InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Beauty > De haarverzorgingsproducten van SYOSS

De haarverzorgingsproducten van SYOSS

SYOSS is een redelijk nieuwe en nog niet heel bekende lijn met haarverzorgingsproducten van professionele kwaliteit die te verkrijgen zijn voor een betaalbare prijs. De producten zijn ontstaan na samenwerking van verschillende internationale kappers en haarstylisten en zouden nieuwe intensief verzorgende ingrediënten bevatten. Volgens hen garanderen de producten een verzorging van een kwaliteit die voorheen alleen bij de kapper te behalen was!

Uiterlijk

De witte en zwarte verpakkingen van de producten zijn wat sober, maar hebben daarentegen wel een strakke, elegante en professionele uitstraling. De verpakkingen zijn verder niet opgevrolijkt met afbeeldingen. Elke lijn heeft producten met zijn eigen kleur lettertype, waardoor de producten van de verschillende lijnen goed van elkaar te onderscheiden zijn. Het lijkt er op dat bij de fabricage van de verpakkingen meer aandacht is besteed aan de praktische kant van de producten dan aan de uitstraling van de producten. De flessen shampoo bevatten, tevens als de flessen conditioner, bijvoorbeeld maar liefst 500 ml shampoo! Erg handig voor als je er een tijdje mee moet doen.

Zes productlijnen

De haarverzorgingsproducten van SYOSS kunnen onderverdeel worden in maar liefst zes lijnen. Voor ieder wat wils dus! Hieronder worden de producten per lijn beschreven.

SYOSS Shine Boost
De producten van de SYOSS Shine Boost lijn reinigen en verzorgen dof en glansloos haar. Ze maken de haarstructuur glad en geven een schitterende glans. Het resultaat: soepel haar met een fascinerende schittering. De SYOSS Shine Boost lijn bestaat uit drie producten:
  • Een shampoo welke zorgt voor een milde reiniging van dof en glansloos haar. (500 ml)
  • Een conditioner welke de doorkambaarheid van het haar verbetert door de haarstructuur glad te maken. (500 ml)
  • Instant Shine Treatment: een haarverzorgingsmasker welke direct een schitterende glans geeft en tevens de doorkambaarheid van het haar verbetert.

SYOSS Repair Therapy
De producten van de SYOSS Repair Therapie lijn reinigen en verzorgen droog en beschadigd haar. Ze helpen haarbreuk te voorkomen en te herstellen. Het resultaat: intensief herstel voor gezond glanzend haar. De SYOSS Repair Therapy lijn bestaat uit vier producten:
  • Een shampoo welke zorgt voor een milde reiniging van droog en beschadigdhaar. (500 ml)
  • 2-minutes intensive mask welke droog en beschadigd haar hersteld en haar helpt haarbreuken te voorkomen. (200 ml)
  • 1-minute intensive mask welke haarbreuken helpt voorkomen en het haar te herstellen in slechts één minuut. (300 ml)

SYOSS Color Protect
De producten van de SYOSS Color Protect reinigen en verzorgen gekleurd haar (ook highlights). Ze helpen de kleur van het haar te behouden en beschermen tegen het vervagen van de kleur. Het resultaat: een schitterende kleur en een stralende glans. De SYOSS Color Protect lijn bestaat uit twee producten:
  • Een shampoo welke zorgt voor een milde reiniging en intensieve verzorging van gekleurd haar of highlights. (500 ml)

SYOSS Volume Lift
De shampoo van de SYOSS Volume Lift versterkt en verzrogt fijn en futloos haar. De shampoo zorgt voor zichtbaar meer volume vanaf de haarwortel. Het resultaat: anti-statisch effect en een gezonde glans. De SYOSS Volume Lift lijn bestaat uit één product:
  • Een shampoo welke zorgt voor een milde reiniging en verzorging zonder te verzwaren. (500 ml)

