InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Dieet > Afvallen met Hunger Buddy van XL-S Medical

Afvallen met Hunger Buddy van XL-S Medical

Afvallen met Hunger Buddy van XL-S Medical Tijdens een dieet is het snacken tussendoor vaak de grootste valkuil. Kun je wel wat ondersteuning gebruiken tijdens je dieet dan is Hunger Buddy van XL-S Medical een optie. Dit product bevat het gepatenteerd vezelcomplex Redusure, dat uitzet in de maag en je daardoor een verzadigd gevoel geeft. Tijdens klinische tests is aangetoond dat 94% van de gebruikers een verzadigd gevoel kreeg bij het dagelijks innemen van twee capsules voor elke hoofdmaaltijd.

XL-S Medical Hunger Buddy

Afvallen met XL-S Medical

XL-S Medical is één van de grootste aanbieders van afslankproducten in Europa. Het is onderdeel van het Belgische Omega Pharma. Begin 2017 waren vier van de vijf best verkochte dieetproducten via Bol.com van XL-S Medical. Met verschillende producten helpt XL-S Medical mensen die van hun overtollige kilo's af willen om de strijd met hun gewicht aan te gaan. De producten van XL-S Medical kunnen worden ingedeeld in drie categorieën:
  • Vetbinders verhinderen de opname van vet uit vetrijk voedsel
  • Koolhydratenblokkers verminderen de hoeveel calorieën die uit voedsel worden opgenomen
  • Eetlustremmers zorgen ervoor dat je minder hunkert naar eten en remmen vooral de trek in zoetigheid door je een verzadigd gevoel te geven

Ondersteuning via de XL-S Medical app

Naast supplementen ondersteunt XL-S Medical de strijd tegen de kilo's ook door persoonlijke aandacht. Middels het downloaden van de app ontvang je dagelijks reminders voor het innemen van de pillen, persoonlijke follow-ups, deskundig advies van een voedingsexpert en fitness-specialist en kun je een voedingsdagboek bijhouden zodat je een helder overzicht hebt van je voortgang. De app is te downloaden via de App Store en Google Play.

Ondersteuning van je dieet met Hunger Buddy

Eind 2016 heeft XL-S Medical naast haar bestaande producten de Hunger Buddy gelanceerd. Mogelijk heb je hier weleens een reclame van op televisie gezien. Het gaat om een product dat je helpt bij het beheersen van dwangmatige eetgewoonten. Veel mensen die last hebben van overgewicht danken dit probleem aan slechte eetgewoonten. Soms neem je je nog zo voor om minder en gezonder te gaan eten, maar als je dan 's middags om drie uur op je werk zit en je wordt overvallen door die trek ondanks een goed ontbijt en goede lunch dan ga je toch weer om. Je grijpt naar die chocoladereep of dat zakje chips en het is weer gedaan met je goede voornemens. Dit zijn de valkuilen waar de Hunger Buddy je voor moet behoeden.

Het geheim van de Hunger Buddy schuilt in de gepatenteerde Redusure-formule. Het gaat om een natuurlijk vezelcomplex dat je eetlust vermindert en je een dusdanig verzadigd gevoel moet geven dat het lijkt alsof je dat tussendoortje al op hebt. De pillen bevatten vezels die onder invloed van vocht enorm kunnen uitzetten. Alhoewel je alleen maar een kleine capsule hebt ingenomen krijg je het gevoel alsof je maag met veel meer gevuld is. Dit komt door de enorme zwelcapaciteit van de capsule. Op deze manier kun je veel sneller resultaat bereiken met je dieet.

Hunger Buddy is volgens de verpakking klinisch getest, waarbij naar voren kwam dat 94% van de proefpersonen een verzadigd gevoel en dus een positieve ervaring had na het innemen van de capsules. Helaas zijn de exacte resultaten van de tests niet terug te vinden via de website van XL-S Medical.

Hoe gebruik je Hunger Buddy?

Voor het beste resultaat neem je dertig minuten voor elke hoofdmaaltijd twee capsules in met een flink glas water. Ben je iemand die echt flink last krijgt van snackaanvallen dan mag je ook tussen de maaltijden door een capsule innemen. Hunger Buddy is ook te combineren met andere producten van XL-S Medical of in te passen in een ander dieet.

