InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Beauty > Tanden bleken bij The White Smile Company

Tanden bleken bij The White Smile Company

Tanden bleken bij The White Smile Company Misschien heb je er ooit reclame van gezien? The White Smile Company staat bekend als de nummer 1 van Nederland op het gebied van tandenbleken. Ze gebruiken de nieuwste technieken en het is 100% veilig en betrouwbaar.

Algemeen

Als je je tanden laat bleken bij The White Smile Company krijg je de garantie dat het bleken niet slecht is voor je gebit. Zelfs niet op de lange termijn. De behandeling is eigenlijk heel simpel. De verkleuringen die in de loop der jaren zijn ontstaan worden weggehaald. Er wordt dus niets van je tand weggehaald, behalve de gele kleur. Tanden verkleuren naarmate een mens ouder wordt. Bij de een gaat dit sneller dan bij de ander. Roken, alcohol, koffie en thee zijn de grootste boosdoeners voor gele tanden. The White Smile Company heeft vestigingen in Amsterdam, Utrecht, Tilburg en Groningen en je kan heel snel terecht voor een behandeling, meestal al binnen een week.

Behandeling

Voor de behandeling begint krijg je eerst een uitgebreid gesprek en wordt alles aan je uitgelegd en wordt er naar de conditie van je gebit gekeken. Daarna krijg je een beschermlaagje op je lippen en krijg je een mondspreider op (welke niet als vervelend wordt ervaren). Ook je tandvlees wordt afgedekt met een beschermlaag en daarna krijg je een whitening-gel op je tanden. Tot deze tijd ben je ongeveer 30 minuten verder. Daarna volgt de behandeling met de plasmalamp, deze duurt zo'n 60 minuten. Om het kwartier wordt de whitening-gel vervangen of bijgewerkt.

Na een behandeling is het verstandig om 24 uur geen kleurstoffen te nemen. De eerste 3 uur is het raadzaam om niets te eten of te drinken, behalve water. Pijn is eigenlijk uitgesloten bij een behandeling. Het kan zijn dat je tandvlees wat gevoelig is, maar dat is alleen als je normaal ook gevoelig tandvlees hebt.

Resultaat

Het resultaat van een behandeling blijft zo'n 2 tot 4 jaar optimaal, daarna worden je tanden langzaam weer geler. Dit proces kan zelfs nog tien jaar duren voordat je tanden weer zo geel waren als voor de behandeling. Dit ligt aan jouw leefstijl. Het is wel aan te raden om na een behandeling te poetsen met een speciale tandpasta. Deze tandpasta's zijn te koop bij The White Smile Company en zorgen voor een goed behoud van je gebit. Ze zijn vrij prijzig, maar dan weet je zeker dat je een goede tandpasta hebt.

Prijzen

Natuurlijk zijn de kosten ook zeer belangrijk. Bij The White Smily Company krijg je voor weinig geld een zeer goed en veilig resultaat. Er zijn drie soorten behandelingen mogelijk. Bij alle behandelingen heb je de mogelijkheid om televisie te kijken, zo gaat de tijd wat sneller.

De premium behandeling

Dit is de meest voorkomende behandeling. Met deze behandeling krijg je een natuurlijk en mooi resultaat. De behandeling duurt ongeveer anderhalf uur en kost € 149,-

Tandartsbehandeling

Als je zelf controle wilt hebben over de kleur dan kun je het beste voor deze behandeling gaan. Bij deze behandeling kan je zelf je tanden bleken. Het is een van de veiligste manieren, dit is getest door de consumentenbond. Het grote voordeel van deze manier is dat je zelf kan bepalen hoe wit je tanden gaan worden. Als je het gewenste resultaat hebt bereikt dan stop je met je behandeling. Ook deze behandeling kost € 149,-.

