InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Diversen > Velthuis Kliniek: locaties en behandelingen

Velthuis Kliniek: locaties en behandelingen

Velthuis Kliniek: locaties en behandelingen De zorgklinieken van Velthuis Klinieken zijn toonaangevend in Nederland op het gebied van cosmetische chirurgie. Velthuis Kliniek voert tal van behandelingen uit aan lichaam, huid, rimpels en gezicht of hals. Kom te weten welke behandelingen Velthuis Kliniek uitvoert en welke locaties de klinieken van Velthuis Kliniek te vinden zijn. Tenslotte zijn de algemene contactgegevens zoals het telefoonnummer en het e-mailadres samengevat.

Velthuis Kliniek

Velthuis Klinieken is één van de toonaangevende zorgklinieken in Nederland en vooral gespecialiseerd in zogenoemde cosmetische ingrepen. De cosmetische ingrepen worden verricht door gediplomeerde en ervaren artsen. Om goede zorg te kunnen bieden wordt gebruik gemaakt van moderne apparatuur. Het merendeel van de cosmetische ingrepen die worden uitgevoerd bij één van de Velthuis Klinieken wordt niet vergoed door de zorgverzekering omdat de medische noodzaak afwezig is. Toch zijn er diverse behandelingen die wel worden vergoed door de zorgverzekeringen. Of een behandeling wordt vergoed door de zorgverzekering hangt af van de zorgverzekeraar en het type zorgverzekering dat u heeft afgesloten.

Behandelingen

Alle behandelingen voldoen aan de eisen, normen en waarden die gesteld worden door onder andere de Inspectie voor de Gezondheidszorg. De behandelingen zijn onder te verdelen in lichaamsbehandelingen, huidbehandelingen, rimpelbehandelingen en chirurgische behandelingen.

Lichaamsbehandelingen

Het menselijk lichaam is één van de meest geavanceerde creaties van moeder Natuur ooit. Een gezonde levensstijl is belangrijk om over een goed functionerend lichaam te beschikken. Helaas kan het gebeuren dat het lichaam door ouderdom of een zwangerschap niet meer in zo'n goede conditie verkeert als voorheen. Velthuis Kliniek biedt verschillende behandelingen aan waarmee het lichaam cosmetisch kan worden geholpen. Voorbeelden van dergelijke ingrepen zijn borstvergrotingen of -verkleiningen, liposuctie het uitvoeren van correcties of het liften van lichaamsdelen, enzovoorts. Alle behandelingen zijn dagopnames waardoor u dezelfde avond weer thuis bent.

Huidbehandelingen

De huid is het grootste orgaan van het menselijk lichaam. Een frisse, jonge en gladde huid wordt gezien als een reflectie van een optimale gezondheid. De huid kan ontsierd raken door littekens, pigmentvlekken of acne. Om de huid optimaal te laten stralen voert Velthuis Kliniek meerdere behandelingen uit. Voorbeelden hiervan zijn behandelingen met de laser, radiogolven of peeling.

Rimpelbehandelingen

Met het verstrijken van de jaren moet bijna iedereen eraan geloven. De huid wordt slapper en krijgt rimpels. Velthuis Kliniek heeft verschillende rimpelbehandelingen die worden toegepast. Naast peeling en behandelingen met een laser zijn er ook mogelijkheden met betrekking tot inspuitingen.

Chirurgische behandelingen

De meeste overige chirurgische behandelingen zijn correcties en het liften van voornamelijk gezicht en hals. Denk hierbij aan ooglidcorrecties, neuscorrecties of een facelift. Ook de chirurgische behandelingen aan gezicht worden in de dagbehandeling uitgevoerd zodat u aan het einde van de dag weer naar huis mag. Dit is zelfs het geval wanneer u onder (lichte) narcose gaat.

Locaties Velthuis Klinieken

Velthuis Kliniek beschikt over meerdere klinieken in Nederland.

Telefoonnummer en e-mailadres

De klinieken zijn allen bereikbaar via hetzelfde telefoonnummer en e-mailadres:
  • Telefoonnummer algemeen: 088-7785201
  • E-mailadres algemeen: info@velthuiskliniek.nl

Adresgegevens klinieken

De adresgegevens en postcode van de verschillende klinieken zijn als volgt:
  • Velthuis Kliniek Amsterdam (binnenkort geopend): Piet Heinkade 227, 1019 HM Amsterdam
  • Velthuis Kliniek Eindhoven: Keizer Karel V singel 14, 5615 PE Eindhoven
  • Velthuis Kliniek Enschede: Capitool 7, 7521 PL Enschede
  • Velthuis Kliniek Hilversum: Loosdrechtse Bos 15, 1213 RH Hilversum
  • Velthuis Kliniek Rotterdam: Jan Leentvaarlaan 14-24, 3065 DC Rotterdam
  • Velthuis Kliniek Velp: Middellaan 8a, 6881 RP Velp

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Kiezen tussen een kliniek of ziekenhuis, wat is beter?Kiezen tussen een kliniek of ziekenhuis, wat is beter?Het gros van de Nederlanders wil zelf zijn arts, kliniek of ziekenhuis kunnen uitkiezen. Bijna iedereen is bekend met ge…
Onderzoek zonnebrand: we 'bakken' er niets van!Onderzoek zonnebrand: we 'bakken' er niets van!Eén op de vijf Nederlandse vakantiegangers verbrandt in de zon. Oorzaak? Te weinig zonnebescherming. Het klinkt ongeloof…
Voorbereiding op plastische chirurgieVoordat je plastische chirurgie gaat doen is het belangrijk om je daarop voor te bereiden. Hoe kun je je het beste voorb…
Medicijnen: Medicijnen en poliklinische behandeling acneMedicijnen: Medicijnen en poliklinische behandeling acneEén van de vervelendste kwalen waarmee pubers te maken krijgen zijn jeugdpuistjes oftewel acne. De één heeft er slechts…
Spataderen, wat nu?Spataderen, wat nu?Spataderen. Een groot probleem als je mooie benen wil hebben. Maar wat zijn spataderen eigenlijk? En hoe kom je er aan?…
Bronnen en referenties
  • www.velthuiskliniek.nl

Reageer op het artikel "Velthuis Kliniek: locaties en behandelingen"

Infoteur: Advies-eb
Gepubliceerd: 08-10-2014
Subrubriek: Diversen
Special: Zorginstellingen
Medische informatie…
Schrijf mee!