InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Dieet > XL-S Medical: bijwerkingen, prijs, ervaringen en effecten

XL-S Medical: bijwerkingen, prijs, ervaringen en effecten

XL-S Medical: bijwerkingen, prijs, ervaringen en effecten De oplossing voor uw overtollig gewicht zou volgens de fabrikant Omega Chefaro gevonden zijn met de afslankcapsule XL-S Medical. Volgens de fabrikant zou het middel, dat volledig gebaseerd is op natuurlijke bestanddelen, 27% van de ingenomen voedingsvetten absorberen, waardoor men bij een gebruiksperiode van 12 weken zou kunnen rekenen op een extra gewichtsafname van 1-3 kilo per week. Hierbij moet wel vermeld worden dat XL-S Medical dient ter ondersteuning van uw dieet. XL-S Medical mag dan ook niet gezien worden als wondermiddel, waarbij geen aanpassing van het voedingspatroon of extra beweging nodig is.

XL-S Medical

XL-S Medical is een afslanksupplement voor mensen met overgewicht en obesitas. Het middel dient gebruikt te worden naast een leefpatroon van gezonde voeding en voldoende beweging. Wanneer men XL-S Medical gebruikt in deze combinatie zou het gebruik van dit middel kunnen leiden tot 3x meer gewichtsverlies in vergelijking tot wanneer men alleen gezond zou eten en voldoende zou bewegen. Dit effect zou behaald worden, doordat de capsules van XL-S Medical ervoor zorgen dat een grootgedeelte van de voedingsvetten samenklontert en daarna geabsorbeerd worden.

XL-S Medical is verkrijgbaar in drie verschillende varianten:

  • XL-S Medical Vetbinder
  • XL-S Medical Koolhydraatblokker
  • XL-S Medical Eetlustremmer

Welke variant kan ik het beste gebruiken?

Welke variant van XL-S Medical voor uw het beste effect heeft is zeer sterk afhankelijk van uw leefpatroon en lichaamsbouw.

XL-S Medical Vetbinder

De meest gebruikte variant van XL-S Medical is de zogenaamde Vetbinder. Dit houdt in dat de capsules tot 27% van de vetten uit voedsel kan binden, waardoor de overtollige vetten eenvoudig op een natuurlijke wijze (via de stoelgang) uit het lichaam verwijderd worden. Hierdoor wordt het afvalproces aanzienlijk vereenvoudigd.

XL-S Medical Koolhydraatblokker

XL S Medical Koolhydratenblokker bevat een uniek en gepatenteerd glycoproteïnecomplex van bonen, hierdoor zorgt de inname van de capsule voor een verminderde opname van koolhydraten tot 66%. Deze variant is hierdoor zeer geschikt voor de echte liefhebber van koolhydraatrijk voedsel. Echter, de maximale hoeveelheid van 600 calorieën mag per maaltijd niet worden overschreden.

XL-S Medical Eetlustremmer

Wanneer men geneigd is om vee; (ongezonde) tussendoortjes te nuttigen, is de Eetlustremmer een zeer geschikte variant.
De Eetlustremmer stimuleert het verzadigingsgevoel en vertraagt de maaglediging.

XL-S Medical in combinatie met andere medicatie

Wanneer men gebruikt maakt van medicatie is het altijd raadzaam om voor het gebruik van XL-S Medical u arts of apotheker te raadplegen. Wanneer u vetoplosbare medicatie gebruikt, hierbij kunt u denken aan orale anticonceptiemiddelen, diabetesmedicatie of cholesterolverlagende middelen, dan wordt het afgeraden om deze medicijnen tegelijkertijd met uw XL-S Medical capsules in te nemen.

Advies wat betreft inname

Neem uw XL-S Medical capsule een half uur naar iedere maaltijd. Neem twee uur later uw andere medicatie, zodat uw medicatie niet kan gaan reageren met uw afslankcapsules.

Bijwerkingen

Volgens de bijsluiter van XL-S Medical, zou het gebruik van XL-S voor geen enkele grote bijwerkingen kunnen zorgen. In de praktijk blijkt dat vele gebruikers kampen met erge tot zeer ernstige diarree. De geregistreerde aantallen zijn echter nog te laag om diarree als bijwerking in de bijsluiter te hoeven opnemen.

Let op, de producten van XL-S Medical mogen niet worden ingenomen tijdens de zwangerschap of het geven van borstvoeding en voor mensen met een BMI die lager is dan 18,5 (de hoogte van uw BMI kan u hier uitrekenen). Wanneer men in deze situaties wel gebruik maakt van dit afslankmiddel zijn ernstige gezondheidsrisico's niet uit te sluiten. Bij twijfel wordt men geadviseerd om een arts te raadplegen.

