InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Gezonde voeding > Açai Bes Bijwerkingen

Açai Bes Bijwerkingen

Als u graag meer wilt weten over de werking van de Açai Bes, lees dan vooral verder. Dit artikel voorziet u van informatie over de Açai Bes en hoe u het kan gebruiken om uw gezondheid te verbeteren. Açai Bessen worden gekweekt in de Zuid-Amerikaanse regenwouden. Nadat Açai Bessen van de boom zijn gevallen, gaan ze binnen een uur verloren. Omdat ze extreem bederfelijk zijn, is het moeilijk om Açai Bessen vers bij de eindgebruiker te krijgen. De kleine, ronde Açai Bessen kunnen groen, paars of zwart zijn van kleur. De Açai palmbomen kunnen tot wel 30 meter hoog groeien. De vruchten hebben een overheerlijke smaak en worden veelal gebruik in de voedselindustrie, als ingrediënt in verschillende soorten fruitsap. Er zijn ook Açai Bes supplementen verkrijgbaar. Als u zich afvraagt wat de bijwerkingen van de Açai Bessen zijn, kan de volgende informatie u aan een antwoord helpen.

Wat zijn de bijwerkingen van de Açai Bessen?

Eigenlijk hebben Açai Bessen, wanneer u ze in pure vorm inneemt, geen bijwerkingen. In plaats daarvan, kan het wel heel goed zijn voor uw gezondheid. Omdat de Açai Bessen zo bederfelijk zijn, zal u als consument uiteindelijk Açai Bes supplementen, fruitsap of tabletten kunnen verkrijgen met Açai Bes als ingrediënt. Er is nog geen uitgebreid onderzoek gedaan naar eventuele bijwerkingen van Açai Bessen, de onderzoeken die zijn gedaan lijken geen schadelijke bijwerkingen te tonen. De mogelijke bijwerkingen van de supplementele ingrediënten kunnen het best worden waargenomen bij Açai Bessensap. Consumenten moeten altijd voorzorgsmaatregelen treffen bij een nieuw product als Açai. U kunt bijvoorbeeld een allergische reactie hebben op Açai Bessen. Buiten dat zijn er nog geen andere Açai Bes bijwerkingen geconstateerd. U moet proberen de “nep” Açai producten te mijden en het product vinden dat voor u het beste werkt. Açai Bessen zijn net zo veilig als bijna ieder ander normaal fruit en er zijn nog geen bijwerkingen geconstateerd.

Het Açai Bes dieet is zo populair omdat het helpt bij snel afvallen. Minder zin om te eten en meer energie kunnen de enige bijwerkingen van Açai Bessen zijn. Dit is ook gelijk de reden dat de Açai Bessen perfect zijn voor diëten. Theobromine, het stimulerende middel in de Açai Bes, is milder dan cafeïne. Nog steeds kan men bij overmatig gebruik van deze stimulerende middelen last hebben van slaap problemen of hartkloppingen. Nu genoeg over de bijwerkingen. Hier is een overzicht van de voordelen.

Een aantal voordelen van de Açai Bes.

Op de Europese markt, is Açai alleen verkrijgbaar in sap. Dit komt omdat de Açai Bessen te gevoelig zijn voor transport. Tegenwoordig zijn de Açai Bessen ook verkrijgbaar in poedervorm, capsules of tabletten. Er is ook nog verschil tussen de poeders en de tabletten. Deze hebben ieder hun eigen voordelen, maar hier ga ik in een ander artikel dieper op in.

  • Gewichtsverlies door het verbranden van vet en het verbeteren van het metabolisme, wanneer gecombineerd met het juiste dieet en de juiste training. Het neemt ook de eetlust weg.
  • Een hoogwaardige bron van proteïnes, omega 6 en 9 vetten, fytosterolen en antioxidanten.
  • Voorkomt ziekte door het bestrijden van infecties.
  • Controleert prostaat vergroting.
  • U krijgt er energie van.
  • Voorkomt hartziektes en sterkt het immuunsysteem aan.
  • Helpt bij het gemakkelijk verteren van eten.
  • Bevat glucosamine dat helpt uw gewrichten en botten gezond te houden.
  • Dagelijks gebruik van Açai Bessen vertraagd het proces van ouder worden.