VIP behandeling

Als je het allerbeste resultaat wilt en echt witte tanden wilt moet je voor de VIP behandeling kiezen. Dit is een behandeling die veel BN-ers en modellen ondergaan. Er worden zeer kostbare middelen gebruikt en je tanden kunnen niet witter worden. Deze behandeling kost € 249,-.
Gerelateerde artikelen
Snap-on smile: de uitneembare glimlachEen mooie glimlach, maar geen beugel? Misschien is de snap-on smile wat: een uitneembare bitje waarmee je kan eten en dr…
Tanden bleken zonder risicoTanden bleken zonder risicoLaserbleken is de enige veilige methode om tanden te bleken. De meeste andere methoden om tanden te bleken, maken gebrui…
Bronnen en referenties

Reageer op het artikel "Tanden bleken bij The White Smile Company"

Reacties

Lisanne, 20-04-2015 16:46 #27
Vorige maand in Utrecht geweest voor een VIP behandeling, zou hiermee de "optimale witheid" behalen maar ik ging maar 'n paar tinten lichter. Ze hebben een zogeheten "voor" behandeling met polijsting ofzo… nou er werd iets op m'n tanden gesmeerd en afgehaald en that's it. Ik moest m'n mond spoelen en zag dat het bakje waar in ik het uit had gespuugd nog vies was. ERG vies. Ik vond het personeel wel aardig.

Samantha, 11-04-2015 16:47 #26
Ik ben 2 weken geleden bij the white smile company in rotterdam geweest. Ik had een premium behandeling met peroxide. Zo blij mee. Mijn tanden zijn echt heel veel witter geworden. Ik vind het een echte aanrader. Het personeel daar is ook super vriendelijk!

Kelly, 25-03-2015 18:14 #25
Ik ben 2 maanden geleden bij The White Smile Company geweest. Ik had een vipbehandeling in Rotterdam met waterstofperoxide. Ik ben nog steeds super blij met het resultaat en kan het iedereen aanraden. Alleen moest ik wel heel lang stil zitten ze hadden gelukkig wel tv dus scheelde iets.

Rachel, 10-03-2015 15:04 #24
Een aantal dagen terug mijn tanden laten bleken in Tilburg. Zeer tevreden over het resultaat. Ben er erg blij mee!

Linda, 19-02-2015 11:20 #23
Ik heb gisteren mijn tanden laten bleken bij the white smile company in rotterdam. Ik ben ZEER tevreden met het resultaat. Ik heb de premium behandeling met peroxide gedaan. Familie en vrienden willen nu ook allemaal gaan nadat ze het resultaat bij mij hebben gezien. Ik ben er super blij mee!

Rens, 07-02-2015 14:20 #22
Ik heb gisteren mijn tanden laten bleken bij the white smile company rotterdam. Ik had van te voren het filmpje op internet bekeken dus ik wist al goed hoe het allemaal in zijn werk ging. Ik heb de premium behandeling gehad en ben 8 tinten lichter geworden. Ik vond het een professionele kliniek en ben tevreden met het resultaat. Je kon er ook cadeaubonnen halen dus ik heb ook nog een bon voor de premium behandeling gekocht voor mijn vriendin.

Zaka Zulo, 29-12-2014 18:36 #21
Het filiaal aan de statenweg in Rotterdam gebruikt geen peroxide( alhoewel de behandelende specialist mij daar wel om vroeg en ik toestemde + voor betaald heb). Ik heb ook geen beschermende laag over me tandvlees gehad tegen deze ''peroxide''. Wel kreeg ik te horen als je kiest voor de premium behandeling kan het eind resultaat wat witter uitvallen.Al met al een slechte ervaring, medewerkers liegen over de resultaten en over de middelen die zij gebruiken.

oowjaah

En geloof de klantenreacties die je op de website aantreft niet, ik heb mijn klacht achtergelaten op de website, dit is nooit op hun website verschenen oftewel een selectieve feedback.

Sarah, 16-12-2014 14:33 #20
Ik ben eind november bij The White Smile Company Utrecht geweest, was best wel druk maar ze hadden nog
een plekje voor me over. Ik koos voor de intensive behandeling na advies van de dame die daar werkte.
Geen nare ervaringen gehad, wel een natuurlijk en mooi resultaat wat ik had verwacht.

