InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Dieet > Afvallen met Vet Vernietiger XTR

Afvallen met Vet Vernietiger XTR

Afvallen met Vet Vernietiger XTR Vet Vernietiger XTR is een van de vele dieetproducten die je stofwisseling versnellen en vet verbranden. Het resultaat: snel blijvend gewichtverlies bij duizenden mensen over de hele wereld. Afvallen met Vet Vernietiger XTR zou makkelijker vol te houden zijn dankzij de onderhoudscapsules. Maar wat is Vet vernietiger XTR nu precies? Vet Vernietiger XTR is afkomstig uit de Verenigde Staten, waar het door lezers van het gezondheidsmagazine Health & Beauty Now werd uitgeroepen tot dieetmiddel van 2008 en 2009. Ook in Nederland worden de capsules van Vet Vernietiger XTR veel verkocht aan mensen die willen afvallen.

Hoe werkt Vet Vernietiger XTR

Volgens de website van dit afvalmiddel heeft Vet Vernietiger XTR maar liefst 6 effecten die gunstig zijn voor iemand die wil afvallen:

  • XTR stimuleert de vetverbranding
  • XTR vermindert de opslag van (nieuw) vet en eiwit in het lichaam
  • XTR bevordert het afbreken van vet dat al in het lichaam aanwezig is
  • XTR draagt bij aan het sneller afvoeren van afvalstoffen
  • XTR draagt bij aan een betere vochthuishouding
  • XTR onderdrukt hongergevoel en trek in zoetigheid

Wat is Vet Vernietiger XTR

XTR koop je als potje met 90 capsules, die je na elke maaltijd moet innemen. De adviesdosis volgens de bijsluiter is 2 tot 3 pillen per dag, waardoor je dus ongeveer een maand met een potje doet. De werkzame bestanddelen van Vet Vernietiger XTR zijn:

  • Groene Thee
  • Opuntia streptacantha (een soort cactus)
  • Apium petroselium fructus (een plant)
  • Chitosan (een natuurlijke polysacharide)
  • Chroompolynicotinaat
  • Ananasextract

Vet Vernietiger XTR is zowel in drogisten als online - via vetvernietiger.nl - te koop.

Zul je afvallen met Vet Vernietiger XTR?

Als je wilt afvallen met dieetpillen, is het altijd aan te raden om eerst bij een huisarts, diëtiste of andere professional advies te vragen. Hoewel Vet Vernietiger XTR beweert geen bijwerkingen te hebben, heeft elk dieetproduct bestandsdelen die voor sommige mensen schadelijk kunnen zijn.

Vet Vernietiger XTR heeft een aantal bestandsdelen die ter ondersteuning bij afvallen gebruikt worden, zoals groene thee en ananasextract. Dit afvalmiddel zal voor veel mensen met overgewicht in het begin resultaat opleveren. XTR zelf noemt een gemiddelde van 4 tot 8 kilo gewichtsverlies per kuur (dus ongeveer per maand). Zoals bij vrijwel alle diëten zit de crux m in het volhouden, oftewel het voorkomen van het jojo-effect. Als je Vet Vernietiger XTR via de website vetvernietiger.nl bestelt, krijg je 20 gratis onderhoudscapsules, die het jojo-effect zouden moeten voorkomen.

Om blijvend gewichtsverlies te realiseren, is alleen het slikken van dieetpillen zoals de Vet Vernietiger XTR voor vrijwel niemand een garantie voor blijvend succes. Door je voedingspatroon blijvend aan te passen en meer te gaan bewegen, is de kans veel groter dat je op je nieuwe gewicht blijft. Voor iedereen die snel (en veel) wil afvallen, kunnen de capsules van Vet Vernietiger XTR wel een goed begin voor een nieuw gewicht zijn.

Lees verder

© 2010 - 2019 Michielonline, het auteursrecht (tenzij anders vermeld) van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden. Deze informatie is van informatieve aard en geen vervanging voor professioneel medisch advies. Raadpleeg bij medische problemen en/of vragen altijd een arts.
Gerelateerde artikelen
Bronnen en referenties
  • www.vetvernietiger.nl
  • www.dieetabc.nl

Reageer op het artikel "Afvallen met Vet Vernietiger XTR"

Infoteur: Michielonline
Laatste update: 30-07-2010
Subrubriek: Dieet
Special: Sneller afvallen
Medische informatie…
Schrijf mee!