Reacties
Jolanda Hoek, 27-02-2015
Ik heb veel gerookt en ben erg blij dat ik ervan af ben gekomen, dit heb ik gedaan omdat ik zo ging denken, mijn kind werd ouder en die zou kunnen lezen en dan ligt er iets op tafel waar op staat roken is dodelijk, en dan zeg ik tegen haar ik hou van jou en dan stop ik langzamerhand gif in mijn lijf, ik ging mediteren en maakte mijn hoofd helemaal leeg en vroeg aan mijn lichaam waar moet ik op letten en mijn longen werden twee stenen in mijn borst, toen had ik zo iets pff ik moet stoppen, maar hoe nou ik had natuurgeneeskunde gestudeerd en leerde daar alles begint tussen de oren dus ik bedacht dan kan het ook stoppen op die manier, dus elke keer als ik een sigaret opstak zei ik getverderrie wat is het vies en na een jaar rookte ik niet meer, ik betrapte mezelf dat ik er nog maar een sigaret rookte per week na een jaar en toen had ik zoiets nou het hoeft niet meer zo blij naderhand, het zure is mijn kind is ook gaan roken en doet dat nog pffff echt hard hoor, en jaren naar het ziekenhuis gelopen toen ze klein was voor haar luchtwegen, hopen dat ze net zo slim gaat worden als haar moeder ik dus hihiReactie infoteur, 01-03-2015
Beste Jolanda,
Wat een mooi verhaal. Dank dat je dat hier wilt delen! Ik hoop dat je dochter in de toekomst tot het inzicht komt dat het beter is om te stoppen met roken.
Vriendelijke groet,
Brempie