Hafsa, 28-11-2014 16:03 #19
Ik zat ook erg te twijfelen om mijn tanden te laten bleken. Ik had al redelijke witte tanden van mezelf, maar ik wilde ze toch nog iets witter hebben. Uiteindelijk toch besloten een premium behandeling te nemen. Mijn tanden zijn toch wel weer een beetje witter geworden, maar zien er nog gewoon natuurlijk uit. Dus daar ben ik wel blij mee. Ik denk dat ik het vanaf nu ook gewoon bij houd met de basis behandeling omdat ik mijn tanden graag deze kleur wil laten blijven en hopelijk kunnen ze toch nog iets witter worden als ik het vaker laat bleken. Heeft iemand hier ervaring mee?

G. van Bommel, 22-11-2014 12:49 #18
Na veel wikken en wegen heb ik toch besloten om mijn tanden te laten bleken. stond met een uurtje weer buiten en ben echt heel blij met het resultaat. vooraf dacht ik dat het best pijn zou doen maar heb er echt niets van gevoeld. ben het wel eens met Danny, 10-04-2014 dat die mondklem niet zo fijn zit, maar ja, je moet wat over hebben om mooi te zijn. ondanks dat ik wat negetieve ervaringen had gelezen op internet is het mij goed bevallen.

Samantha, 12-09-2014 15:59 #17
Ik ben twee dagen geleden bij The White Smile company geweest in Rotterdam voor een intensive behandeling.
Ik had een mooi resultaat ik moet wel zeggen dat ik veel koffie drink en rook er werd wel aangegeven dat de kleur nog terug zou lopen. Dat vind ik ook niet zo erg want naar mijn zin zijn ze eigenlijk iets te wit geworden. Ik vond het wel super spannend, maar werd gelukkig erg op mijn gemak gesteld.

Karen, 28-08-2014 10:21 #16
Volgens mij zijn nagenoeg alle reacties hierboven fake: zoveel jubelende verhalen en dan ook nog over 1 bedrijf… Alsof mensen alleen bij dát bedrijf hun tanden laten bleken.

Lineke, 17-07-2014 17:07 #15
Ik heb 3 weken geleden me tanden laten bleken bij the white smile company in Amsterdam. Daar heb ik gekozen voor een premium die was nu in de aanbieding voor 129 euro. Mijn tanden waren vrij geel, vandaar die behandeling. Zij hebben mij laten zien waar ik op uit zou komen, en ik ben tot nu toe nog erg blij met het resultaat. Zij hadden me verteld dat er een flinke terugloop zou zijn, maar ze zijn nog behoorlijk wit dus dat valt reuzen mee. Ook vond ik dat ze me bij het consult alles duidelijk uitgelegd hadden, dat stel ik erg oprijs want ik wist natuurlijk niet wat erg ging gebeuren. Vond het erg spannend maar na de uitleg kon ik me wel ontspannen.

Lisa Hoogstraten, 12-07-2014 16:44 #14
Ik heb ongeveer 2 mdn geleden mijn tanden laten bleken bij de the white smile company. Ik wilde al heel lang me tanden laten bleken maar was er best wel sceptisch over en ik dacht dat het niet goed was voor mijn tanden en dat het pijn zal doen. Na veel research te hebben gedaan over bleken heb ik toch maar besloten om het wel te doen. Iedere keer als ik in de spiegel kijk dacht ik, had ik ook maar wat wittere tanden. Dus ik heb gebeld en een afspraak gemaakt. het duurde een uurtje ongeveer en me tanden zijn echt een stuk lichter. Ze zijn niet heel erg wit, maar dat wilde ik ook niet. Misschien dat ik over een half jaartje nog een keer een behandeling ga doen. Kortom: ik vond het spannend, saai maar ook weer grappig en ik ga het zeker nog een keer doen! groetjes, Lisa Hoogstraten

David, 20-06-2014 17:26 #13
Hallo! Week geleden me tanden gebleekt bij de white smile company in Den Haag. Ik had een beetje aanslag tussen me tanden en ze waren wat gelig. Ik heb 5 jaar gerookt en in deze periode zijn me tanden dus donkerder geworden. Ik ben inmiddels gestopt met roken dus ik dacht laat ik ze gelijk maar wat witter maken en het is een stuk mooier nu!
Ik had gekozen voor de intensive behandeling, want bij de basis zag ik haast geen verschil (de medewerker had laten zien hoe de kleur ongeveer werd). Ik kreeg een ding in me mond zodat me tanden helemaal goed zichtbaar waren en ik moest een bril op tegen het licht van de lamp. Het ging allemaal heel snel en gestructureerd. voor ik het wist wat ik klaar. Wel had ik een hele afdruk van dat plastic ding op me lippen maar dat dat trok wel snel weg. Ik heb een tandpasta erbij gekocht en daar houd ik het nu mee bij.

