InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Diversen > Ingegroeide haren? PFB vanish

Ingegroeide haren? PFB vanish

Veel mensen hebben last van ingegroeide haren. Deze brengen veel irritaties met zich mee, niet alleen lichamelijk maar ook geestelijk. PFB Vanish is een middel dat ingegroeide haren moet voorkomen. In dit artikel staat uitgelegd wat PFB Vanish is en hoe het werkt.

Ingegroeide haren

Ingegroeide haren zijn erg vervelend, en er is vaak weinig aan te doen. Bij sommige mensen blijven de ingegroeide haren 'slechts' kleine rode bultjes, bij andere zorgen deze ingegroeide haren voor grote pijnlijke ontstekingen. Vaak heeft men al van alles geprobeerd en niets lijkt echt te helpen. De haartjes zitten vaak erg diep en moeten soms zelfs door de dokter worden verwijdert. Zowel bij scheren, waxen, harsen en epileren blijven de ingegroeide haren voorkomen en vaak moet men deze haren met een naald en pincet uit de huid zien te halen wat erg pijnlijk is.

PFB vanish

PFB staat voor Pseudo Folliculitis Barbae, dit is de naam voor de aandoening ingegroeide haren. Vanish staat voor verwijderen, oftewel verwijderen van ingegroeide haren.

PFB vanish lijkt op een deodorant roller. Het moet 's ochtends en 's avonds worden aangebracht op de streek waar ingegroeide haren voorkomen, dit kan zowel op benen, oksels en bikini lijn. PFB vanish is te koop bij de DA drogisten en is er in een verpakking van 60 milliliter voor 12,95 euro en 120 milliliter voor 19,95 euro. Na het opbrengen kan het een beetje branden maar na 24 uur is er vaak al een beetje resultaat te zien. PFB vanish komt oorspronkelijk uit Amerika, daar is het dus al bekender dan in Nederland waar het nog niet zo lang geïntroduceerd is en ook voor veel mensen nog onbekend is. Op google zijn dan ook veel ervaringen over het product in het Amerikaans geschreven.

Resultaat

De resultaten van PFB vanish zijn per persoon verschillend, de een heeft erg veel baat bij dit product terwijl er bij de ander niets is veranderd. Er wordt ook aangeraden eerst 60 milliliter aan te schaffen voor 12,95 euro om te kijken of het product bij jou werkt. Mensen die baat bij het product hebben vinden dat de haren die normaal diep gaan ontsteken naar boven komen zodat ze gemakkelijk te verwijderen zijn. Ook komt het haar langzamer terug en zijn de ontstekingen verleden tijd. Wel is men van mening dat wanneer men stopt met het gebruiken van PFB vanish de ontstekingen en ingegroeide haren weer terug komen. Het is dus noodzaak het product te blijven gebruiken.

Lees verder

© 2011 - 2019 Dobel, het auteursrecht (tenzij anders vermeld) van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden. Deze informatie is van informatieve aard en geen vervanging voor professioneel medisch advies. Raadpleeg bij medische problemen en/of vragen altijd een arts.
Gerelateerde artikelen
Bronnen en referenties
  • Pfbvanish.nl

Reageer op het artikel "Ingegroeide haren? PFB vanish"

Reactie

Grada, 12-02-2014 12:00 #1
Het werkte bij mij na 5 dagen. Had behoorlijk last van scheerbultjes. Echter ik heb nu wat losse vellen er bij hangen aan mijn hoofdhuid. Niet echt fijn dus.

Infoteur: Dobel
Gepubliceerd: 15-06-2011
Subrubriek: Diversen
Special: Ontharen
Reacties: 1
Medische informatie…
Schrijf mee!