Verkrijgbaarheid en prijs Hunger Buddy

Hunger Buddy van XL-S Medical is verkrijgbaar in verpakkingen van 40 capsules. De capsules zijn verpakt in een handige hersluitbare dispenser met oranje dop. Hunger Buddy is verkrijgbaar bij de drogist en diverse webshops waaronder Bol.com en Deonlinedrogist.nl. Voor een verpakking met 40 capsules betaal je tussen de € 15 en 20 euro (prijs voor het laatst gecheckt in januari 2017).

Lees verder

Gerelateerde artikelen
XL-S Medical; informatie en werkt het echt?XL-S Medical; informatie en werkt het echt?XL-S Medical is een nieuw afslankproduct van Omega Pharma. Er zijn drie soorten producten van XL-S Medical: pillen om 'v…
XL-S Medical: bijwerkingen, prijs, ervaringen en effectenXL-S Medical: bijwerkingen, prijs, ervaringen en effectenDe oplossing voor uw overtollig gewicht zou volgens de fabrikant Omega Chefaro gevonden zijn met de afslankcapsule XL-S…
Afvallen met kiwiAfvallen met kiwi, kan dat wel? De kiwi is een heerlijk, zoete vrucht, die perfect is als tussendoortje. Daarnaast heeft…
Bronnen en referenties
  • Inleidingsfoto: PublicDomainPictures, Pixabay
  • https://www.consumentenbond.nl/dieet/xl-s-medical
  • http://dietpill-reviews.co.uk/xls-medical-appetite-reducer/clinical-studies/
  • http://www.xlsmedical.be/nl-be/mobiele-app
  • https://www.bol.com/nl/m/mooi-gezond/gezondheid-afslanken/N/12547/index.html

Reageer op het artikel "Afvallen met Hunger Buddy van XL-S Medical"

Reacties

B., 26-01-2017 17:56 #4
Bij mij werkt het super! Ik neem voor mn ontbijt 2 capsules en voor diner 2 capsules. Echt ruim een half uur en met 2 glazen warm water. Ik zit echt vol de hele dag en avond. Een avond iets teveel gegeten en echt last van m'n maag… Eet KH vrij en ben al goed afgevallen in een week.

Joleen, 18-01-2017 21:59 #3
Werkt totáál niet. Zowel geprobeerd zoals aangegeven om 2 capsules voor een hoofdmaaltijd te nemen, als tussendoor eentje (en zelfs 2) en 0,0 effect. Echte afzetterij voor zoiets duurs.

Marian, 11-01-2017 15:03 #2
Hallo,
Lees, ik dat goed, voor het beste resultaat 2 capsules voor elke maaltijd? Dat betekent dat met 6.5 dag dat potje leeg is.
Je weet voor een.maaltijd toch nog niet of je honger blijft houden?
Hoe lang duurt het totdat de capsule opgezwollen is?
Het gaat mij hier om. Ik zou het willen gebruiken als snackstopper. Bijv. Ik voel dat ik het ga verliezen van de snack. Als ik zo 'n capsule slik. Hoe lang moet ik wachten totdat het effect heeft.?
Alvast bedankt voor je antwoord en groetjes. Reactie infoteur, 13-01-2017
Beste Marian,

XL-S Medical raadt voor het beste resultaat aan om inderdaad voor elke hoofdmaaltijd twee capsules in te nemen. Volg je deze instructie op dan doe je ongeveer een week met één verpakking. Ik kan je niet vertellen hoe lang het duurt voor een capsule zijn maximale zwelcapaciteit heeft bereikt.

Groet,
Dessal

Marga, 09-01-2017 20:07 #1
Hallo,
Waarom moet je 2 capsules voor de maaltijd innemen? Is 1 capsule minder effectief? Reactie infoteur, 10-01-2017
Hoi Marga,

XL-S Medical adviseert om twee capsules voor de maaltijd in te nemen. Dit voor het bereiken van een optimaal volume van de zwelvezels in Hunger Buddy. Als je zelf vindt dat je een voldoende verzadigd gevoel bereikt door slechts één capsule in te nemen is dit natuurlijk ook prima.

Groet,
Dessal

Infoteur: Dessal
Laatste update: 12-01-2017
Subrubriek: Dieet
Special: Afvallen
Reacties: 4
Medische informatie…
Schrijf mee!