InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Beauty > Collalift Drinkbaar collageen - Ervaringen en resultaten

Collalift Drinkbaar collageen - Ervaringen en resultaten

Collalift Drinkbaar collageen - Ervaringen en resultaten Collalift Drinkbaar collageen is een voedingssupplement in de vorm van zakjes (sachets) dat als doel heeft de collageenproductie in de huid te stimuleren. Hierdoor zou de huid steviger worden en rimpels worden voorkomen en verminderd.

Ingrediënten van Collalift Drinkbaar collageen

Collageenhydrolysaat (10,3 gram per sachet)

Collalift Drinkbaar collageen bevat natuurlijk collageen in de vorm van collageenhydrolysaat dat wordt opgenomen en ingebouwd in de lichaamseigen collageenstructuur. Collageenhydrolysaat bevat een bijzonder aminozurenspectrum dat correspondeert met die van het kraakbeen in de gewrichten en het bindweefsel van de huid. Door collageenhydrolysaat oraal in te nemen, verbetert het vochtgehalte en de elasticiteit van de huid. Omdat de huid het vocht beter vasthoudt, worden de rimpeltjes beetje bij beetje van binnenuit opgevuld.

Glycine (100 mg per sachet)

Het aminozuur glycine is een belangrijke bouwsteen van collageen in onder meer het bindweefsel. Het draagt ook bij aan het ontgiften van de lever en aan de vorming van betaïne HCL (een belangrijk bestanddeel van maagzuur). Glycine kan je ook terugvinden in vlees, wild, gevogelte, tarwekiemen, pinda’s en sesamzaad.

Silicium of kiezelaarde (1 gram per sachet)

Het mineraal silicium (ook bekend onder de naam kiezelaarde) is het derde bestanddeel van Collalift Drinkbaar collageen. Het zorgt voor stevigheid en elasticiteit van de huidcellen. Silicium of kiezelaarde heeft ook een weldoend effect op haar en nagels; deze worden sterker en breken minder snel.

Vitamine C (300 mg per sachet)

Vitamine C werkt als antioxidant en houdt de huidcellen jong.

Vitamine E (50 gram per sachet)

Deze vitamine beschermt de huid tegen schadelijke UV-stralen en verbetert de conditie van de huid.

Ervaringen met Collalift Drinkbaar collageen

Wij probeerden Collalift Drinkbaar collageen zestig dagen lang uit. Dit staat gelijk met het gebruik van drie volledige dozen. Per dag moet je één zakje (sachet) van het drinkbaar collageen oplossen in een glas water. Dit is gemakkelijk vol te houden, want het drankje heeft een bijzonder lekkere frambozensmaak.

Resultaten van Collalift Drinkbaar collageen

Volgens de producenten kan men het volgende van Collalift Drinkbaar collageen verwachten: "Collalift Drinkbaar Collageen voedt en hydrateert de huid van binnenuit. Het is bewezen het vochtgehalte en de elasticiteit van de huid snel te verbeteren. Omdat de huid beter vocht vasthoudt, worden rimpeltjes als het ware van binnenuit opgevuld. Ook wanneer je reeds lijntjes en rimpeltjes heeft, kan Collalift Drinkbaar collageen de spankracht en elasticiteit van de huid verbeteren. De huid hervindt haar vitaliteit, veerkracht en jeugdigheid. Collalift Drinkbaar collageen heeft ook een effect op de nagels: deze worden beduidend sterker en breken minder snel."

Wonderen moet je van Collalift Drinkbaar collageen echter niet verwachten. Het drankje is lekker om te drinken, maar na zestig dagen zijn er nog geen zichtbare resultaten. Voor een blijvend effect dient men Collalift Drinkbaar collageen dagelijks in te nemen. Het product is voor de meeste mensen echter te duur om op lange termijn te gebruiken.

