InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Beauty > BB crème, het geheim voor een mooie huid

BB crème, het geheim voor een mooie huid

BB crème, het geheim voor een mooie huid In Azië is het al jaren een van de best verkochte beautyproducten en sinds kort is het ook in Nederland verkrijgbaar: BB crème, ook wel Blemish Balm Crème genoemd. Het is een wondermiddel waar je een prachtige egale huid van krijgt en het is nog betaalbaar ook. BB crème is een ideale combinatie tussen huidverzorging en make-up. Oorspronkelijk komt BB crème uit Duitsland. Daar is het ooit ontwikkeld voor mensen die een laserbehandeling op de huid hadden gehad. Vervolgens is het verder ontwikkeld in Korea en zo is het een groot succes geworden in Azië. BB crème helpt de huid met herstellen en daarnaast kalmeert en beschermt het ook. En wat er ook zo goed aan is, dat is dat BB crème roodheid en oneffenheden gemakkelijk wegwerkt zonder dat het eruit ziet dat je een foundation op hebt.

Wat is BB crème?

BB crème is eigenlijk een dagcrème gemengd een tint. Je zou zeggen dat het deel foundation kan zijn. Het is echter wel zo dat als je veel puistjes hebt je deze niet helemaal kan bedekken met een BB crème, je moet dan wel nou foundation gebruiken. BB crème neemt echter wel de roodheid weg en zorgt dat je huid sneller geneest. Een BB crème is geschikt voor elk huidtype en is vaak te koop in verschillende teinten. Regelmatig wordt er ook gevraagd voor welke leeftijd dit geschikt is. BB crème kan je eigenlijk gebruiken van de jonge jaren tot een jaar of 35-40. Dat ligt ook aan hoe jou huid eruit ziet en welke verzorging jou huid nodig heeft. Als je een hele droge huid hebt en de BB creme voedt niet voldoende, dan kun je het beste nog een goede dagcreme aanbrengen en daarna pas de BB crème. Een BB crème kan je ook heel mooi afpoederen zodat het er nog mooier uitziet.

Voordelen

BB crèmes zijn niet voor niets populair, want er zijn heel veel voordelen aan dit beautygeheim.
  • Er zit anti-aging in, het voorkomt rimpels en trekt fijne lijntjes weer strak, zonder naar gevoel.
  • Je gezicht ziet er natuurlijk uit, met foundation zie je het vaak goed zitten als je er teveel op smeert.
  • BB crèmes bevatten veel natuurlijke ingrediënten.
  • BB crèmes verbergen vlekken en oneffenheden.
  • Het dekt als een foundation, maar sluit de poriën niet af.
  • Bevat een hoge SPF-factor, je verbrandt niet snel.
  • Houdt je huid zacht en glad door helende eigenschappen.

BB crème van Garnier

Sinds kort is er van het merk Garnier ook een BB crème op de markt uitgebracht. Deze kost rond de € 15,- en is verkrijgbaar in twee verschillende teinten. Voor de lichte huid en voor de getinte huid. Het is een dikke crème, welke heel gemakkelijk uitsmeert en waar je een mooie huid van krijgt. Na twee weken merk je dat je huid ook zonder de crème er mooier uitziet.
Gerelateerde artikelen

Reageer op het artikel "BB crème, het geheim voor een mooie huid"

Infoteur: Linda1986
Gepubliceerd: 08-12-2011
Subrubriek: Beauty
Schrijf mee!