InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Dieet > Slank Appel & Chroom, helpt het echt of af te vallen?

Slank Appel & Chroom, helpt het echt of af te vallen?

Slank Appel & Chroom, helpt het echt of af te vallen? Appelazijn wordt al eeuwenlang beschouwd als een uitstekend middel tegen overgewicht. Appelazijn breekt vet af en het houdt vetvorming tegen. Als gevolg daarvan worden vetten in voeding moeilijker op genomen door het lichaam. Omdat appelazijn al eeuwenlang zeer vaak verdund met water gedronken wordt, en de smaak niet al te lekker is, bestaan er nu ook capsules met appelazijn. De Capsules Slank Appel & Chroom bevatten niet minder dan 750 mg appelazijn, aangevuld met 125 mcg chroom en vitamine B. Mensen die gewicht willen verliezen mogen in verband met de hoge concentratie van deze stoffen niet meer dan 1 capsule, maximaal 2 capsules Slank Appel & Chroom per dag innemen. Chroom staat erom bekend dat het de trek in eten doet afremmen. Dit is wetenschappelijk bewezen. U krijgt ook minder trek in zoet eten. De capsules bevatten naast geconcentreerd appelazijn en chroom, ook vitamine B, ter ondersteuning van een gezond dieet.

Hoe werkt appelazijn?

  • Het heeft een ontslakkende werking.
  • Het heeft een positief effect op de spijsvertering.
  • Het stimuleert de vetverbranding.
  • Het stimuleert de stofwisseling.

Hoe werkt chroom?

  • Het zorgt dat u minder trek krijgt in zoet eten.
  • Het zorgt dat u minder honger heeft.
  • Het heeft een positief effect op de bloedsuikerspiegel.

Gebruik van Slank Appel en Chroom

  • Bij de avondmaaltijd wordt 1 capsule Slank Appel en Chroom met voldoende water ingenomen. Maximaal 2 Capsules mogen per dag genomen worden indien er sprake is van overmatig eten.
  • U moet dagelijks 2 liter water drinken.
  • Alcohol wordt afgeraden.
  • Koolzuurhoudende frisdranken worden afgeraden.
  • Lichaamsbeweging wordt aangeraden.

Is de werking van dit afslankmiddel bewezen?

Van chroom is bewezen dat het een gunstige invloed op overgewicht en afvallen heeft. Wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat mensen die voldoende chroom binnenkrijgen gemakkelijker gewicht verliezen. Chroom heeft een aantoonbare positieve invloed op de bloedsuikerspiegel en onderzoek met muizen heeft aangetoond dat muizen aanzienlijk langer leven indien zij chroom toegediend kregen. Appelazijn is verwerkt in verschillende afslankpillen en producten. Aan appelazijn worden zeer veel positieve eigenschappen toegeschreven. Naast dat het als afslankingskuur populair is, zou het (in combinatie met eerst wassen met groene zeep en daarna spoelen met appelazijn) ook tegen hoofdluis helpen; goed zijn voor hart en bloedvaten, levensverlengend werken en een gunstige invloed hebben op het cholesterolgehalte in het bloed en op de bloedsuikerspiegel. Wat is hiervan waar en is er wetenschappelijk onderzoek naar gedaan?

  • Helpt appelazijn tegen diabetes type II? Onderzoek heeft aangetoond dat dit waar is.
  • Voorkomt appelazijn een hoog cholesterol? In 2006 werd dit op ratten getest, met een positieve uitkomt. Bij ratten voorkomt appelazijn dus inderdaad een te hoog cholesterolgehalte. Op mensen is dit nog niet voldoende getest.
  • Verlaagd appelazijn de bloeddruk en verbetert het de hartfunctie? De onderzoeken die hiernaar gedaan zijn waren niet goed genoeg opgezet.
  • Voorkomt appelazijn kanker? Uit laboratoriumonderzoek is gebleken dat appelazijn zou kunnen helpen tegen bepaalde vormen van kanker. Daar staat tegenover dat de kans op blaaskanker misschien toeneemt bij gebruik van appelazijn.
  • Helpt appelazijn bij afvallen? Azijn wordt al duizenden jaren gezien als een hulpmiddel om sneller mee te kunnen afvallen. Goede onderzoeken naar de werking van appelazijn voor het makkelijker verliezen van gewicht zijn er echter niet. Witte azijn geeft mogelijk sneller een verzadigd gevoel waardoor minder wordt gegeten.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Afvallen: chroom gaat honger tegenAfvallen: chroom gaat honger tegenAfvallen is iets waar boeken over vol zijn geschreven, maar geen enkel dieet lijkt voor iedereen te werken. Tijdens het…
Afvallen met X-Trine Ananas CapsulesAfvallen met X-Trine Ananas CapsulesWanneer je een dieet volgt is het vaak de kunst om minder voedsel in te nemen en meer te bewegen maar toch voldoende ene…
Het mineraal: ChroomHet mineraal: ChroomMineralen zijn belangrijk. Mineralen en spoorelementen zijn nodig voor het goed functioneren van ons lichaam en chroom i…
Automatisch afvallen tijdens je slaap met NachtslankAutomatisch afvallen tijdens je slaap met NachtslankMet Nachtslank kunt u elke nacht gezond afvallen volgens Vitamust. Het is de nummer 1 uit de VS. Uit onderzoek is bekend…
Afvallen met appelazijn werktAfvallen met appelazijn werktWie eenvoudig wil afvallen moet zeker appelazijn proberen. Afvallen met appelazijn gaat namelijk uitstekend, doordat app…
Bronnen en referenties
  • http://www.better-life.nl/2/artikelen.asp?id=40
  • www.afvallen-weblog.nl/

Reageer op het artikel "Slank Appel & Chroom, helpt het echt of af te vallen?"

Infoteur: Kisses
Laatste update: 08-06-2015
Subrubriek: Dieet
Medische informatie…
Schrijf mee!