De prijs van XL-S Medical

Wanneer men op het internet zal gaan zoeken, zal men er tegenaan lopen dat de prijzen van XL-S Medical bij verschillende webshops van geneesmiddelen en afvalsupplementen zeer sterk zal verschillen. De prijs van XL-S Medical bij de webshop van XL-S Medical bedraagt ongeveer 70 euro per maand. Hierbij gaat men uit van een gebruik van de aanbevolen dosis van 3x2 capsules per dag. XL-S Medical gaat uit van een gebruiksperiode van twaalf weken, waardoor de totale kosten zouden uitkomen op ongeveer 210 euro.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
XL-S Medical; informatie en werkt het echt?XL-S Medical; informatie en werkt het echt?XL-S Medical is een nieuw afslankproduct van Omega Pharma. Er zijn drie soorten producten van XL-S Medical: pillen om 'v…
De poedersticks en andere afslankproducten van XL-S MedicalDe poedersticks en andere afslankproducten van XL-S MedicalNa capsules, tabletten en thee brengt Omega Pharma onder de naam XL-S Medical in 2014 in Nederland een nieuwe manier op…
Originele restaurantsBen je toevallig in het buitenland en wil je jouw vrienden of geliefde verrassen met een origineel restaurant, ga dan na…
Brandwonden en littekens behandelen met Recell Spray on SkinBrandwonden en littekens behandelen met Recell Spray on SkinBrandwonden tekenen mensen voor het leven. Ze laten grote littekens achter en vervormen de huid. Maar er is hoop voor pa…
Operatie hond: voorbereiden op de nazorgOperatie hond: voorbereiden op de nazorgEen operatie is niet niks. De operatie zelf kan vaak voor onrust zorgen, maar waar soms niet aan wordt gedacht is de per…
Bronnen en referenties
  • www.xls-medical.nl
  • www.weegclub.nl

Reageer op het artikel "XL-S Medical: bijwerkingen, prijs, ervaringen en effecten"

Reacties

Leen, 30-05-2017 20:22 #10
Ik neem momenteel xls vetbinder poedersticks. Mag ik dit combineren met koolhydratenblokker bv de dagen dat ik pasta rijst of een broodje eet? Mvg Leen Reactie infoteur, 10-06-2017
Goedemorgen Leen,

Lees even goed de bijsluiter en je leest een advies wat je wel en wat je niet moet doen. Ook op de bijsluiter van de poedersticks kun je informatie vinden hoe je met poedersticks om moet gaan.

TekstSchrijverT

Suzy, 19-05-2017 23:18 #9
Ik heb dit weekend een zware aanval van epilepsie gehad. Kan dit veroorzaakt worden door XLS medical Max Strength? Reactie infoteur, 30-05-2017
Beste Suzy,

Je kunt het beste even je huisarts raadplegen. Om zo een antwoord op je vraag te geven is medisch gezien niet correct.

Sterkte en beterschap,

TekstSchrijverT

Miet Verschelden, 18-02-2017 19:15 #8
Welk verschil is er tussen XL-Medical en de Max strength die voor het eten moet genomen worden, en het ander na het eten? Reactie infoteur, 19-03-2017
Beste Miet,

XL-S Medical Max Strength is de allernieuwste variant van XL-S Medical en helpt volgens de fabrikant sneller om je gewicht te beheersen. XL-S Medical Max Strength vermindert volgens de fabrikant de calorieopname uit koolhydraten, suiker en vet. De tabletten XL-S Medical Max Strength zijn gemakkelijk mee te nemen in het bijgeleverde pillendoosje en dus overal gemakkelijk te gebruiken.

XL-S Medical is een afslanksupplement voor mensen met overgewicht en obesitas. Het middel dient gebruikt te worden naast een leefpatroon van gezonde voeding en voldoende beweging. Wanneer men XL-S Medical gebruikt in deze combinatie zou het gebruik van dit middel kunnen leiden tot 3x meer gewichtsverlies in vergelijking tot wanneer men alleen gezond zou eten en voldoende zou bewegen. Dit effect zou behaald worden, doordat de capsules van XL-S Medical ervoor zorgen dat een groot gedeelte van de voedingsvetten samenklontert en daarna geabsorbeerd worden.

TekstSchrijvert

Mootje, 12-02-2017 12:30 #7
Wat als je een tijdje xl s medical gebruikt en na 2 maanden zwanger wordt? kan ik dan meteen stoppen om een gezond kindje te krijgen? Reactie infoteur, 13-02-2017
Hallo Mootje,

Zoals in het artikel staat aangegeven is het niet wenselijk om bij een zwangerschap XL-S Medical te gebruiken. Wil je niet afbouwen of twijfel je hoe je moet afbouwen dan wordt men geadviseerd om een arts te raadplegen. In zijn algemeenheid is het altijd raadzaam om voor het gebruik van XL-S Medical eerst de arts of apotheker te raadplegen en zeker als het om een zwangerschap gaat.