Collalift jeugdherstellende crème

Collalift Drinkbaar Collageen kan eventueel aangevuld worden met de Collalift jeugdherstellende crème. Deze crème bevat een complex van krachtige werkstoffen zoals kaviaar, aminozuren, natuurlijk collageen, vitamine E, vitamine C en plantenextracten van hibiscus en goudsrimpels die rimpels en lijntjes doeltreffend tegengaan, de productie van collageen stimuleren en de huid hydrateren. Collalift jeugdherstellende crème bevat eveneens een UV-beschermingsfactor SPF4.
Gerelateerde artikelen
Wat is collageen?Wat is collageen?Collageen is een eiwit dat wordt aangemaakt door fibroblasten. Naarmate de huid ouder wordt raakt de aanmaak van collage…
Rimpels vervagen met collageen marshmallowsCollageen Marshmallows zijn snoepjes. Het zijn echter geen gewone snoepjes, want deze marshmallows beloven onze rimpels…
Collageenproductie in de huid stimuleren90% van alle rimpels worden veroorzaakt door vroegtijdige huidveroudering en slechts 10% van de rimpels door daadwerkeli…
Hydroxyproline, een gemodificeerde vorm van prolineHydroxyproline, een gemodificeerde vorm van prolineHydroxyproline is de gehydroxyleerde vorm van het aminozuurzuur proline. In zoogdieren komt het alleen in grote hoeveelh…
Collageen lichttherapie voor een jonge en stralende huidCollageen lichttherapie zorgt voor een huidverjonging, doet rimpels verminderen en voorkomen, lichte lijntjes verdwijnen…

Reageer op het artikel "Collalift Drinkbaar collageen - Ervaringen en resultaten"

Reacties

A. M. Hoogland, 30-05-2017 08:01 #7
Even een reactie op u product collalift. Ik gebruik op 3 na het product en kan u geen uitslag geven over de 3 weken dat ik het gebruik maar… de jeuk aan de huid is wel na maanden verdwenen, Ja… het product is wel kostbaar, ik ga even kijken naar de crème!
Hgr A.M.Hoogland.

Simone Akkermans, 07-03-2017 17:02 #6
Dit collageen lost dus niet op in water in tegenstelling tot andere producten. Zit heel goedkoop collageen in denk ik. En vies!

Billy, 30-08-2016 14:41 #5
Heel zanderig, lijkt wel of je een hap krijt in je mond hebt. Extreem vies. Heb het nagevraagd en het komt door het kiezelaarde (aarde?) dat erin zit. Niet te doen. Heb de rest van het pak weggegeven aan de buurvrouw. Zonde van het geld. Ik overweeg een nieuwe poging zonder zand/aarde maar met alleen collageen.

Missy, 12-06-2016 14:38 #4
Sorry dat ik het zeg, maar dit is echt niet te hachelen. Alsof je een hap zand in je mond hebt en het kwam de hele ochtend weer terug naar boven. Zo smerig ik heb het hele pak in de vuilnisbak gemikt.

Soof, 24-12-2015 16:38 #3
Dit product werkt voor mij veel minder goed dan NutraSkin. Dat bevat veel meer collageen en geen zoetstoffen. Lost ook beter op dan dit poeder.

Helga Wassink, 03-09-2014 13:21 #2
Goede middag,

Ik heb het dure Collalift lang gebruikt… kort gezegd, geen enkel effect!
Daarbij is collageen NIET oplosbaar in water, dus wat krijg je binnen? en WAT HELPT wel?

Vriendelijke groet,

Mb86, 08-04-2013 11:30 #1
Ik heb juist zeer goede ervaringen met Collalift Drinkbaar collageen. Het klopt inderdaad dat het even duurt voordat je resultaat ziet, maar na drie maanden zag ik zeker wel wat verschil! Ik gebruik het nu drie jaar en ik ben zeer tevreden over het product. Het kost inderdaad wel wat, maar dat kosten goede gezichtscremes ook… Ik heb mij laten adviseren en ze zeiden al dat gezichtcremes niet doordringen tot de onderste huidlagen en en dat het van binnenuit moet komen. Ik sta ook wel achter die filosofie en ik raad dan ook iedereen dit product aan om te gebruiken!

Infoteur: Avalon
Gepubliceerd: 13-03-2012
Subrubriek: Beauty
Reacties: 7
Schrijf mee!