InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Seksualiteit > Je huis staat vol met Sex Speeltjes!

Je huis staat vol met Sex Speeltjes!

Geen zin om te gaan winkelen bij een online sexshop om je seksleven een nieuwe impuls te geven? Nou, het zou zo maar eens kunnen dat de dingen die jij nodig hebt om een spannende avond te beleven, zich in je eigen huis bevinden…

Keuken

Eten:

In de keuken tref je natuurlijk allerlei soorten eten aan. De uitdrukking ‘je bent om op te vreten’ krijgt natuurlijk een geheel andere lading als je eten en seks mengt. Vergeet wat je ouders je hebben bijgebracht over het spelen met eten. Nu je volwassen bent, mag dit gerust. En op manieren die je nooit voor mogelijk had gehouden! Je kunt plezier hebben met honing, chocolade saus of slagroom (wees echter wel voorzichtig: als suikerhoudende substanties diep in de vagina worden gebruikt, vergroot het de kans op een vaginale infectie). En vergeet natuurlijk de groentes niet! Wortels en komkommers zijn fantastische vervangers voor een penis, als je tenminste op zoek bent naar iets wat je inwendig kunt gebruiken. Gebruik altijd de regel: als je er een condoom om kan doen, en het is glad en buigzaam, dan kun je het waarschijnlijk als een dildo gebruiken.

Handdoek en plastic zakje:

Een speeltje alleen voor hem: rol een handdoek op. Stop een plastic zakje in de holte die nu is gecreëerd door de opgerolde handdoek. Vul het plastic zakje met glijmiddel. Leg dan de handdoek op een plaats waar je vrij bent om te bewegen, en ga je gang.

Plastic bekertje en sponsen:

Voor hem: stop twee dikke sponsen in een plastic bekertje. Maak de sponsen nat met warm water en stop er glijmiddel tussen. Klaar voor gebruik.

Diepvries voedsel:

Kijk ook eens in je vriezer, want iets kouds kan ook leuk zijn voor seksuele spanning. Laat je fantasie de vrije loop! Je kunt je partner plagen door met een koud object of een ijsblokje langs de borst, tepels, gezicht en armen te gaan. Als je heel erg avontuurlijk bent, kun je zelfs een ijsje als dildo gebruiken (gebruik wel een condoom). Laat het niet langer dan een aantal seconden zitten, want je geslachtsdelen zijn erg gevoelig en kunnen heel snel bevriezingsverschijnselen vertonen.

Vershoudfolie:

Nog een trucje uit de keuken: gebruik vershoudfolie op een kinky manier. Pak bijvoorbeeld je borsten in en creër een doorschijnende BH. Je kunt er ook een doorzichtig slipje van maken. Het is makkelijk en leuk om op die manier je eigen sexy en kinky ondergoed te maken.

Woonkamer

Kussens:

Op je zitbank zul je één van de beste speeltjes vinden van je gehele huis, de kussens. Eén van de beste manieren om stimulaties die je tijdens de seks waarneemt te variëren, is om de hoek te veranderen tijdens de penetratie. Je kan heel simpel de hoek van penetratie tijdens de missionarishouding veranderen door een kussen onder de onderrug van de vrouw te leggen. Kussens kunnen ook goed gebruikt worden om je tegen te houden als je op je zij wilt liggen, of je lengte aan te passen als je het staande doet. Voor masturbatie is het voor de vrouw wellicht prettig om een stapel van de kussens te maken en je vagina hier tegenaan te wrijven. Mannen vinden het wellicht prettig om tussen twee kussens heen en weer te stoten (zie ook de keuken: de handdoek en het plastic zakje). De mogelijkheden met kussens zijn eindeloos, dus probeer alles uit.

Afstandsbediening:

Nog een speeltje dat je in je woonkamer vindt, is de afstandsbediening van TV. En nee, daarmee wordt niet bedoeld om het in te brengen in je vagina. Gebruik het liever om iets spannends en sexy te vinden op de TV dat jou en je partner zal opwinden.

Slaapkamer

Shawls en dassen:

Ga in je slaapkamer in je kast op zoek naar leuke Sex Speeltjes. Doe je lades eens open en neem alle shawls eruit. Heren, haal die stropdassen eens van hun rekje. Deze zijden attributen kunnen prima gebruikt worden om je partner te blinddoeken of vast te binden. Op deze manier ervaar je de seks op een totaal andere manier.

