InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Dieet > Afvallen met Raspberry Ketones: welk product kies je?

Afvallen met Raspberry Ketones: welk product kies je?

Afvallen met Raspberry Ketones: welk product kies je? Wie wil afvallen kan wel een steuntje in de rug gebruiken. Raspberry Ketones kunnen die ondersteuning bieden. Het is een grote sensatie op het gebied van afslanken en biedt zonder kans op bijwerkingen de mogelijkheid om binnen vier werken vier tot acht kilo af te vallen. Nadat Dr. Oz promotie maakte voor dit supplement ontstond er een run op de capsules. Inmiddels is het supplement in vele variaties verkrijgbaar in de winkel.

Raspberry Ketones

Afvallen met Raspberry Ketones

Gewichtsverlies bereik je door een combinatie van gezond eten en voldoende bewegen. Wie zegt echter dat je geen steuntje in de rug mag gebruiken? Dit is precies wat Raspberry Ketones te bieden hebben. Ketones maken het mogelijk om sneller vet te verbranden. Dit doet het door de productie van adiponectine te stimuleren. Adiponectine is een proteïne dat voorkomt in het menselijk lichaam en invloed heeft op het reguleren van de glucosespiegel en het afbreken van vetzuur. Wetenschappers weten al langer dat adiponectine invloed heeft op het vetpercentage. Hoe meer van de stof in het bloed, des te lager het vetpercentage. Zodra de inname van calorieën afneemt, neemt de hoeveelheid in het bloed circulerende adiponectine toe. Dit is bijvoorbeeld ontdekt bij onderzoek naar patiënten met anorexia.

De Raspberry Ketones worden zoals de naam al doet vermoeden gewonnen uit frambozen. Waarom geld uitgeven aan dure supplementen wanneer je ook gewoon frambozen zou kunnen eten, zou je dan wellicht denken. Om voldoende van de werkzame stof binnen te krijgen zou je echter ruim 40kg frambozen op een dag moeten eten (met alle suikers die daarbij horen). De oplossing zit hem echter in capsules met Raspberry Ketones. Je hoeft er maar twee per dag van in te nemen bij het ontbijt en het avondeten. Naast het stimuleren van de vetverbranding heeft het ook een hongerstillende functie. Doordat de honger afneemt zul je minder snel naar tussendoortjes grijpen, wat natuurlijk ook een gunstige bijdrage levert aan je dieet.

Raspberry Ketones producten in verschillende samenstellingen

Zodra de positieve verhalen over een product loskomen gaan diverse producenten ermee aan de slag. Er bestaat daarom inmiddels een breed assortiment producten op basis van Raspberry Keytones. Waar het ene product heel puur is, bevat het andere diverse hulpstoffen. Voor de Nederlandse markt wordt het product ook wel eens gewoon 'frambozen ketonen' genoemd.

Natusor Raspberry Ketone Burner

Een van de meest verkochte Raspberry Ketones producten is Natusor Raspberry Ketone Burner. Dit product is heel puur, het bevat geen andere hulpstoffen. Het is daarbij ook vrij van smaakstoffen, kleurstoffen, conserveringsmiddelen, suiker en lactose waardoor iedereen het product kan gebruiken. Met een prijs rond de 12 euro voor 60 capsules is het daarmee ook een van de goedkopere producten. Het is ook verkrijgbaar in poedervorm om zelf shakes mee te maken. Aan het product Raspberry Ketone Dieet Shake is wel groene thee extract toegevoegd.

Raspberry Keytone met groene thee

Genceutic Naturals combineert het extract uit frambozen met een andere natuurlijke stof die gewichtsverlies stimuleert, namelijk groene thee. Een capsule bevat 200 mg Raspberry Ketones en mg groene thee extract. De capsules zijn cafeïnevrij en ook geschikt voor mensen met een glutenintolerantie. Aanbevolen wordt om het product tien weken lang te gebruiken (hiervoor is één verpakking voldoende) en daarbij gedurende de dag veel water te drinken.

Green Coffee Bean, Green Tea, Raspberry Ketone 1500

Dit product van Puritan's Pride combineert maar liefst drie fameuze afslankproducten in één capsule. Naast Raspberry Ketones en groene thee bevat dit product ook groene koffieboon (coffea arabica). Dit product bevat wel cafeïne en bevordert daarmee ook de alertheid. Koffiebonen hebben daarnaast een stimulerende invloed op de spijsvertering.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Bronnen en referenties
  • Inleidingsfoto: MaThoPa, Pixabay
  • http://www.totalbodywellness.nl/afslankpillen/raspberry-ketone-en-afvallen/
  • http://www.vetvrij.com/raspberry-ketone-forte.html
  • https://en.wikipedia.org/wiki/Adiponectin

Reageer op het artikel "Afvallen met Raspberry Ketones: welk product kies je?"

Infoteur: Dessal
Laatste update: 04-02-2019
Subrubriek: Dieet
Special: Afvallen
Medische informatie…
Schrijf mee!