrische apparaten, maar kunt u de leverancier niet bellen of e-mailen?

Nelly, 02-12-2009 11:26 #1
Ik ben er heel tevreden over nu eindelijk ook een voor als j haar droog is ik geef een cijfer 9 ik moest elke dag mijn haar nat maken om het in model tebrengen nu was ik het twee keer in de week en het zit altijd goed ik ben er heel blij mee kan het iedereen aan bevelen gr nelly Reactie infoteur, 02-12-2009
Fijn te lezen, Nellie.

Infoteur: Kisses
Laatste update: 09-06-2015
Subrubriek: Beauty
Special: Haar verven, haar verzorgen
Reacties: 7
Schrijf mee!