Elise, 16-06-2014 14:06 #12
Vandeweek mijn tanden laten bleken bij The White Smile Company. Ik had gekozen voor de intensive behandeling en dit is mij goed bevallen. Op t begin was ik nog een beetje zenuwachtig omdat ik niet wist wat mij te wachten stond. Eerst kreeg ik een duidelijke uitleg zodat ik wist wat er allemaal ging gebeuren, ik kon ondertussen tv kijken dus ik verveelde me niet. Na de uitleg kreeg ik zo’n spreider in wat ik na een tijdje wel wat vervelend vond, en werden mijn tanden gebleekt. Achteraf na best een tijdje zitten in de stoel was ik tevreden, precies zoals ik verwacht had.

Danny, 10-04-2014 13:37 #11
Ik ben twee dagen geleden bij The White Smile Company geweest om mijn tanden te laten bleken.
Ik kreeg eerst uitleg over het consult en de behandeling. Uiteindelijk koos ik voor de premiumbehandeling omdat de vipbehandeling met consult twee uur zou duren en dat vond ik een beetje te lang. Ik kreeg een soort plastic bitje in dat niet lekker zat en dat moest er een uur inzitten. Na de behandeling hebben we naar het resultaat gekeken en het was iets lichter geworden dan de behandelaar had laten zien. Ik was tevreden en nog steeds. Ik wil Carola de dame die mij heeft geholpen bedanken voor haar geduld met mij want ik was nogal nerveus.

Patricia, 12-02-2014 11:33 #10
Ik ben een week geleden naar de White Smile Company geweest en heb nergens last van gehad en ik ben ook nog eens heel tevreden met het resultaat. Mijn tanden waren wat donkerder geworden van de koffie en thee denk ik. Daarom wilde ik het goed aanpakken en koos voor de vip behandeling. Het is ook echt super mooi geworden, maar dat mag dan ook wel voor dat geld. Ik ben blij met het resultaat en zou het zeker meer mensen aanraden.

Anita, 06-02-2014 13:39 #9
Ik ben gisteren geweest om mijn tanden te laten bleken bij de The White Smile Company. Na de afspraak te hebben gemaakt, begon ik het toch wel spannend te vinden. Toen ik eenmaal gisteren de afspraak had, was ik op van de zenuwen, terwijl ik nooit bang ben geweest voor de tandarst. Ik had de tweede behandeling, de medewerkster raadde mij de premium aan, eerst durfde ik niet zo goed, maar ze nam goed de tijd om me gerust te stellen en ik ben zo blij dat ik het toch aangedurft hebt, ik ben echt trots op mezelf en ook op mijn nieuwe tanden. Nu kan ik weer lachen, haha. Het deed het geen pijn en met een beetje tv kijken ging de tijd ook heel vlot.

Sanne, 06-02-2014 12:46 #8
Ik ben twee weken geleden geweest en ben erg tevreden. De uitleg was goed al vanaf dat ik binnen kwam werd er netjes uitgelegd wat er zou gebeuren en op al mijn vragen is netjes antwoord gegeven. Ik heb voor de langste behandeling gekozen omdat ik toch het beste resultaat wilde en er toch was. Drink ook veel thee en ik rook. Ben heel blij met het resultaat. Ook nu na twee weken, omdat ze aangeven dat het wat terug loopt. Maar ik kwam ook lichter uit dan dat ze aangegeven had dus dat komt wel overeen. Wel een lange zit uiteindelijk maar mocht tussendoor dat bitje even uit. Dus al met al dik tevreden.

