InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Beauty > Natuurlijke borstvergroting via creatieve visualisatie

Natuurlijke borstvergroting via creatieve visualisatie

Wist je dat je gewoon door te denken je borsten kan doen groeien? Je beeld je gewoon dagelijks in dat ze groter worden en na enkele maanden heb je een cupmaatje meer. De resultaten zijn wetenschappelijk bewezen en gemakkelijk zelf te testen.

Natuurlijke borstvergroting

Creatieve visualisatie zou wel eens één van de beste alternatieven voor dure borstoperaties kunnen zijn. Tijdens een wetenschappelijke studie, die in de American Journal of Clinical Hypnosis werd gepubliceerd, moesten 35 vrouwen 12 weken lang een hypnosesessie volgen. De deelnemende vrouwen moesten zich inbeelden dat er warm water over hun borsten vloeide en dat deze onder de warmte van een hittelamp begonnen te zwellen. De sessies werden opgenomen en de vrouwen moesten er elke dag naar luisteren. Na 12 weken kon er bij 84% van de vrouwen een natuurlijke borstvergroting worden opgemeten; 46% moest zelfs een grotere beha gaan kopen. De toename van de borstomvang hield geen verband met gewichtsveranderingen en/of de maandstonden.

Ook de bekende Doctor Love heeft hiernaar onderzoek gedaan. De deelneemsters moesten ontspannen gaan liggen en zich inbeelden dat hun borsten aan het groeien waren. Nadat ze dit iedere dag twaalf weken lang hadden gedaan, moest de helft van de deelneemsters een grotere beha gaan kopen. Hun geest was dus krachtig genoeg om de hormonale veranderingen op gang te brengen die nodig zijn voor een natuurlijke borstvergroting. Vrouwen die sceptisch stonden tegenover de mogelijkheden van creatieve visualisatie bleken de slechtste resultaten te behalen.

Hoe het werkt

Creatieve visualisatie werkt omdat je brein het verschil niet kan onderscheiden tussen wat je je verbeeldt en wat echt gebeurt. Daarom reageert het op de beelden die je schept alsof het echt was.

Waarschijnlijk heb je al over fantoomledematen horen spreken. Fantoom- of spookledematen zijn geamputeerde armen of benen die de patiënt nog steeds voelt. Dokter V.S. Ramachandran, verantwoordelijke voor de afdeling neurowetenschappen van de universiteit van San Diego, heeft een methode van creatieve visualisatie bedacht om de hersenen van de patiënt te misleiden. Hij heeft op een zodanige manier spiegels geplaatst dat de patiënt zichzelf met twee gezonde armen zag. De geest werd inderdaad gefopt en de pijn verdween.

Oefening voor mooiere borsten

Zoek een rustige plaats uit waar je vijf minuten lang kan ontspannen. Beeld je in dat er een hete, natte handdoek op je borsten ligt. Probeer je zo levendig mogelijk voor te stellen dat je borsten onder de handdoek groter worden. Doe dit dagelijks en misschien moet je na twaalf weken zelf wel een grotere beha gaan kopen.

Voel je je niet zeker genoeg om deze oefening op eigen houtje te doen, dan kan je nog altijd een hypnose CD kopen die bestemd is voor natuurlijke borstvergroting.
Gerelateerde artikelen
Borstvergroting, niet alleen uit ontevredenheidMet de medische kennis van tegenwoordig is het de gewoonste zaak van de wereld geworden om plastische ingrepen uit te la…
Natuurlijke borstvergroting met borstmaskersBorstmaskers activeren de celvernieuwing, verbeteren de bloeddoorstroming, verstevigen de borsten en zorgen voor een nat…
Borstvergroting (mamma-augmentatie)Borstvergroting (mamma-augmentatie)Veel vrouwen zijn ontevreden over de grootte en/of de vorm van hun borsten. Een borstvergroting kan in die gevallen een…
Wat is een borstvergroting?Een borstvergroting is tegenwoordig niet meer omstreden. Het is normaal geworden om je borsten te laten vergroten. Toch…
BorstvergrotingBorstvergrotingBijna iedere vrouw heeft wel iets te klagen over haar borsten. De één vind ze te groot, de ander te slap, maar de meeste…

Reageer op het artikel "Natuurlijke borstvergroting via creatieve visualisatie"

Reacties

Rani, 04-12-2013 22:43 #5
Ik vind dit echt vreemd, heb alles geprobeerd en niets hielp :p ben enorm blij dat ik nu eindelijk gewoon een borstvergroting heb ondergaan!

Trees, 13-01-2011 23:01 #4
Hoi ik wil dit ook uitproberen ben moeder van 2 kinderen maar heb nog steeds kleine borsten. Mijn moeder is overleden aan borstkanker toen ik nog 6 was, sinsdien kreeg ik afkeer voor borsten, natuurlijk uit verdriet en onwetendheid maar heb nu spijt dat ik zo'n mooie lijn heb maar kleine borsten. Hopelijk dat het mij zal lukken!

Jessica, 28-06-2010 12:20 #3
Ik heb het geprobeerd en het werkt echt! Je kunt je zelfs gewoon door de dag heen er af en toe 'n momentje aan besteden door je even in te beelden dat je borsten aan het groeien zijn en het bijbehorende gevoel op te roepen. Als je daarnaast ook dagelijks een paar keer enkele minuten wat simpele oefeningen erbij doet en na het douchen insmeerd met een huidversteviginde bodylotion dan is succes verzekerd! Natuurlijk moet je dit wel blijven onderhouden maar dat doe je vanzelf wel wanneer je resultaat begint te krijgen ;-)

Ariel, 15-04-2009 17:52 #2
Waar kan je zo een hypnose-cd kopen? Ik ga het zeker eens testen.

Meetie (infoteur), 02-10-2007 16:11 #1
Wat een leuk artikel! Nooit gedacht dat dit zou kunnen, ik ga het eens testen ;)
Weet je trouwens ook waarom je warm water of een natte handdoek moet visualiseren?

Infoteur: Avalon
Laatste update: 18-07-2009
Subrubriek: Beauty
Reacties: 5
Schrijf mee!