InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Beauty > Weleda Berken cellulitis olie

Weleda Berken cellulitis olie

De Weleda berken cellulitis olie helpt cellulitis voorkomen. De cellulitis olie verbetert de bestaande cellulitis en de olie kan helpen de bobbels en putjes te verminderen. Het merk Weleda heeft met deze berken cellulitis olie een natuurlijk product ontwikkeld dat cellulitis doelgericht tegengaat. Behalve tegen cellulitis is de olie een zeer goede huidverzorging: is vochtregulerend en geeft stevigheid aan de huid. De huid wordt gladder en steviger en dat is merkbaar!

Wat is cellulitis?

Olie tegen cellulitis, maar wat is cellulitis? Een slechte bloedcirculatie en een verstoorde vochtafvoer kunnen er voor zorgen dat:
  • Vocht,
  • Afvalstoffen en
  • Vet

Moeilijk kunnen worden afgevoerd. Het bindweefsel verhardt en er ontstaan bobbels en putjes in de huid. De vetcellen in het onderhuidse bindweefsel nemen toe waardoor een vernauwing in de bloedvaten ontstaan.

Verschillende stadia

Cellulitis is een typische vrouwenklacht en iedere vrouw die er mee te maken krijgt zal verschillende vormen, stadia, van cellulitis hebben:
  • Lichte cellulitis: De huid is glad, maar zodra er in de huid geknepen wordt, is onregelmatigheden merkbaar,
  • Middelmatige cellulitis: Zodra de spieren gespannen worden zijn er lichte deukjes waarneembaar,
  • Sterke cellulitis: de typische sinaasappelhuid is duidelijk waarneembaar en kan samen optreden met striae,
  • Zware cellulitis: De huid vertoont zichtbaar verharde knopen en dat is duidelijk voelbaar, vaak gaat het samen met diepe striae.

Behandelen

Weleda heeft tegen cellulitis een natuurlijk huidverzorgingsproduct ontwikkeld met de berken cellulitis olie, een natuurlijke behandeling tegen cellulitis. De cellulitis olie:
  • Stimuleert de stofwisseling van de huid,
  • Houdt het vochtgehalte van de huid op peil,
  • Bevordert het zelfstandig herstel van de huid,
  • Stimuleert de vetafbraak,
  • Versterkt het bindweefsel van de huid en de huid is:
  • Gladder,
  • Steviger en
  • Elastischer.

Wat zit er in?

Wat zijn de ingrediënten van deze cellulitis olie?
  • Jojobaolie,
  • Tarwekiemolie,
  • Abrikozenolie,
  • Olie extract van berkenblaadjes,
  • Olie extract van muizedoorn,
  • Olie extract van rozemarijn en een
  • Compositie van natuurlijke etherische oliën.

Gebruik

Hoe moet de cellulitis olie gebruikt worden voor optimaal effect? De Weleda berken cellulitis olie tijdens de eerste vier maanden van het gebruik, dagelijks 2 keer met draaiende bewegingen, stevig in de huid masseren. Masseer de olie op de nog vochtige huid, na het douchen, zodat de olie geen vette laag achterlaat. Na deze vier maanden de cellulitis olie iedere dag een keer per dag stevig in de vochtige huid masseren. Om het effect te vergroten is het gebruik van een stimulerende borstelmassage echt aan re raden. De stofwisseling bevordert sneller waardoor afvalstoffen sneller worden afgevoerd. Hierdoor wordt de bloedsomloop flink op gang gezet.

Bestrijden

Om cellulitis te bestrijden is alleen het gebruik van een cellulitis olie niet voldoende. Een goede manier om actief tegen cellulitis te werk te gaan is behalve de cellulitis olie te gebruiken regelmatig te:

Regelmatig bewegen

Regelmatig en rustig bewegen maakt gezond en vitaal. Goed en gezond bewegen maakt dat onze bil en beenspieren getraind zijn waardoor de huidweefsel strakker komt te staan. Een informatief artikel kan zijn: BBB: De benen trainen met de meest effectieve oefeningen.

Gezond en vezelrijk

De voedingsadviezen die in het volgende artikel staan beschreven, zijn uitstekend als richtlijn voor een gezond eetpatroon dat vezelrijk is: Te hoge bloeddruk omlaag krijgen: tips en adviezen .

Weleda

In de producten van Weleda zitten geen synthetische kleur en geurstoffen. Het keurmerk voor natuurcosmetica BDIH biedt kwaliteitsgarantie. Er worden geen dierproeven gedaan op de producten van Weleda en Weleda gebruikt uitsluitend natuurlijke ingrediënten in al haar producten. De zeer aangename geur van de Weleda berken cellulitis olie komt van de natuurlijke etherische oliën vandaan.
Gerelateerde artikelen
Een natuurlijke oplossing voor Cellulitis: etherische olien!Een wondermiddel tegen cellulitis of sinaasappelhuid? Het bestaat echt. Voor de behandeling van cellulitis of putjes is…
Cellulitis: Voorkomen, genezen of accepterenWat is cellulitis, wie krijgt het en kun je er iets tegen doen? In dit artikel worden deze vragen beantwoord.
Cellulift endermologie - Ervaringen en resultatenCellulift van Elysée Electro is een massageapparaat dat cellulitis helpt te verminderen en te verwijderen. De activiteit…
Weleda citrus lichaamsverzorgingDe verfrissende citroenolie die in de Weleda citrus lichaamsverzorgingsproducten zitten, ruikt heerlijk. Lichaam en gees…
Bronnen en referenties
  • http://www.weleda.nl/index.php?id=39 http://www.weleda.be/index.php?id=39 http://www.schoonheidsspecialistennieuws.nl/nieuws/408/Weleda-Berken-Cellulitis-behandeling Eigen ervaring

Reageer op het artikel "Weleda Berken cellulitis olie"

Infoteur: Roberta
Gepubliceerd: 25-02-2011
Subrubriek: Beauty
Schrijf mee!