Lara, 29-10-2013 18:47 #7
Ik sluit me volledig aan bij de referentie van Kim 9-05-2012. Ik ben vandaag bij TWSC in Tilburg geweest. Mijn tanden waren eigenlijk mooi wit maar ik wilde ze nog net iets witter. Tijdens het ontvangst begonnen mijn twijfels al… De medewerkster had zelf behoorlijk 'gekleurde' tanden. Daarbij was haar uitleg minimaal en onprofessioneel. Zeker nadat ik de uitleg (tijdens mijn behandeling) van haar collega aan een andere klant hoorde uitleggen. Haar collega gaf een duidelijkere en uitgebreidere uitleg over de behandeling! Maar goed, ik heb de behandeling laten doen nadat ik anderhalf uur onderweg was geweest. En geloof me… SPIJT! Mijn gebit is nu geler/donkerder dan voorheen! Ik heb inmiddels meerdere mails gestuurd maar geen enkele reactie! Ik zal het hier zeker niet bij laten en ga er alles aan doen zodat er niet nog meer ' slachtoffers' zullen komen! Dit bedrijf is inderdaad alleen maar belust op GELD!

Esther, 14-10-2013 12:59 #6
Vorige week tanden laten bleken bij The White Smile Company. Was de eerste keer voor mij. vond het erg spannend allemaal. eenmaal daar wil de spanning van me af alles werd netjes uitgelegt en ik kon ook nog keizen welke behandeling ik wilde. ik had een af spraak voor de Intsive maar heb uiteindelijk toch maar voor de Premium gekozen. Nu 1 week verder nog steeds erg blij met het resultaat.

Gr Esther

Debbie, 09-10-2013 11:03 #5
Onlangs is er bij mij een kroon geplaatst in de voortanden die veel witter is, dus zei mijn tandarts dat ik mijn tanden kon laten bleken zodat de kleur wat meer overeenkomt met de kroon, dus zodoende. Ik van alles gelezen online en iedere keer zag ik de white smile company voorbij komen en de prijs was best oke, dus ben ik daarheen gegaan.

De gel die ze gebruiken is gewoon veilig voor het gebit, dat vond ik wel belangrijk. Na de behandeling keek ik in de spiegel en ik wist niet wat ik zag. Zo wit. Te wit… Gelukkig ben ik nu een paar weken verder en ziet het er gewoon mooi natuurlijk uit.

Sanne, 02-10-2013 13:18 #4
Aantal maanden geleden voor een vip behandeling geweest bij de white smile company, En nog steeds heel blij mee! De behandeling duurde wel heel lang. dus dat bitje zat op een gegeven moment echt niet meer zo lekker, maar eenmaal klaar was ik heel blij toen ik in de spiegel keek. De kleur was nog een stuk lichter dan de mevrouw gezegd had. Alleen vertelde ze er wel bij dat het nog een stuk ging terug lopen. dat deed het ook in 2 wekentijd. Maar nog steeds super mooi resultaat! Ik rook wel maar toch blijft de kleur mooi, ik gebruik wel ongeveer 3 x per week de tandpasta die ik bij de vip behandeling kreeg.

Sterre, 24-07-2013 11:07 #3
Ik moet zeggen dat ik een stevige roker ben en heb afgelopen maand besloten om me tanden bleken bij de white smile company. afspraak gemaakt in Amsterdam. ze hebben daar wel betaald parkeren, das jammer maar behandeling was verder prima. ik kreeg eerst te horen wat ze gingen doen en toen keken ze in mijn mond. behandeling duurde bijna een uur geloof ik, gelukkig kon ik tv kijken. maar me tanden zagen er daarna witter uit. jammer dat ze nu iets minder wit zijn maar dat hadden ze al verteld dat de kleur zou teruglopen, dus al met al lekker zomersgevoel.

Charlotte, 30-05-2013 14:27 #2
Ik ben normaal niet iemand die recensies op internet plaatst. Maar ik ben zo tevreden over mijn witte tanden, dat ik the white smile company (Utrecht) toch graag een dikke pluim wil geven!
Ik heb gekozen voor de premium behandeling, ongeveer een ruime maand geleden.
Ik rook veel, en drink ook regelmatig koffie/rode wijn. Ik was dus ook bang dat ik in no-time weer op mijn oude kleur zou zitten. Maar ze zijn echt nog zo wit als toen ik de deur uitliep. Op advies van de specialist ook de tandpasta erbij aangeschaft, die poetst alle nieuwe verkleuringen zo weer uit mijn witte tandjes!
Voorlopig zijn zen og helemaal mooi, maar ik zou het zo weer laten doen! Ik heb echt nergens last van gehad!

