InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Beauty > Natuurlijke borstvergroting door massage

Natuurlijke borstvergroting door massage

Word je door je kleine borsten soms depressief? Geen paniek. Een natuurlijke borstvergroting is gratis en je hoeft er de deur niet voor uit.

Waarom borstvergrotingscapsules alleen niet werken

De werkzame bestanddelen van borstvergrotende pillen noemt men phyto-oestrogenen. Deze stimuleren de ontwikkeling van de melkklieren in de borsten. Door de inname van deze tabletten krijgt het lichaam een grote hoeveelheid van dit onschadelijke plantaardige oestrogeen binnen. Deze stoffen bootsen in feite het echte oestrogeen na, zonder de hormonale effecten ervan.

Toch zijn de resultaten van dergelijke borstvergrotingscapsules vaak gering of zelfs onbestaande. De reden hiervoor is eenvoudig. Alvorens de werkzame bestanddelen in de bloedbaan terechtkomen, moeten ze eerst door de lever worden verwerkt. Deze breekt echter 80 tot 90% van alle substanties af. De overblijvende 10 à 20%, worden door het hele lichaam aangewend en dus niet alleen door de borsten. Gelukkig is er een oplossing.

Bloeddoorstroming naar de borsten bevorderen

Om ervoor te zorgen dat de werkzame bestanddelen van borstvergrotende preparaten ook werkelijk in de borsten terechtkomen, moet je de bloedtoevoer naar de borsten stimuleren. De phyto-oestrogenen en andere plantaardige stoffen reizen immers doorheen de bloedbaan en hoe meer bloed er door je borsten stroomt, hoe meer ze die werkzame stoffen kunnen opnemen die ze nodig hebben om te groeien.

Productie prolactine verhogen

Massage van de borsten stimuleert ook de aanmaak van prolactine in het lichaam. Dat is een belangrijk borstvergrotend hormoon dat de melkklieren ontwikkelt en dat de borsten aanspoort om vetweefsel op te slaan. Het is ook betrokken bij de melkproductie.

Na de puberteit wordt prolactine enkel aangemaakt als de borsten gestimuleerd worden. Deze stimulatie komt meestal onder de vorm van borstvoeding.

Wist je dat mannen trouwens ook in staat zijn om prolactine te aan te maken? Echt waar. Onder de juiste omstandigheden, kan zelfs het mannelijk geslacht borstvoeding geven!

Actieplan voor mooiere borsten

Begin vandaag nog met het masseren van je borsten. Je kunt hiervoor een eenvoudige body lotion gebruiken, of nog beter, een crème die speciaal werd ontwikkeld voor een natuurlijke borstvergroting.
Gerelateerde artikelen
Borstvergroting (mamma-augmentatie)Borstvergroting (mamma-augmentatie)Veel vrouwen zijn ontevreden over de grootte en/of de vorm van hun borsten. Een borstvergroting kan in die gevallen een…
Borstvergroting, niet alleen uit ontevredenheidMet de medische kennis van tegenwoordig is het de gewoonste zaak van de wereld geworden om plastische ingrepen uit te la…
Wat is een borstvergroting?Een borstvergroting is tegenwoordig niet meer omstreden. Het is normaal geworden om je borsten te laten vergroten. Toch…
Natuurlijke borstvergroting via creatieve visualisatieWist je dat je gewoon door te denken je borsten kan doen groeien? Je beeld je gewoon dagelijks in dat ze groter worden e…

Reageer op het artikel "Natuurlijke borstvergroting door massage"

Reactie

Nicky, 19-02-2012 22:08 #1
Hoevaak moet je dat masseeren doen dan en hoelang werkt schudden met je borst ook, ik heb altijd als ik mn bh uitdoe dat ze super pijn doen, ik heb van mn schoonheidspecialiste een decoletee creme gehad, dat doe ik erop
maar ze zeggen dat vasaline ook werkt
hoe komt het vet van het eten dan bij je bosten terrecht en hoe kan je daar immers voor zorgen
en ik heb wel eens anijsmelk
is dat goed voor de groei?
kus

Infoteur: Avalon
Laatste update: 21-02-2008
Subrubriek: Beauty
Reacties: 1
Schrijf mee!