InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Dieet > Afvallen met X-Trine Ananas Capsules

Afvallen met X-Trine Ananas Capsules

Afvallen met X-Trine Ananas Capsules Wanneer je een dieet volgt is het vaak de kunst om minder voedsel in te nemen en meer te bewegen maar toch voldoende energie over te houden om zonder moeite de dag door te komen. Heb je onvoldoende energie dat schiet het sporten er vaak bij in en kun je je minder goed concentreren. In dat geval kunnen Nu Slank X-Trine Ananas Capsules je ondersteunen. Door de combinatie van bromelaïne uit ananas, mangaan en chroom wordt je stofwisseling ondersteund, hou je meer energie over en heb je ondanks een verminderde calorie-inname toch geen last van die vervelende lekkere trek.

X-Trine Ananas Capsules

Afvallen met ananas

Steeds vaker worden dieetsupplementen gebaseerd op natuurlijke producten. De laatste jaren is er steeds meer aandacht gekomen voor de eigenschappen van extracten uit groenten, fruit en specerijen die een gunstig effect kunnen hebben op de stofwisseling en vetverbranding. Zo weet men nu bijvoorbeeld dat stoffen die van nature voorkomen in producten als frambozen, Afrikaanse mango, Garcinia Cambogia, granaatappel, appelazijn, groene thee, cacao en rode chilipepers mensen kunnen ondersteunen bij het afvallen. Kun je dan afvallen door lekker veel frambozen of mango's te eten? Nee, helaas werkt het niet zo. Naast het feit dat je daarmee dan ook heel veel suikers zou innemen, moet je welhaast een reusachtige hoeveelheid voedsel innemen wil het effect merkbaar worden. Laboratoria helpen ons daarom een handje door een sterk concentraat te maken en te verwerken in capsules.

Dit is ook mogelijk met ananas. Nu Slank X-Trine Ananas Capsules bevatten het eiwitsplitsende spijsverteringsenzym bromelaïne (ook wel ananase genoemd). Bromelaïne komt voor in de stam of stengel van de ananas. In de natuurgeneeskunde wordt het ook wel in combinatie met trypsine en rutine gebruikt om pijn als gevolg van artrose te bestrijden. De ananascapsules helpen daarnaast door toevoeging van mangaan om energie vrij te maken uit voedsel. Zonder extra voedsel in te nemen - wat je tijdens een dieet nu juist probeert te voorkomen - zul je dus merken dat je voldoende energie hebt.

Heb je gedurende dag nog steeds trek, dan is de kans groot dat dit niet gaat om een hunkering naar energie, maar meer om de bekende 'lekkere trek'. Deze dieet-valkuil zou je in dat geval kunnen bestrijden door gebruik van een supplement dat een hongergevoel tegengaat. Een van de meest effectieve middelen op dit gebied is chroom. Om deze reden is chroom dan ook toegevoegd aan de Nu Slank X-Trine Ananas Capsules. Het wordt daarom een soort totaalpakket waarmee je tijdens je dieet met voldoende energie en zonder last van lekkere trek de dag doorkomt.

Ingrediënten X-trine ananas capsules

Nu Slank X-Trine Ananas Capsules bevatten de volgende actieve ingrediënten:
  • Ananas extract met bromelaïne
  • Chroom (chroompicolinaat)
  • Mangaan (Mangaansulfaat)
  • Jodium (Kaliumjodide)
  • Zink (Zinksulfaat)
  • Selenium (Seleniummethionine)

Hoe te gebruiken?

Nu Slank X-Trine Ananas Capsules dienen driemaal daags ongeveer een half uur voor de maaltijd te worden ingenomen met een groot glas water of sap. Een verpakking Nu Slank X-Trine Ananas Capsules bevat 63 of 126 capsules waardoor je hiermee één of twee maanden vooruit kunt, afhankelijk van de grootte van de verpakking waar je voor kiest.

Bijwerkingen

Van Nu Slank X-Trine Ananas Capsules zijn geen bijwerkingen bekend. Van bromelaïne is wel bekend dat het kan reageren met antistollingsmedicatie en medicijnen die amoxicilline bevatten. Amoxicilline komt voor in penicilline-antibiotica die worden voorgeschreven bij bijvoorbeeld een blaasontsteking, luchtweginfectie, huidinfectie of maagzweer. Gebruik je een antistollingsmiddel of antibioticum of moet je dit gaan gebruiken, meldt dan altijd aan een arts dat je ook een supplement op basis van bromelaïne slikt.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Bronnen en referenties
  • Inleidingsfoto: Unsplash, Pixabay
  • https://www.deonlinedrogist.nl/slank-trine-ananas-capsules-63st-p-52841.html
  • http://www.dieetrubriek.nl/supplementen-en-kruiden/422-bromelaine-effectiviteit-en-veiligheid
  • http://www.apotheek.nl/medicijnen/amoxicilline?product=amoxicilline#wat-doet-amoxicilline-en-waarbij-gebruik-ik-het

Reageer op het artikel "Afvallen met X-Trine Ananas Capsules"

Infoteur: Dessal
Laatste update: 30-01-2018
Subrubriek: Dieet
Special: Afvallen
Medische informatie…
Schrijf mee!