InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Aandoeningen > Onverklaarbare aandoeningen via bioresonantie te lijf gaan

Onverklaarbare aandoeningen via bioresonantie te lijf gaan

Onverklaarbare aandoeningen via bioresonantie te lijf gaan Pijn, tintelingen, zweverigheid, duizeligheid, enzovoorts kunnen voortkomen uit aandoeningen welke door de westerse arts niets worden herkend. Volgens de dokter ben je kerngezond, echter je voelt je door bepaalde condities uitermate slecht. Wat zijn onverklaarbare aandoeningen en waarom kan het doen van een bioresonantie handig zijn om daarna met homeopathische middelen je weer beter te gaan voelen?

Bioresonantie tegen onverklaarbare aandoeningen

Traditionele medische kennis onvoldoende

Zodra je iets onder de leden hebt wil je graag weten wat er aan de hand is. Je gaat naar het ziekenhuis voor verschillende bloedtesten, scans en foto's, echter na een relatief langdurig traject weet je nog steeds niet wat er aan de hand is. Je klachten blijven maar aan en lijken erger te worden terwijl traditionele artsen en dokteren er geen antwoord op hebben. De westerse geneeskunde is gericht op de meest bekende ziekten en aandoeningen. Is het totale traject doorlopen dan komt de arts tot de conclusie dat er niets aan de hand is en dat het tussen jouw oren moet zitten. Niets is minder waar! De medische kennis toegepast in ziekenhuizen is voor vele aandoening voldoende, echter er is ook duidelijk een kennistekort.

Een miljoen mensen hebben het!

In ons land lopen ruwweg een miljoen mensen met klachten rond, waar geen medische reden aan ten grondslag ligt. In ieder geval dat wordt verondersteld. Jij bent diegene met de klachten en hebt er veel last van. Daarbij lijkt het alsof de conditie er niet beter op wordt en dus wil je antwoorden. Indien het als een onverklaarbare aandoening wordt bestempeld, wat kun je dan verder nog doen en waar moet je aan denken? Ga eens naar de natuurgeneeskundige om een bioresonantie aan te vragen, zodat jouw problemen via die weg kunnen worden verholpen.

Doormeten van functioneren organen

Hoe doel van bioresonantie is dat middels specifieke trillingen bepaalde organen worden gescand. Indien een orgaan gezond is dan zal het bij een bepaalde resonantie mee gaan trillen. Indien er sprake is van een afwijkende frequentie dan kan dit wijzen op een specifiek probleem. Aangezien bekend is bij welke resonantie een orgaan een probleem heeft kan vrij nauwkeurig worden bepaald wat er aan de hand is. Daartoe worden overal op het lichaam elektroden aangebracht, waarmee de reactie van de organen en zenuwbanen wordt geregistreerd.

Vragenlijst beantwoorden

Om een goed beeld te krijgen van wat er allemaal mis is in het lichaam dient het plaatje zo compleet als mogelijk te worden ingevuld. Het houdt in dat de persoon alle klachten van klein tot groot moet omschrijven. Daarnaast dient de medische geschiedenis bekend te zijn. Wat heb je allemaal gehad, zodat daarmee een beter totaalbeeld kan worden verkregen. Het vult het onderzoek aan wat de veroorzaker(s) van de klachten kunnen zijn. Let wel vaak moet de vragenlijst worden gecombineerd met het verkregen beeld van de orgaan werking, zodat daarop een meest geschikt behandel methode kan worden toegepast.

Uitslag bioresonantie

Op basis van de geconstateerde trillingsafwijkingen kan een bepaald overzicht worden gemaakt van interne problemen. Daarbij kan het antwoord veelzijdig zijn. Denk aan teveel zuren in het lichaam, waardoor spanningen toenemen en de algehele tevredenheid daalt. Het kan gaan om een te laag serotoninegehalte, hoog asparaamgehalte (zoetstof), teveel of juist te weinig zink, ijzer, magnesium, aluminium, vitaminen (specifiek B3, B6, B11 en B12) enzovoorts. Meestal zal de uitslag erop wijzen dat er een combinatie van factoren van belang is, welke afzonderlijk met een middel kunnen worden aangepakt.

Totaal aanpak noodzakelijk

Om na een bezoek aan de natuurgeneeskundige geleidelijk aan van de klachten te herstellen dien je de adviezen na de intake compleet op te volgen. Het betekent dat je meerdere homeopathische middelen moet innemen, welke afzonderlijk het lichaam stimuleren. Daarnaast zal veelal een thee combinatie noodzakelijk zijn om ongewenste stoffen uit het lichaam te verwijderen of om de pijn te reduceren. Denk aan gember-, brandnetel-, paardenbloem- en rooibosthee. Verder zal het belangrijk zijn om bepaalde stoffen te mijden. Zeker asparaam en aluminium kunnen vele klachten veroorzaken en dienen via een selectief inkoopbeleid te worden vermeden. Door voor de totaal aanpak te kiezen kunnen de meeste aandoening worden tegengewerkt zodat het lichaam in een betere gezondheidsbalans terechtkomt.

BRT therapie

Naast het doormeten van je lichaam bestaat er ook de bioresonantie therapie. Het heeft tot doel om middels anti-trillingen bepaalde organen in de normale basis frequentie terug te krijgen, zodat het lichaam daarmee kan herstellen. Bij deze manier van werken wordt verondersteld dat er goede resultaten zijn behaald echter er zijn op dit vlak ook sceptici.

Heb je onverklaarbare aandoeningen laat je dan minimaal via een bioresonantie doormeten, zodat er inzicht wordt verkregen omtrent welke stoffen en mineralen er te weinig of te veel aanwezig zijn. Door daarop te concentreren kunnen de meeste klachten op een stapsgewijze manier verdwijnen door gebruik te maken van homeopathische middelen en theeën in combinatie met het mijden van bepaalde stoffen of producten.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Bioresonantie en Asyra, oplossing voor al uw klachten?mijn kijk opBioresonantie en Asyra, oplossing voor al uw klachten?Bioresonantie meet elektrische stromen in het lichaam. Alle lichaamscellen hebben ieder een eigen frequentie. Hier is ee…
Rooibosthee: een lekkere, maar ook gezonde thee!Rooibosthee: een lekkere, maar ook gezonde thee!Naast normale thee gemaakt van originele theeplanten zijn tegenwoordig ook veel kruidenthees populair. Een van die kruid…
Aluminium ramen en deurenSteeds meer huishoudens zien de voordelen van het gebruiken van aluminium ramen en deuren. Ze zijn erg onderhoudsvriende…
Rooibosthee, lekker en gezondRooibos (Aspalathus linearis) is een Zuid-Afrikaanse vlinderbloemige struik, familie van brem en klaver, die van oudsher…
Rooibos, gezond voor meer dan je misschien denkt!Rooibos staat vooral bekend als de thee die uit Zuid-Afrika komt. Deze "nectar van de natuur" zoals de thee daar genoemd…
Bronnen en referenties
  • http://nl.wikipedia.org/wiki/Bioresonantie

Reageer op het artikel "Onverklaarbare aandoeningen via bioresonantie te lijf gaan"

Infoteur: Geinformeerd
Laatste update: 22-03-2018
Subrubriek: Aandoeningen
Special: Onverklaarbare aandoeningen
Medische informatie…
Schrijf mee!