Kim, 09-05-2012 16:15 #1
Om met de deur in huis te vallen; ga nooit naar The White Smile Company. Voor mensen waarbij het bleken goed gaat, is er geen probleem maar voor mensen die wel klachten hebben gekregen na een behandeling zit je bij dit bedrijf goed fout en helaas weet je van te voren niet of het goed gaat of niet.

In oktober heb ik de vip-behandeling gehad van 250 euro, lang voor gespaard en helemaal zin in. Nadat de behandeling klaar was, was sowieso het resultaat qua witheid wat ik zou behalen niet het geval; nog precies hetzelfde als voor de behandeling, leken mijn tanden wel doorzichtig, had ik verschrikkelijke pijn in al mijn tanden, ik heb 2 dagen ziek op bed gelegen; ik kon niet eten van de pijn in mijn tanden, kaak, hoofdpijn, zweten. Spijt als haren op mijn hoofd. Na een aantal mails en telefoontjes kreeg ik een fluor behandeling om de gevoeligheid weg te nemen, deed niks. Inmiddels 2 keer naar mijn tandarts geweest voor fluor, nog steeds gevoelige tanden en moet ik met speciale tandpasta poetsen, tientallen mails gestuurd naar The White Smile Company en ik ben nu 7 maanden verder! Na heel wat boze mails gestuurd te hebben over wat ze voor mij konden betekenen qua service en dat ik dit erg onprofessioneel vond om een ontevreden klant met veel klachten zo te laten barsten en maar gewoonweg nooit te reageren, ben ik vandaag gebeld.

Zoals ik het bedrijf al inschatte; de fout lag natuurlijk niet bij hun. Deze problemen hadden ze nog nooit ondervonden en konden simpelweg gewoon niet door de behandeling komen. Ik heb voor de behandeling nog nooit iets met mijn gebit gehad, zelfs geen gaatjes dus het kan niet missen. Ze konden mij na 7 maanden de volgende 2 opties geven; nog een fluor behandeling, waarvan ik er nu al zoveel heb gehad, dat werkt niet en had ik ook al aangegeven, of een nabehandeling waarvan ze natuurlijk ook weten dat ik dat afsla na al die pijn. Een kleine vergoeding leek mij dus erg op z’n plaats. Mijn voorstel was om voor een premium behandeling te betalen; 150 euro en dat ze mij 100 euro teruggeven. Dat vind ik al redelijk gul van mezelf aangezien ik 0 resultaat heb en alleen maar slechte dingen ervan heb overgehouden. Zelfs hier waren ze hier niet toe in staat.

Dit bedrijf is dus duidelijk alleen maar belust op geld, leeft totaal niet mee met een klant als er iets niet goed gaat, levert daarmee geen service en is niet bereid tot een fatsoenlijke oplossing als je tot een ‘uitzondering’ behoort.

Al met al; verschrikkelijk bedrijf, 250 euro lichter voor niks, gevoeligheid, geen wittere tanden, na 7 maanden een reactie en geen oplossing. Mensen, als jullie met The White Smile Company in zee gaan; op hoop van zegen dat het goed gaat, zo niet; ben je zwaar de pineut! Reactie infoteur, 09-05-2012
Wat vervelend dat het bij jou verkeerd is gegaan zeg!
Ik ben vorig jaar geweest en heb niet de VIP behandeling gedaan.
Het is wel normaal dat je tanden superwit zijn na de behandeling en dat je witte plekjes ziet. Dit trekt nog weg. Ook is het normaal om een paar dagen gevoelige tanden te hebben. Dit heb ik zelf ook gehad. Bij mij is het gelukkig wel weggetrokken, maar ik vind mijn eigen tanden ook niet wit genoeg.
Maar erg vervelend en onprofessioneel om zo met jou klachten om te gaan

Infoteur: Linda1986
Gepubliceerd: 30-09-2011
Subrubriek: Beauty
Reacties: 27
Schrijf mee!