InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Dieet > Afslankpil Undaria-P: informatie

Afslankpil Undaria-P: informatie

Afslankpil Undaria-P: informatie Undaria-P is een afslankpil dat gemaakt is uit de extracten van bruin zeewier. Uit allerlei onderzoek is gebleken dat zeewier erg goed zorgt om overtollige kilo’s kwijt te raken. Omdat zeewier zo goed is, is de afslankpil Undaria-P op de markt gekomen. Dit is een natuurproduct dat je helpt bij het afvallen.

De voordelen van zeewier

In Japan wordt zeewier al jaren gegeten. Hier is het de laatste jaren wel populairder geworden, zoals bijvoorbeeld bij verschillende sushi gerechten. Uit diverse onderzoeken is gebleken dat zeewier heel erg kan helpen bij het afvallen. Het was sowieso al jaren bekend dat zeewier goed voor je gezondheid is, maar de ontdekking dat zeewier ook kan helpen bij het afslanken is voor velen positief nieuws. Alleen heeft zeewier een ingrediënt alignaat en veel mensen houden niet van de smaak hiervan. Hierdoor is het toch lastig om zeewier geregeld te eten. Gelukkig zijn er verschillende pillen op de markt met zeewier extracten, zoals bijvoorbeeld Undaria-P.

Wat is Undaria-P?

Undaria-P is een afslankpil die een extract gebruikt van bruin zeewier. Dit extract wordt ook wel Fucoxanthin genoemd en uit onderzoek is gebleken dat het extract 500 keer beter werkt dan gewoon poeder van bruin zeewier. Met het extract kun je tot wel 10% meer lichaamsvet kwijtraken dan gebruikelijk. Daarnaast focust het zich op de probleemgebieden, dus de plekken waar doorgaans meer vet zit. Hierdoor is het middel nog effectiever.

Hoe slik je Undaria-P?

Neem drie keer per dag één tot twee tabletten. Let wel goed op je gewichtsafname. Als je meer afvalt dan vijf kilo per week, is het noodzakelijk de dosis te verminderen of zelfs te stoppen met het middel. Meer dan vijf kilo per week afvallen kan namelijk ongezond zijn en is dus af te raden voor de gebruikers.

Waar koop je Undaria-P?

Je kunt Undaria-P kopen bij veel drogisten in het land. Helaas is het nog niet bij iedere drogist te verkrijgen, maar vaak kun je wel vragen bij een drogist of ze het willen bestellen. Omdat het een afslankpil is die gemaakt is van natuurproducten is het niet nodig een recept te krijgen bij de dokter.

Geen wonderpil

Hoewel Undaria-P heel goed kan helpen met het afvallen, blijft het een hulpmiddel. Het is dus geen wonderpil om flink veel mee af te vallen. Het is dan ook raadzaam om goed op te letten wat je eet en voldoende te bewegen. Kies voor ongeveer zes maaltijden per dag, waarvan drie gewone en drie tussendoortjes. Qua beweging is het verstandig minstens een halfuur beweging per dag te krijgen. Vind een sport die bij je past en daag jezelf uit door geregeld te gaan sporten. Met Undaria-P zal het afvallen doorgaans wel gemakkelijker en sneller gaan, maar dit betekent helaas niet dat je kunt eten wat je wilt.

Pas op bij…

Undaria-P is een natuurproduct, maar het is raadzaam om toch altijd goed op te letten. Heb je een ziekte waarbij je goed moet opletten wat je eet, raadpleeg dan altijd je huisarts voordat je gebruik maakt van Undaria-P. Hetzelfde geldt voor ziektes als schildklierafwijking of suikerziekte. Ook bij twijfel is het beter een arts te raadplegen.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Bronnen en referenties
  • www.undaria.eu
  • www.tipsbijafvallen.nl

Reageer op het artikel "Afslankpil Undaria-P: informatie"

Reacties

Geraldine, 06-03-2013 11:13 #3
Hoi, ik ben op zoek naar Undaria P, maar is dit uit de handel genomen want ik kan het nergens vinden?

Eline, 08-06-2011 12:55 #2
Ik zou graag met undaria-p beginnen, maar ik weet niet waar het te kopen. Zelfs via het internet vind ik geen goede online-apotheek of drogist. Weet u misschien waar het te verkrijgen is? Ik woon in België.

Van de Vyver Gerda, 30-09-2010 19:36 #1

Infoteur: Writingsuus
Laatste update: 26-06-2015
Subrubriek: Dieet
Special: Afvallen
Reacties: 3
Medische informatie…
Schrijf mee!