Haarborstel:

En kijk eens wat er bovenop je kaptafel ligt? Dat is je haarborstel, of niet? Je kan de borstel bijvoorbeeld gebruiken om het haar van je partner te kammen, en vervolgens zelf gekamd te worden. Draai de borstel om, en je hebt een prima speeltje om hier en daar een speels tikje uit te delen. Hou je hier niet van? Je kunt het handvat ook gebruiken om jezelf mee te vermaken.
Bijna elk schacht-uitziend object kun je gebruiken voor penetratie, echter niet elk object zou je moeten gebruiken voor dit doeleinde. Voordat je een ‘home-made’ dildo gebruikt, controleer of er geen scherpe randen of uitsteeksels aanzitten, die je kunnen verwonden. Voor comfort en veiligheid: doe een condoom om het speeltje dat je zojuist hebt gevonden. Onthoud dat hoe stijver het object is, hoe minder comfort het je zal brengen en wellicht ook minder genot. De vagina en anus zijn geen rechte ‘buizen’, dus sex speeltjes die gebruikt worden voor penetratie zullen veel prettiger aanvoelen als ze buigzaam zijn. Dus wellicht kun je de voorkeur geven aan een zachte kaars.

Badkamer

Douchegordijn:

Haal je douchegordijn van de rail af en leg deze op de vloer. Neem vervolgens een fles met baby olie of een andere glibberige substantie en smeer je eigen lichaam en dat van je partner ermee in. Rol vervolgens samen over het douchegordijn voor een aparte en sexy ervaring (denk er wel aan dat olie en condooms vaak geen goeie combinatie zijn).

Elektrische tandenborstel:

Voor zelf-stimulatie kun je op zoek gaan naar een huishoudelijke vibrator. Wellicht een elektrische tandenborstel, die op een accu of batterijen werkt. Je kunt ook op de wasmachine gaan zitten tijdens het centrifugeren voor een ‘trillende’ ervaring.
© 2009 - 2019 Jdew, het auteursrecht (tenzij anders vermeld) van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden. Deze informatie is van informatieve aard en geen vervanging voor professioneel medisch advies. Raadpleeg bij medische problemen en/of vragen altijd een arts.
Gerelateerde artikelen
Vibrator kopen: Hoe maak je de juiste keuze?Veel vrouwen en meisjes koesteren stiekem de wens om een vibrator te kopen. Als ondersteuning bij het masturberen of als…
Veilige materialen voor seksspeeltjesDe laatste tijd is er veel te doen over de veiligheid van seksspeeltjes. Niet elk materiaal is veilig voor gebruik. Vele…
Leuke weetjes - Vibrators en dildo'sHeb je ooit al vibrators en dildo’s gezien in de vorm van Barak Obama, Hello Kitty, de penis van een hond of een paard,…
De vibrator: je fijnste vriend?Vroeger was het een schande, een vibrator in je nachtkastje. Dan was je echt niet goed bij je hoofd. Tegenwoordig hebben…
Sextoys voor mannen en vrouwenSextoys voor mannen en vrouwenSextoys zijn er in alle soorten, vormen, kleuren en maten. Veel mensen denken bij het woord sextoys vaak aan speeltjes v…

Reageer op het artikel "Je huis staat vol met Sex Speeltjes!"

Reacties

Anoniem, 11-10-2017 21:28 #3
Weet iemand wat ik kan gebruiken zonder iemand het weet iets dat trilt?

Geen Naapje, 07-07-2014 20:54 #2
Misschien lekker om in je vagina te doen:
Ga op je bed zitten en pak een knuffel druk de neus van je knuffel in je vagina en ga heen en weer! Lekker hoor!

Het gevoel alsof je seks heb:
Doe lekker je kleren uit.
Ga helemaal in je blootje en ga op de punt vanje bureau zitten en zorg dat die punt een beetje in je vagina zit en ga lekker heen en weer, dat is ect heel fijn!

Kara, 14-01-2013 23:02 #1
Ja ik pak mijn elektrische tandenborstel en haal dat kopje eraf en doe dat draaiende ding (waar dat borstelkopje-ding overheen geklikt zit) aan de fijnste kant van mijn clit, en tada

Infoteur: Jdew
Laatste update: 26-12-2009
Subrubriek: Seksualiteit
Reacties: 3
Medische informatie…
Schrijf mee!