InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Dieet > Afvallen in een maand met het Momentum Lifestyleprogramma

Afvallen in een maand met het Momentum Lifestyleprogramma

Afvallen in een maand met het Momentum Lifestyleprogramma Veel mensen vinden het moeilijk om op eigen houtje aan het diëten te gaan en er dan ook een succes van te maken. Dit verklaart dan ook de populariteit van volledig uitgekiende dieetprogramma's waarbij je een pakket in huis krijgt waar alles in zit wat je nodig hebt. Het Momentum Lifestyleprogramma is zo'n programma. Kies je ervoor om te gaan afvallen met het Momentum Lifestyleprogramma dan krijg je een pakket met daarin voedingssupplementen en vitaminen die je dieet ondersteunen, maaltijdadviezen en recepten en persoonlijk begeleiding door een diëtist.

Momentum Lifestyleprogramma

Afvallen met het Momentum Lifestyleprogramma

Afslankpillen doen geen wonderen en een crashdieet werkt vaak alleen maar averechts. Maar dit betekent natuurlijk niet dat geen enkel dieet werkt. Bestaat je dieet uit een uitgebalanceerd programma waarin met alle voor een dieet belangrijke factoren rekening wordt gehouden dan verlies te toch al snel meer gewicht dan wanneer je zelf zonder enige kennis van zaken aan de slag gaat. Het Momentum Lifestyleprogramma combineert voedingssupplementen, multivitaminen, gezonde recepten en persoonlijke begeleiding in één pakket om je te ondersteunen bij het bereiken van je streefgewicht. De totale kuur duurt slechts 27 dagen. Het geeft je daarbij tevens een aantal handvatten om je gezonde gewicht vast te houden en het jojo-effect te voorkomen.

Waaruit bestaat het Momentum Lifestyleprogramma?

Het Momentum Lifestyleprogramma bestaat uit een doelgericht plan met drie fasen:
  • De dieetfase
  • De stabilisatiefase
  • De levensfase

Dieetfase

In de dieetfase richt je je volledig op het kwijtraken van de overtollige kilo's. Hierbij is het belangrijk dat je niet als een kip zonder kop stopt met eten maar dat je jezelf vertrouwd maakt met een uitgebalanceerd eetpatroon. Om je gewichtsverlies te ondersteunen gebruik je daarbij twee producten: de Multi Vita capsules en de Carnitrin ampullen. De Multi Vita capsules bevatten een breed scala aan vitaminen die je nodig hebt, waaronder vitamine A, vitamine B12, vitamine B6 en vitamine C en de nutriënten biotine, chroom, folaat, magnesium en niacine. Vooral chroom helpt je om een hongergevoel te onderdrukken. Daarnaast gebruik je de Carnitrin ampullen. Het gepatenteerde Carnitrin is een vloeibaar supplement op basis van L-carnitine, zinkgluconaat en citroenzuur. Dit helpt je lichaam bij de omzetting van vetten, koolhydraten en eiwitten.

Stabilisatiefase

In de stabilisatiefase ligt de focus niet meer zo nadrukkelijk op gewichtsverlies maar veel meer op het consolideren van het reeds bereikte gewicht. Een groot gevaar bij diëten is normaliter dat je na de grote inspanning van het dieet de teugels weer laat vieren waarna de kilo's er weer aanvliegen. Dit noemt men dan vaak het jojo-effect. Je kunt dit voorkomen door jezelf een uitgebalanceerd voedingspatroon aan te meten waarmee je je bloedsuikerspiegel stabiel houdt en niet meer zo snel wordt overvallen door een onbedwingbare trek in zoetigheid. Hier werk je aan in de stabilisatiefase, onder meer door een reeks aan gezonde recepten die goed vullen en ook nog eens ontzettend gezond zijn. De recepten zijn samengesteld in samenwerking met een chefkok.

Levensfase

Heb je de levensfase bereikt dan ben je inmiddels al en stuk wijzer en heb je als het goed is je voedingspatroon uitstekend onder controle. Je kunt echter nog wel gebruik blijven maken van persoonlijk of telefonisch advies van een van de diëtisten verbonden aan met Momentum Lifestyleprogramma.

Wat kun je verwachten?

Besluit je af te gaan vallen met het Momentum Lifestyleprogramma dan bestel je een pakket voor een maand. Dit bevat 45 Momentum Multi Vita caspules, 24 Carnitrin ampullen met pipet, een handig dieetoverzicht, map met recepten, boodschappenlijst en bodysizer om je voortgang bij te houden. Bij het pakket inbegrepen is ook een deskundige die je bijstaat met persoonlijk advies. Dit pakket kun je bestellen via de website van Momentum zelf of via Bol.com (2017).

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Succesvol beleggen met momentumSuccesvol beleggen met momentum; het best bewaarde geheim van de financiële wereld. Momentum of trend beleggen is een wa…
Dr. Frank dieet... val je werkelijk af?Fijn... het dieet van Dr. Frank zorgt dat je lange tijd een verzadigd gevoel houdt na de maaltijd. Het dieet omvat de bo…
F2 Dieet, een gezonde manier van afvallenAfvallen... vaak voor mensen een groot probleem. Men moet een vast patroon van eten en bewegen vaak drastisch veranderen…
Afvallen zonder dieet: tips, gratisAfvallen zonder dieet: tips, gratisAfvallen zonder dieet. Normaal houdt afvallen in: op dieet en afzien. Iedere dag weer, want afvallen is afzien. Geen lek…
Bronnen en referenties
  • Inleidingsfoto: Mojzagrebinfo, Pixabay
  • https://www.mijnmomentum.nl/afslankprogramma.html
  • https://www.bol.com/nl/p/momentum-lifestyleprogramma-90-stuks-voedingsupplement/9200000010666119/?suggestionType=typedsearch

Reageer op het artikel "Afvallen in een maand met het Momentum Lifestyleprogramma"

Infoteur: Dessal
Gepubliceerd: 23-02-2017
Subrubriek: Dieet
Special: Afvallen
Medische informatie…
Schrijf mee!