Vergroting van je penis goed voor je relatie?

Vergroting van je penis goed voor je relatie? Een te kleine penis kan een ramp zijn voor je relatie of huwelijk, maar ook zeer zeker voor je eigen waarde. Tegenwoordig wordt het steeds gemakkelijker om je penis te laten vergroten door middel van plastische chirurgie, maar is dat wel de juiste en enige manier? Nee, natuurlijk niet! Er bestaan zat oefeningen en manieren om je penis groter te maken, zodat je weer zelfverzekerd een relatie aan gaat.

Penis veranderen met gewichten

Deze techniek wordt al eeuwen gebruikt en is waarschijnlijk ook wel de meest oude techniek. Alleen al het gevoel van een zwaar hangend gewicht aan je penis is voor vele mannen een vervelende gedachten. Toch is het wel degelijk een goede techniek om je penis langer te maken. Het is voorgekomen (in India) dat er mannen waren die op den duur een penis hadden van wel meer dan dertig centimeter. Of dit nu echt wenselijk was blijft natuurlijk de vraag. Wel moet je met deze methode wel oppassen, want er schuilen wel degelijk gevaren. Teveel gewicht of te lang een gewicht laten hangen kan tot gevolg hebben dat de penis permanent beschadigd wordt. Je moet dan denken aan chronische pijnen, een kromme penis of zelfs erectiestoornissen.

Penis veranderen met een vacuümpomp

De meeste huisartsen en doktoren bevelen deze methoden aan. Deze vacuümpomp wordt dan ook veel gebruikt door mannen met erectieproblemen. De pomp is een handmatig of elektrisch aangedreven apparaat met een plastic cilinder, welke je plaatst over de penis. Doordat de pomp je penis vacuüm trekt wordt er meer bloed naar de penis getrokken, waardoor je penis meer opgezwollen is. Door de pomp veel te gebruiken zal de penis op den duur ook groter en langer worden.

Penis veranderen met penisvergrotingspillen

Dit wordt toch wel gezien als de meest makkelijke en veiligste manier om je penis te vergoten. Het schijnt dat de meeste pillen ook wel een positief effect hebben op de prestatie- en gevoelssensatie als ze seks hebben. De penis zal een hardere en langere erectie hebben. Wel is dit de meest kostbare manier om je penis te vergroten, aangezien een potje pillen tussen de 50 en 300 euro kost. Toch is het wel goedkoper dan een operatie.

Penis veranderen met een penisvergrotingspleister

Een nieuwe methode, welke steeds meer gebruikt wordt, is het gebruik van een zogenaamde penis vergrotende huidpleister. Zon pleister bevat dezelfde ingrediënten als penisvergrotingspillen en wordt opgenomen door de huid, waarop je de pleister plakt. Deze methode werkt wel, maar dan wel het beste in combinatie met penisoefeningen.

Penis veranderen door oefeningen

De meeste effectieve oefening om je penis te vergroten is nog altijd de penis stretching. Deze methode vergt enkel wel een portie doorzettingsvermogen, aangezien de resultaten pas na langere tijd zichtbaar zijn. De stretching oefeningen kun je eigenlijk wel vergelijken met bodybuilding. Door een goede oefeningen worden de cellen in je penis beschadigd. Hierdoor moet het lichaam deze cellen weer repareren. Doordat je deze stretchoefeningen doet komt er ruimte, welke wordt opgevuld door extra van deze cellen. Door deze extra cellen wordt je penis langer en groter. Je kunt de methode handmatig toepassen, maar om echt meer succes te hebben kun je het beste een stretching apparaat gebruiken.

Overige tips om je penis groter en gezonder te maken

  • Neem voldoende nachtrust. Hierdoor krijg je meer energie voor alles wat je op de dag doet, dus ook voor seks
  • Meer sporten. Hierdoor wordt de doorbloeding in je lichaam gestimuleerd, wat goed is voor je hart. Dit resulteert ook in een betere doorbloeding naar je penis
  • Gezond eten. Een goed dieet dat rijk is aan vezels en vitaminen en weinig vetten bevat zal veel goed doen voor je seksleven. Je penis heeft hier enkel baat bij
  • Scheer je schaamhaar, hierdoor lijkt je penis groter
  • Train je buikspieren en voorkom dat je buik het zicht wegneemt van je penis

Lees verder

Gerelateerde artikelen

Bronnen en referenties
  • www.ehealthsite.org
  • www.medischforum.nl
  • www.succesmetvrouwen.nl

Reageer op het artikel "Vergroting van je penis goed voor je relatie?"

Reactie

Jan Hamer, 08-11-2014 18:16 #1
Zo'n penispomp kan aanleiding geven tot vervelende problemen. Er zit meestal geen gebruiksaanwijzing bij en wanneer je te lang door blijft pompen, waartoe je al gauw in de verleiding komt, dan ontstaan er op je eikel blaasjes waar je na jaren nog de gevolgen van op je eikel ziet. Mij is dat ook overkomen vandaar dat ik hier een waarschuwing plaats.

Infoteur: Mayorfrits
Gepubliceerd: 04-06-2012
Subrubriek: Seksualiteit
Reacties: 1
Medische informatie…
Schrijf mee!