Açai Bessen worden gekweekt in de Zuid-Amerikaanse regenwouden en worden op zeer vruchtbare grond verbouwd. Dit zorgt ervoor dat ze vol natuurlijke voedingsstoffen zitten. Ik hoop dat het duidelijk is dat u zich niet druk hoeft te maken om de bijwerkingen van de Açai Bes. Het is een feit dat stammen in de regenwouden deze bes al eeuwen eten om ziekte te genezen. De Açai Bessen zouden wel eens het geheim van hun gezondheid kunnen zijn. Het is slechts de gierigheid van de voedselindustrie waar we voor uit moeten kijken. Omdat de Açai Bes zo populair is, wil iedereen er geld aan verdienen en dit gaat vaak ten koste van de kwaliteit van het product. Zorg er daarom voor dat u Açai Bes (sap, poeder of tabletten) bij een betrouwbare bron verkrijgt.
© 2010 - 2019 Finn, het auteursrecht (tenzij anders vermeld) van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden. Deze informatie is van informatieve aard en geen vervanging voor professioneel medisch advies. Raadpleeg bij medische problemen en/of vragen altijd een arts.
Gerelateerde artikelen
Acai bessen goed voor je gezondheid en voor je lijnAcai bessen goed voor je gezondheid en voor je lijnJe hoort de laatste tijd veel over acai bessen. Zo bestaat er het acai bessen dieet voor gewichtsverlies. Wat zijn nu pr…
Superfoods: De Açai besDe Açai bes wint snel aan populariteit in Nederland. De Açaibes behoort tot de zogenaamde "superfoods". Lees hier waarom…
De açai-bes: goed voor je gewicht en je gezondheidDe açai-bes is één van de fruitsoorten die behoren tot het superfruit. De bessen zitten bomvol met gezonde voedingsmidde…
Açai bessen voor een gezonder hartDe meeste mensen weten de voordelen van het gebruik van Açai bessen al. Het meest belangrijke voordeel is dat het mensen…
Afvallen met Acai bessen – Het Acai bessen dieetVeel mensen hebben al gehoord van deze superbes, zelfs Oprah raadt het gebruik van deze bessen aan. Maar hoe kunnen deze…

Reageer op het artikel "Açai Bes Bijwerkingen"

Reacties

Romeo, 13-07-2014 14:53 #6
Acai of Apodosiri zoals de Marrons het in Suriname noemen, moet je gewon puur eten. dwz vermalen tot een dikke paarse pudding.
Alle andere vormen vertrouw ik niet.
Als je last van hoge bloedruk hebt moet je ook niet teveel van eten.

Regine, 14-06-2014 19:48 #5
Ik ben nu 1,5 week bezig met het slikken van deze supplementen. Ik ben echter een kilo aangekomen! Hoe kan dit?

Resi Kremers, 30-05-2014 15:34 #4
Waar kan ik dit product het beste kopen dacht zelf aan een reform winkel is dit juist.
of zijn er nog andere mogelijk heden
in afwachting op u antwoord verblijf ik met vriendelijke groet resi

Karin Bakker, 16-02-2014 22:34 #3
Ik woon in Mexico, Quintana Roo, en wil graag weten of je ongelimiteerd acaibessen kunt eten. En of bekend is in welke andere vorm deze in Mexico verkrijgbaar zijn.

Nikky, 27-01-2014 07:39 #2
@ Vivian,

Wellicht door alle andere toevoegingen zoals nepsuikers e.d. die in het vitaminewater zitten?

Vivian, 30-08-2012 15:28 #1
Ik drink vitaminewater van sourcy met het acai er in. Maar ik krijg er migraine van. Hoe kan dit?

Infoteur: Finn
Laatste update: 27-05-2010
Subrubriek: Gezonde voeding
Reacties: 6
Medische informatie…
Schrijf mee!