TekstSchrijverT

Mark, 13-11-2015 09:35 #6
Kan het ook zijn dat mijn ontlasting lichter wordt door het gebruik van de vetbinders van xls medical? Reactie infoteur, 15-11-2015
Hallo Mark,

In hoeverre de kleur beïnvloed wordt door het gebruik, kan alleen worden vastgesteld als je het laat analyseren.

Met vriendelijke groet,

TekstSchrijverT

Gerie, 30-07-2015 21:45 #5
Sinds ik dit middel gebruik is ook mijn bloeddruk gestegen tot grote hoogte. Ook hartritmestoornissen heb ik nu. Ik ben maar direct gestopt. Dit wil ik natuurlijk niet. Ook afvallen gebeurde niet. Jammer. Diarree heb ik niet overigens. Reactie infoteur, 01-09-2015
Hallo Gerie,

Voor alles wat je met je gezondheid wil doen is het raadzaam om je huisarts te raadplegen. Het raadplegen van de huisarts is vooral belangrijk als er medicijnen worden gebruikt.

Het kan overigens nooit kwaad om met een apotheker of huisarts te overleggen als je iets aan je gewicht wil doen.

TekstSchrijverT

Marianne, 25-02-2015 13:18 #4
Ben nu bijna 10 dagen bezig maar ik ben steeds aan hevige diarree en heb verschrikkelijke pijn in mijn buik/maag. Ik heb voor 40 dagen gekocht maar durf het nu niet meer. Heeft iemand ook deze ervaring? Reactie infoteur, 28-02-2015
Hallo Marianne,

Als je niet meer durft, dan kun je het beste even je huisarts met je klachten raadplegen.

TekstSchrijverT

Suusje, 19-11-2014 00:31 #3
Mijn bloeddruk is skyhigh sinds ik dat slik… en afvallen… echt niet! Reactie infoteur, 29-11-2014
Hoi Suusje,

Reeds bij de huisarts geweest?

Met vriendelijke groet,

TekstSchrijverT

Patricia, 17-07-2014 19:28 #2
Hallo,

Ik ben nu met de derde dag bezig met de XLS Medical poedersticks. Echter heb ik sinds de tweede dag last van flinke steken in mijn linker zijde én heb ik dunne ontlasting. Ik ga vaker op een dag naar het toilet dan normaal en ik zweet behoorlijk. Zou dit nou toeval zijn? Ik ben ook geen gram afgevallen maar zelfs bijgekomen! Ik ben naast de sticks meteen gezonder gaan eten, drink veel water (waar ik vreselijk van walg) en fiets nu elke dag 10 kilometer. Je zou zeggen dat je dan bent afgevallen maar mooi niet! Ik ben niet erg te spreken over dit product. Hoppa, 76 euro kwijt… Reactie infoteur, 28-09-2014
Hallo Patricia,

XL-S Medical mag niet gezien worden als wondermiddel. Naast het gebruik dien je geen aanpassing aan het voedingspatroon te doen en extra beweging kan ook geen kwaad. Een reactie na twee dagen is dan ook wel heel erg snel. Waren er geen andere oorzaken en hoe gaat het nu met je?

TekstSchrijverT

TekstSchrijverT

Sd Penning, 07-03-2014 12:14 #1
Ben in 4 dagen 3 kilo aangekomen sinds ik dit spul slik. Reactie infoteur, 09-03-2014
Beste Sd Penning,

Dank voor het delen van de persoonlijke situatie.

XL-S Medical is vooral een afslanksupplement voor mensen met overgewicht en obesitas. Het middel dient gebruikt te worden naast een leefpatroon van gezonde voeding en voldoende beweging.

Wanneer men XL-S Medical gebruikt in deze combinatie zou het gebruik van dit middel kunnen leiden tot 3x meer gewichtsverlies in vergelijking tot wanneer men alleen gezond zou eten en voldoende zou bewegen. Dit effect zou behaald worden, doordat de capsules van XL-S Medical ervoor zorgen dat een grootgedeelte van de voedingsvetten samenklontert en daarna geabsorbeerd worden.

Ieder lichaam kan dus anders reageren op het gebruik van XL-S Medical en wellicht is het daarom raadzaam om even bij de huisarts langs te gaan.

TekstSchrijverT

Infoteur: Tekstschrijvert
Laatste update: 12-11-2013
Subrubriek: Dieet
Special: Dieet
Reacties: 10
Medische informatie…
Schrijf mee!