SYOSS Nutrition Oil Care
De producten van de SYOSS Nutrition Oil Care reinigen en verzorgen lang haar met gespleten punten. Ze beschermen tegen haarbreuk en gespleten punten en herstellen het haar tot diep van binnen. Het resultaat: intensief verzorgd haar met een glans en zonder gespleten haarpunten. De SYOSS Nutrion Protect lijn bestaat uit drie producten:
  • Een shampoo welke zorgt voor een milde reiniging voor lang, kwetsbaar haar. (500 ml)
  • Een conditioner welke de doorkambaarheid van het haar verbetert door de haarstructuur van lang kwetsbaar haar glad te maken. (500 ml)
  • Een 1-minute intensive mask welke het haar beschermt tegen haarbreuk en gespleten punten en het haar in slechts één minuut herstelt. (300 ml)

SYOSS Moisture Intensive Care
De producten van de SYOSS Moisture Intensive Care bieden intense hydratatie voor zacht en soepel haar. Ze versterken de haarstructuur van binnenuit. Het resultaat: zacht en soepel haar. De SYOSS Moisture Intentive Care lijn bestaat uit twee producten:
  • Een shampoo welke zorgt voor een milde reiniging voor droog en kwetsbaar haar. (500 ml)

Persoonlijke beoordeling: SYOSS Repair Therapy

Ikzelf heb ervaring met de de shampoo, de conditioner en het haarmasker van de SYOSS Repair Therapy lijn. De shampoo en de conditioner hebben een witte kleur en hebben een heerlijke zachte geur welke tot na het wassen in je haar blijft hangen maar niet té aanwezig is. Het masker heeft een wat andere structuur dan de shampoo en de conditioner maar is tevens wit en heeft ongeveer dezelfde geur. Na het wassen met de shampoo voelde mijn haar fris en schoon aan. Door de conditioner werd mijn haar goed doorkambaar en het voelde zacht aan. Van een intensieve herstelling merkte ik alleen nog weinig. Hier zal ik de producten langer voor moeten gebruiken.

Prijs en verkoop

De haarverzorginsproducten van SYOSS hebben allemaal een prijs van rond de 5,- en zijn onder andere te koop bij het Kruidvat en de Etos.
© 2011 - 2019 Cst1991, het auteursrecht (tenzij anders vermeld) van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
De werking van shampooDe werking van shampooIn de supermarkt en bij de drogist word je doodgegooid met de vele merken shampoo's. De één belooft nog meer dan de ande…
Alternatieve manieren om het haar te wassenAlternatieve manieren om het haar te wassenSteeds meer mensen kiezen ervoor om hun haar op andere manieren te wassen dan met de gebruikelijke shampoos. Deze shampo…
Mooie, glanzende haren door een gezonde voedingMooie, glanzende haren door een gezonde voedingGezonde voeding maakt het haar soepel, glanzend en sterk. Het bevat proteïnen, vitaminen en mineralen die van binnenuit…
Beauty: Verzorging hoofdhaarBeauty: Verzorging hoofdhaarDe verzorging van het hoofdhaar is belangrijk. Enerzijds voor een frisse look en anderzijds de haar in goede conditie te…
Je haar in topconditie door conditionerAls je haar in topconditie is, zit het altijd zoals jij wilt en is het mooi vol, glanzend en zacht. In dit artikel lees…
Bronnen en referenties
  • http://www.syoss.nl/index.php?id=4

Reageer op het artikel "De haarverzorgingsproducten van SYOSS"

Reactie

Ellie Gauthier, 07-07-2013 12:01 #1
Syoss droogshampoo. Wat een teleurstelling! Heel goed de fles geschud en diverse malen ging het prima maar na enkele keren gebruiken heb ik alleen maar lucht en geen droogshampoo.
Conclusie: heel veel lucht en weinig droogshampoo.

Infoteur: Cst1991
Gepubliceerd: 12-09-2011
Subrubriek: Beauty
Reacties: 1
Schrijf mee!