InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Dieet > Snel afvallen – Bio HCG Afslankkuur

Snel afvallen – Bio HCG Afslankkuur

Snel afvallen, wie wilt het niet? Wanneer je te kampen hebt met overtollige kilo’s, wil je daar uiteraard zo snel mogelijk van af. Op het internet circuleren allerlei diëten en middelen die je daarbij kunnen helpen. Zo ook de Bio HCG Afslankkuur. Deze kuur maakt het dat je binnen 23 dagen om en nabij de 10% van je lichaamsgewicht af kunt vallen.

Bio-HCG

De kuur bestaat uit een dosis Bio-HCG+ die gedruppeld onder de tong dient te worden. Door het geschreven dieet te volgen, help je jezelf om razendsnel kilo’s kwijt te raken. Voor vrouwen geldt dat ze binnen 23 dagen acht tot tien procent van hun lichaamsgewicht verliezen. Voor mannen is dat tien tot twaalf procent. Tevens werkt Bio-HCG+ zo dat het vet verdwijnt op plekken waar het over is. Zo raak je eindelijk verlost van die dikke dijen, bovenbenen en dat buikvet. Het vet dat structureel in de spieren zit, zal onaangeroerd blijven, wat ervoor zorgt dat je geen ingevallen gezicht of slappe huid krijgt.

Humane Chorion Gonadotropine

HCG is de afkorting voor Humane Chorion Gonadotropine, een stof die zowel mannen als vrouwen in het bloed hebben zitten. Zo zorgt de stof er bij mannen voor dat op jeugdige leeftijd de zaadbal wordt ingedaald. Bij vrouwen wordt dit hormoon tijdens de zwangerschap aangemaakt, om ervoor te zorgen dat een moeder en haar ongeboren kind in goede conditie blijven, ook wanneer de moeder te weinig eet. De stof zal ervoor zorgen dat de hormonen eerst de overtollige vetvoorraden verbranden, dus de vetkwabben die zich vaak op dijen, billen en buik bevinden.

500 calorieën dieet

Bio-HCG+ is geen wondermiddel. Het is niet zo dat je door middel van de druppels ineens kilo’s af gaat vallen. Er is namelijk ook een dieet aan verbonden, het 500 calorieën dieet. Dat bestaat uit gewone gerechten, met als basis normale producten. Door het toedienen van een klein beetje Bio-HCG+zul je geen hongergevoel waarnemen en je prima voelen. Een advies voor tijdens en na de kuur is dat je de Bio-HCG+ kuur zo inplant, dat je niet te maken krijgt met feestjes, sociale verplichtingen en andere momenten waarop je verleid kunt worden teveel te eten. Probeer ook onderbrekingen tijdens de Bio-HCG+ kuur zoveel mogelijk te voorkomen.

Stabilisatieprogramma

Wanneer de kuur is afgelopen, zul je weer moeten wennen aan een ander voedingspatroon. Daarvoor volg je dan nog een uitgebreid – drie tot zes weken – stabilisatieprogramma.

Verantwoord gebruik

Zorg ervoor dat je ten tijde van de kuur bezig bent met het dieet en dit streng in de gaten houdt. Er mag niet veel gegeten worden. Begin eventueel van tevoren al met minderen om hieraan te wennen. Een goede voorbereiding is het halve werk en zorgt ervoor dat je goed van start gaat. Tevens is het verstandig om na afloop van de kuur het eetpatroon weer langzaam op te bouwen. Probeer dan ook minder te eten als voor de kuur. Sport bevordert een verbeterde verbranding van vetweefsel. Een goed advies is dus om regelmatig te sporten!
© 2009 - 2019 Paulsmiezen, het auteursrecht (tenzij anders vermeld) van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden. Deze informatie is van informatieve aard en geen vervanging voor professioneel medisch advies. Raadpleeg bij medische problemen en/of vragen altijd een arts.
Gerelateerde artikelen

Reageer op het artikel "Snel afvallen – Bio HCG Afslankkuur"

Reacties

Zey, 07-12-2009 13:38 #2

Ronnie, 22-06-2009 08:39 #1
En hier wordt dan het HCG voor gebruikt dat zwangere vrouwen afstaan om andere vrouwen te helpen zwanger te worden. Omdat anderen zo nodig te veel moeten eten en weer afvallen, kunnen er een hoop vrouwen niet zwanger worden omdathet oh zo belangrijke HCG gebruikt wordt voor dieten. Schande!

Infoteur: Paulsmiezen
Gepubliceerd: 21-06-2009
Subrubriek: Dieet
Reacties: 2
Medische informatie…
Schrijf mee!