InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Dieet > De diëten van celebrities zoals: Lady Gaga en Kylie Minogue

De diëten van celebrities zoals: Lady Gaga en Kylie Minogue

De diëten van celebrities zoals: Lady Gaga en Kylie Minogue Iedereen wil snel afvallen en snel succes boeken. Om succes te boeken gaan we opzoek naar het juiste dieet. We lezen artikelen, gaan op bezoek bij een diëtiste, maar houden ook nauwlettend de celebrities in de gaten. Celebrities als Lady Gaga, Britney Spears en Pippa Middleton doen er alles aan om het lichaam in shape te houden. Alle diëten worden uit de kast gehaald om maar zo snel mogelijk succes te boeken.

Kate en Pippa Middleton

Er is veel over gesproken in de eerste maanden van 2011. Pippa Middleton schitterde op het huwelijk van haar zus en heel Groot Brittannië is sinds dien in de ban van haar. Veel is er gesproken over haar strakke achterwerk. Naar alle waarschijnlijkheid hebben zowel Kate en Pippa Middleton het Dukan dieet gevolgd om helemaal topfit te zijn voor de huwelijksdag.

Dukan dieet

Het Dukan dieet is ontwikkeld door de Franse arts Pierre Dukan. Volgens het dukan dieet is het mogelijk om in 4 fasen alle overtollige kilo's die je hebt op een gezonde en makkelijke manier af te vallen. Het dieet verloopt via de volgende fasen.
  • Fase 1 - De aanvalsfase (Attack)
  • Fase 2 - Alternatieven
  • Fase 3 - Stabiliseren (Cruise)
  • Fase 4 - Voortgang

Britney Spears

Popste Britney Spears, bekend van onder anderen haar hit "Baby One MoreTime" heeft laten weten in 2011 ruim 12 kilo te zijn afgevallen door het gebruik van Açai bessen.

Açai bessen

De Açai bes stimuleert een goede gezondheid en bevat veel goede oxidanten. De Açai bes heeft een positieve werking op een te hoge bloeddruk, hartkwalen, een te hoog cholesterol en kan zelfs bepaalde vormen van kanker voorkomen. Het eten van de bessen versnelt de stofwisseling zodat het lichaam de calorieën sneller verbrandt. Açai bessen zijn verwerkt in allerlei producten. Deze zijn er in vele vormen: capsules, repen, sap en shakes.

Katie Holmes

De Amerikaanse actrice Katie Holmes volgde enige tijd met succes het RAUW dieet. Dit dieet is gebaseerd op het uitsluitend eten van rauwe groentes, noten, zaden, kiemen en zeewier

Lady Gaga

Lady Gaga is al vele kilo's in korte tijd afgevallen door het volgen van het babyvoeding dieet. Dit houdt in dat zij haar maaltijden vervangt door babyvoeding. Eerder volgden ook Jennifer Aniston en Reese Witherspoon dit dieet. Ondanks dat je snel resultaat boekt met dit dieet is dit dieet ook vrij gevaarlijk. Door maaltijden te vervangen door babyvoeding kunnen er schadelijke bijwerkingen en gezondheidsproblemen ontstaan. Door het volgen van het babyvoeding dieet krijg je een gebrek aan calorieën, proteïne en vezels. Dit kan o.a. voor galstenen en verslapte spieren zorgen.

Kylie Minogue

Popster Kylie Minogue volgde het Glycemische Index dieet.

Het Glycemische index dieet (GI diet)

Het Glycemische index dieet is een dieet waarbij rekenschap gehouden wordt met de GI waarde. Deze GI waarde geeft de snelheid aan waarmee je voedsel verteert en omzet in glucose. Eten met een lage GI Index, wordt langzaam en gelijkmatig in je spijsverteringsstelsel afgebroken waardoor je langer een verzadigd gevoel houdt.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Lady Gaga, waar kom je vandaan?Lady Gaga, waar kom je vandaan?Lady Gaga, is een Amerikaanse zangeres en songwriter, die zich voornamelijk bezighoudt met elektronicamuziek. Ze is van…
Hits jaren 00: 20092009 was het jaar waarin Micheael Jackson en Ramses Shaffy overleden. De zanger van Di-rect stopte ermee en er werd een…

Reageer op het artikel "De diëten van celebrities zoals: Lady Gaga en Kylie Minogue"

Infoteur: Tekstschrijvert
Laatste update: 17-09-2016
Subrubriek: Dieet
Special: Lichaam en geest
Medische informatie…
Schrijf mee!