Reacties
Ietje, 10-03-2014
Hallo, ik heb pas geleden een flinke nierbekkenontsteking gehad… vandaag was ik op controle bij de Uroloog, de nieren zagen er prima uit, ik krijg alleen nog een Cystoscopie. Ik wil heel graag weten waarom dat nog word gedaan. Ik ben zo dom geweest om het niet te vragen. Groetjes IetjeReactie infoteur, 11-03-2014
Dat Ietje. Alleen de dokter weet waarom er nog een cytoscopie wordt gedaan. Voel je niet bezwaard en bel met de polikliniek. De dokter wil het je vast telefonisch uitleggen! Succes.